بابک جهانبخش هم ممنوع الخروج شد

بابک جهانبخش هم ممنوع الخروج شد


منبع: روزیاتو

7

1401/10/20

12:27


بابک جهانبخش هم ممنوع الخروج شد

بابک جهانبخش هم ممنوع الخروج شد

در ادامه موج ممنوع الخروجی چهره های معروف به‌ویژه در عرصه هنر، بابک جهانبخش خواننده شناخته شده موسیقی پاپ از ممنوع الخروجی و ضبط گذرنامه‌اش در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

او برگه ضبط پاسپورتش در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و در واکنش به این اتفاق نوشت: «من همیشه صلح‌طلب و آروم بودم. همیشه هم به همه مردم کشورم نهایت احترامم رو میذارم و اصلا باور کنید ممنوع الخروجی مهم نیست. بی شک انگیزه‌ای برای خیلی کارها نیست. در ضمن ترجیح میدم تو خاک خودم باشم وگرنه بچه‌م سیتیزن استرالیاست. خودم متولد آلمان پس فکر کنم نیاز به توضیح نباشه اگه قرار بر رفتن بود خیلی وقت پیش می‌رفتم. من رگ و ریشم تو این خاکه.»

بابک جهانبخش ممنوع الخروج شد

بابک جهانبخش ممنوع الخروج شد

پس از به اشتراک گذاری این مطلب، جهانبخش مورد حمله بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و از سوی آنها متهم به این شد که تنها مشکلات خودش برایش مهم است؛ موضوعی که منجر شد او پست خود را پاک کند. او با چند استوری دلخوری خود از این کاربران را ابراز و ظاهرا از اینستاگرام خداحافظی کرد.

بابک جهانبخش پیش‌تر در اواسط آبان‌ماه با انتشار متنی در اینستاگرامش، به گروهی از هنرمندان خارج نشین به تندی تاخته و گفته بود این خوانندگان تنها ژست مدافع مردم را می‌گیرند، اما به جایش کنسرتشان را برگزار می‌کنند و به خوانندگان داخلی حمله می‌کنند.

او در واکنش به اتهام‌زنی این خوانندگان، از آن‌ها خواسته بود که اگر کشورشان برایشان مهم است، به ایران برگردند و همین‌جا در کنار مردم کشورشان باشند.

بابک جهانبخش ممنوع الخروج شد

بیوگرافی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش متولد فروردین سال ۱۳۶۲ در بوخوم آلمان است. نام اصلی و شناسنامه‌ای او علی است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ شروع کرده و از پرطرفدارترین خواننده ها و موزیسین های داخلی به‌شمار می‌رود.

مدرک تحصیلی بابک جهانبخش دیپلم تجربی است. پدر و مادرش ایرانی هستند و او به‌دلیل تحصیلات پدرش در آلمان در بوخوم متولد شد. بابک جهانبخش یک خواهر کوچکتر دارد.

بابک جهانبخش ممنوع الخروج شد

شروع فعالیت هنری

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از پنج سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز کرد و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی‌تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار برای صدا و سیما ضبط کرد.

در سال ۱۳۸۲ تولید اولین آلبوم جهانبخش شروع شد و در سال ۱۳۸۴ آلبوم چی شده از سوی او روانه بازار شد. در همان سال او به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد. بابک جهانبخش با انتشار آلبوم من و بارون در ۲۱ تیر ۹۱ وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد.

بابک جهانبخش ممنوع الخروج شد

ازدواج بابک جهانبخش

آشنایی این خواننده با همسر اولش مروارید شهریاری به کنسرتی که در لندن برگزار شد برمی‌گردد. مروارید شهریاری، متولد تهران و دارای مدرک مدیریت بازرگانی است. او در حال حاضر یک شرکت بازرگانی و یک کتاب ترجمه شده تخصصی در حوزه بازگانی دارد. همسر اولش یکی از عوامل برگزارکننده کنسرتش در لندن بود. این دو در سال ۱۳۸۸ با هم ازدواج کردند و یک پسر به نام آرتا دارند. جدایی بابک جهانبخش از همسر اولش در سکوت خبری انجام شد.

بابک جهانبخش ممنوع الخروج شد

بابک جهانبخش ممنوع الخروج شد

بابک جهانبخش ممنوع الخروج شد

در روزهای پایانی آذر ۱۳۹۶ بابک جهانبخش با انتشار عکسی دونفره از ازدواج خود با خانم پریا پرتوی فرد طراح و مدل لباس خبر دارد و برای اولین بار به مناسبت تولد همسرش عکسی از او منتشر کرد و گفت برای هرز نرفتن و زندگی هرز نداشتن دوباره ازدواج کردم. پریا پرتوی فرد یک دختر از همسر اولش، حمید خندان، دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو