25 مدل کاپشن زنانه از کالکشن کریسمس 2023

25 مدل کاپشن زنانه از کالکشن کریسمس 2023


منبع: مدیسه

5

1401/10/20

09:41


تنوع در رنگ و مدل کاپشن زنانه بسیار زیاد است. اما خانم‌ها همیشه به دنبال کاپشن زنانه جدید هستند. کاپشن‌های

25 مدل کاپشن زنانه از کالکشن کریسمس 2023

تنوع در رنگ و مدل کاپشن زنانه بسیار زیاد است. اما خانم‌ها همیشه به دنبال کاپشن زنانه جدید هستند. کاپشن‌های زنانه در سبک‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. به طور مثال کاپشن زنانه کوتاه در سبک‌های ورزشی، کژوال و غیره عرضه می‌شود. همچنین انواع کاپشن جین، چرم، کتان، بارانی ضد آب و غیره به عنوان بهترین کاپشن زنانه شناخته می‌شوند.

معمولاً در کمد لباس خانم‌هایی که به استایل خود اهمیت می‌دهند چند مدل کاپشن در سبک‌های مختلف دیده می‌شود. برخی از خانم‌ها خرید کاپشن زنانه ترک، آمریکایی، پرتغالی و غیره را به نمونه‌های ایرانی ترجیح می‌دهند. اما لازم است بدانید امروزه برندهای ایرانی بسیاری اقدام به تولید پوشاک زمستانه کرده‌اند که محصولات آن‌ها در رقابت با نمونه‌های خارجی پیشی می‌گیرد.

در این مطلب قصد داریم 25 مدل کاپشن زنانه جدید را به شما معرفی کنیم.

کاپشن زنانه کوتاه

کاپشن زنانه کوتاه

کاپشن زنانه کوتاه

کاپشن زنانه کوتاه

این کاپشن زنانه دارای قد کوتاه، بسیار راحت و معمولاً انتخاب مناسبی برای روزهای سرد پاییز است. قد این کاپشن تا روی باسن را می‌پوشاند. قسمت جلوی کاپشن به وسیله زیپ بسته می‌شود و گاهی مجهز به دکمه‌های اضافی است.

این لباس زنانه شیک به دو جیب پاکتی یا مورب با درب زیپ‌دار یا دکمه‌ای مجهز بوده و به دو صورت کلاه‌دار و بدون کلاه دوخته می‌شود. این کاپشن‌ها از جنس‌های مختلف پافر بادی، کتان و شمعی با لایه داخلی پشم شیشه در ضخامت‌های مختلف و آستردوزی شده تولید می‌شوند.

کاپشن پارکا زنانه

کاپشن پارکا زنانه

کاپشن پارکا زنانه

کاپشن پارکا زنانه

پارکا محبوب‌ترین کاپشن زنانه در سراسر جهان است. این کاپشن دارای کلاه لبه خز دار بوده و قد آن تقریباً بلند تا روی ران‌ها است. از پارچه‌های مختلف کتان، شمعی، ضد آب و غیره برای تولید این مدل کاپشن‌ها استفاده می‌شود. این مدل برای استفاده در روزهای بسیار سرد زمستان طراحی شده و ضخامت مناسبی دارد.

کاپشن بلند زنانه

کاپشن بلند زنانه

کاپشن بلند زنانه

کاپشن بلند زنانه

کاپشن‌های بلند زنانه طرفداران بسیار زیادی در انواع فروشگاه آنلاین مد و پوشاک پیدا کرده است. این کاپشن‌ها هم به صورت جلو باز و هم به صورت جلو بسته در استایل‌های زمستانی استفاده می‌شوند. برخی از مدل‌ها به کلاه، جیب‌های بزرگ و زیپ و دکمه در قسمت جلو مجهز هستند. این کاپشن‌ها از پارچه‌های مختلف از جنس کتان، شمعی ضد آب و غیره دوخته می‌شوند. اما کاپشن‌های بادی با رودوزی های طرح دار رایج‌تر هستند.

کاپشن زنانه جدید پاییزه

کاپشن زنانه جدید پاییزه

کاپشن زنانه جدید پاییزه

کاپشن زنانه جدید پاییزه

این مدل فاقد لایه میانی پشم شیشه بوده و بهترین کاپشن زنانه برای تمامی فصول است. در روزهای سرد می‌توانید زیر آن لباس‌های گرم بافتنی استفاده کنید. جنس این کاپشن از پارچه‌های سوئیت، بارانی ضد آب، کتان، شمعی و غیره انتخاب می‌شود. طراحی این مدل در سبک اسپرت انجام شده و معمولاً قسمت کمر، دور کلاه و پایین کاپشن به وسیله بند گت می­شود. این کاپشن­ها در برابر نفوذ سرما و باد مقاوم هستند و به همین دلیل به عنوان بادگیر در روزهای طوفانی استفاده می­شوند.

قیمت ترندهای کاپشن زنانه اورجینال

 

بارانی ضد آب زنانه

بارانی ضد آب زنانه

بارانی ضد آب زنانه

بارانی هم یک کاپشن زنانه است که در روزهای بارانی در اوایل بهار و پاییز استفاده می‌شود. اما برای روزهای سرد زمستان مناسب نیست. زیرا فاقد لایه میانی پشم شیشه است. این کاپشن‌ها از پارچه شمعی ضد آب دوخته شده و آب را عبور نمی‌دهند. مدیسه به عنوان مرجع مد و پوشاک تمام این ترندهای کاپشن و بارانی را با قیمت منصفانه‌ای در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده است. برای اطلاع از قیمت این محصولات حتما به بخش لباس زنانه مدیسه مراجعه کنید.

کاپشن جین زنانه

کاپشن جین زنانه

کاپشن جین زنانه

کاپشن جین زنانه

از دیگر کاپشن‌های محبوب و مورد علاقه خانم‌ها می‌توان به کاپشن‌های جین اشاره کرد. این کاپشن‌ها با ضخامت‌های مختلف و طرح‌های متفاوت تولید می‌شوند. با توجه به میزان ضخامت می‌توان از آن‌ها در استایل‌های اسپرت پاییزه، بهاره و زمستانه استفاده کرد.

کاپشن چرم زنانه

کاپشن چرم زنانه

کاپشن چرم زنانه

کاپشن چرم زنانه

کاپشن چرم به عنوان یک کاپشن زنانه شیک و محبوب در میان خانم‌ها شناخته می‌شود. کاپشن‌های چرم در سبک‌های مختلف و با قدهای متفاوت طراحی و تولید می‌شوند.

کاپشن‌های بلند چرم با یقه‌های خز انتخاب مناسبی به عنوان یک کاپشن مجلسی و رسمی هستند. اما کاپشن‌های چرم کوتاه با یقه SHERPA یا چرم ساده می‌توانند در استایل‌های اسپرت و کژوال استفاده شوند. کاپشن‌های کوتاه چرم مدل موتور سواری هم انتخاب مناسبی برای خانم‌های جوان و نوجوان هستند.

این مدل کاپشن‌های چرم در قسمت جلو به صورت دوبل طراحی شده و به کمک زیپ یا دکمه بسته می‌شوند.

مطالب مرتبط :  25 مدل لباس بافتنی زنانه ترند زمستان 1401

کاپشن‌های بدون آستین زنانه

کاپشن‌های بدون آستین زنانه

کاپشن‌های بدون آستین زنانه

کاپشن‌های بدون آستین زنانه

پافرها یک کاپشن زنانه بدون آستین هستند. این کاپشن‌ها بسیار راحت بوده و معمولاً به همراه بلوزهای دورس تو کرک و بافت‌های زمستانی استفاده می‌شوند. بسیاری از بانوان به جای خرید مانتو شیک ترجیح می‌دهند تا یک پافر را با یک تیشرت زنانه شیک استایل کنند.

پافرها در رنگ‌ها و قدهای متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. پافرهای کوتاه به عنوان جلیقه‌های زمستانی و پافرهای بلند به عنوان کاپشن‌های بدون آستین زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مدل کاپشن زنانه فشن

مدل کاپشن زنانه جدید و فشن

مدل کاپشن زنانه جدید و فشن

مدل‌های فشن از انواع کاپشن جدید هستند که طراحی آن‌ها با مدل‌های معمول بسیار متفاوت است. این کاپشن‌ها دارای برش‌های غیر معمول و گاهاً عجیب و غریب هستند.

خانم‌هایی که از دنیای مد و فشن پیروی می‌کنند معمولاً این سبک کاپشن‌ها را می‌پسندند.

مطالب مرتبط :  20 ترند مدل شال و کلاه زنانه برای پاییز و زمستان 1401

سخن پایانی

همان طور که دیدید تنوع در سبک طراحی و مدل کاپشن زنانه بسیار زیاد است. طراحان پوشاک برای هر سلیقه‌ای یک سبک کاپشن طراحی کرده‌اند. این کاپشن‌ها در قدها و ضخامت‌های مختلف طراحی و دوخته شده‌اند.

همچنین در اکثر مدل‌ها امکان جدا کردن کلاه از قسمت یقه وجود دارد. اما مهم‌ترین نکته در خرید کاپشن زنانه، توجه به کارایی آن و نیاز شما است. از خودتان بپرسید که به دنبال یک کاپشن برای روزهای سرد سال هستید یا برای پیاده‌روی در روزهای بارانی یک کاپشن ضد آب می‌خواهید؟ بنابراین هدفتان را از خرید کاپشن زنانه مشخص کنید.

 

منبع : bucketlistjourney

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو