تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ مشخص شد آلودگی هوا و بارش برف

منبع: شبونه

5

1401/10/20

12:10


آیا فردا چهارشنبه مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس چهارشنبه 21 دی 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، …

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ مشخص شد آلودگی هوا و بارش برف

آیا فردا چهارشنبه مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس چهارشنبه 21 دی 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

آیا چهارشنبه 21 دی 1401 مدارس تعطیل است؟

روز چهارشنبه فقط مدارس آذربایجان غربی تعطیل میباشد و مدارس سایر شهرها باز هستند.

آلودگی هوای تهران و کلانشهرها با اینکه به شدت آسیب زا هستند اما مدارس تعطیل نبوده و دانش اموزان به مدرسه میروند که میتواند خطرات زیادی برای مردم داشته باشد اما به هر حال مدارس کشور باز هستند.

مدارس در هفته جاری به دلیل آلودگی هوا تعطیل نبود و دانش اموزان به مدرسه رفتند بسیاری از خانواده ها معتقدند اموزش و پرورش باید مدارس را تعطیل کند تا آلودگی هوا به سلامتی فرزندانشان اسیبی وارد نکند.

در زمستان مدارس را تعطیل و در تابستان باز کنند

برخی از مردم معتقد هستند با توجه به آلودگی هوا در فصل زمستان بهتر است اموزش و پروش در زمستان مدارس را تعطیل و در تابستان دایر کند.

با توجه به آلودگی هوا که هر ساله در فصل زمستان در کشورمان صورت میگیرد و هیچ راهکاری برای آن نی در نظر گرفته نمیشود بهترین راه این است که در فصل سرمان مدارس تعطیل و در فصل گرما مدارس دایر شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو