معرفی سریال سقوط ؛ زمان پخش، داستان، بازیگران و بررسی سریال

معرفی سریال سقوط ؛ زمان پخش، داستان، بازیگران و بررسی سریال


منبع: پلازا

3

1401/10/20

12:33


معرفی سریال سقوط ؛ زمان پخش، داستان، بازیگران و بررسی سریال

سریال سقوط یکی از جدیدترین آثار ایرانی شبکه نمایش خانگی در حال پخش محسوب می‌شود که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. قصد داریم تا در این مقاله به معرفی سریال ایرانی سقوط بپردازیم.

سال 1401 به نوعی سال جا افتادن شبکه نمایش خانگی برای مخاطبان ایرانی بود‌. این شبکه نخستین بار کار خود را از سال 1389 شروع کرد اما تا دوران همه‌گیری کرونا توجه‌ها به آن متوسط بود. با گسترش این شبکه‌ها و تولید سریال‌های متنوع، حال در سال 1401 شاهد آن هستیم که مخاطبان آثار ایرانی بیشتر به شبکه‌های نمایش خانگی گرایش پیدا کرده‌اند.

سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده ساخته شده و نگارش فیلمنامه آن با اعظم بهروز بوده است. محمدرضا منصوری نیز تهییه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد و بازیگرانی همچون حمید فرخ نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی‌فر و سجاد بابائی در این سریال حضور دارند. در ادامه این مقاله پلازا قصد داریم تا به معرفی و بررسی سریال ایرانی سقوط بپردازیم.

فهرست مطالب

تاریخ انتشار سریال سقوط

ژانر سریال ایرانی سقوط درام، اجتماعی و خانوادگی است. این سریال نخستین بار در تاریخ 14 دی ماه 1401 از بستر فیلیمو منتشر شد. این سریال احتمالا مجموعا 9 قسمت داشته باشد که تنها یک قسمت آن تاکنون پخش شده است. سقوط هر چهارشنبه ساعت 8 صبح منتشر می‌شود‌.

داستان سریال ایرانی سقوط

ژانر سریال ایرانی سقوط

نوبت به خلاصه ی سریال سقوط می‌رسد. داستان این مجموعه نمایش خانگی درباره زوجی جوان به نام آیسان و ژاکان است که در اول راه عشق خود قرار دارند و باید بر چالش‌های زیادی غلبه کنند. آنها برای شروع زندگی خود راهی ماه عسل و سفری رویایی می‌شوند، غافل از اینکه این سفر ماهیت تاریکی دارد.

ظاهرا این سریال ماهیتی امنیتی دارد و قصد دارد پا بر جای سریال‌های امنیتی روز بگذارد و روایتی متفاوت از داعش را برای مخاطبان بگوید‌. سقوط قصد دارد تا علاوه بر اینکه شما را به تماشای یک سریال درام بنشاند بلکه به شما صحنه‌های دلهره‌آور و جنگی را نیز نشان دهد.

بازیگران سریال سقوط

در این قسمت قصد داریم تا به معرفی هنرپیشه های سریال سقوط بپردازیم و بیوگرافی کوتاهی از بازیگران اصلی نیز در اختیار شما قرار دهیم.

حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد / دانلود سریال ایرانی سقوط

  • سن: 53 سال
  • محل تولد: آبادان
  • آثار معروف: فیلم‌های ارتفاع پست و گشت ارشاد 1 و 2

حمید فرخ نژاد از بازیگران به نام کشورمان متولد 28 فروردین 1348 است‌. او در رشته کارگردانی تئاتر دانشکده هنرهای زیبای تهران فارغ‌التحصیل شد و فعالیت خود را از سال 1369 و با فیلم در کوچه‌های عشق شروع کرد. وی سپس با فیلم عروس آتش که برای او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به همراه داشت، دیده شد. فرخ نژاد سپس با ارتفاع پست و به رنگ ارغوان دیده شد. او در تلویزیون نیز نقش ماندگار حسن گلاب در سریال حلقه سبز را ایفا کرد و محبوبیتش دوچندان شد. حمید فرخ نژاد استعداد بازیگری در هر نوع نقشی را از جدی گرفته تا طنز دارد و در اکثر آثارش از ته لهجه آبادانی خود استفاده می‌کند.

این بازیگر تاکنون برنده دو سیمرغ بلورین در کارنامه خود دارد و از آثار دیگر او می‌توان به فیلم‌های: صحنه جرم ورود ممنوع، چهارشنبه سوری، دموکراسی تو روز روشن، حریم، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، خوب بد جلف و سامورایی در برلین اشاره کنیم. فرخ نژاد در سریال سقوط یکی از نقش‌های اصلی را ایفا می‌کند.

الناز ملک

الناز ملک / معرفی سریال سقوط

  • سن: 29 سال
  • محل تولد: تهران
  • اثر معروف: سریال آنتن

الناز ملک بازیگر زن ایرانی و تازه‌کار متولد سال 1372 و اهل تهران است. او بازیگری را در سن 24 سالگی و با تئاتر شروع کرد و سه فیلم کوتاه نیز در کارنامه کاری خود دارد. نخستین بار این بازیگر را در سریال آنتن دیدیم و اکنون نیز شاهد پیشرفت خوب او نقش آفرینی در سریال ایرانی سقوط هستیم. داستان سریال بر سرنوشت آیسان با بازی الناز ملک تمرکز دارد و او بازیگر اصلی سریال است.

عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر / هنرپیشه های سریال سقوط

  • سن: 42 سال
  • محل تولد: تهران
  • آثار معروف: سریال‌های سه دونگ، سه دونگ و خوشنام

عباس جمشیدی‌فر متولد 17 شهریور 1359 است که در زمینه بازیگری فعالیت می‌کند. او کار خود را از اوایل دهه 70 شروع کرد و چندبار در سریال روزگار خوش حبیب آقا ظاهر شد. وی سپس در نقش غلامرضایی فیلم خروس جنگی در کنار بازیگرانی همچون رضا عطاران و مریلا زارعی حضور پیدا کرد اما این سریال سه دونگ، سه دونگ بود که عباس جمشیدی‌فر را به خوبی به مردم معرفی کرد. از جمله آثار دیگر این بازیگر باید به سریال‌های خانه اجاره‌ای، آقا و خانم سنگی، بچه مهندس 1 تا 4 و خوشنام اشاره کنیم. همچنین جمشیدی‌فر در فیلم‌های چند میگیری گریه کنی 2 و شیشلیک نیز حضور داشته است. او در سریال سقوط یکی از نقش‌های کلیدی را ایفا می‌کند.

سجاد بابائی

عباس بابائی / بازیگران سریال سقوط

  • سن: 29 سال
  • محل تولد: تهران
  • اثر معروف: سریال خسوف

سجاد بابائی بازیگر اهل ایران متولد 19 اردیبهشت 1372 در تهران است که مدرک کارشناسی کارگردانی سینما دارد. او ابتدا کار خود را در سن 22 سالگی و با تئاتر شروع کرد و سپس در فیلم کوتاه جنایات ایفای نقش داشت. اثری بعدی که بابائی در آن حضور داشت، فیلم سوزن آب بود. او به ترتیب در آثاری همچون: تومان، من زهره و سریال زندگی زیباست نقش آفرینی داشت و سرانجام با ایفای نقش امیر سریال خسوف کاملا دیده شد. سجاد بابائی نقش ژاکان را در این سریال دارد.

سایر بازیگران سریال ایرانی سقوط عبارتند از:

  •  ابتسام بغلانی
  •  امین میری
  •  وحید آقاپور

بررسی سریال ایرانی سقوط

هنوز تنها یک قسمت از این مینی سریال پخش شده است پس امکان نقد سریال ایرانی سقوط میسر نیست. در ادامه نگاهی به شرو و نکات این مجموعه تلوزیونی نمایش خانگی می‌اندازیم.

شروع سریال سقوط

داستان با یک درام عاشقانه شروع می‌شود که چهره‌هایی امیدوار را نشانمان می‌دهد اما در پس امید چهره‌ها یک زردی بیمارگونه می‌بینیم که هر لحظه هشدار می‌دهد که یک جای کار می‌لنگد. تابدین جا سقوط شروعی عالی و تاثیرگذار داشت و بازیگران به خوبی توانستند احساسات را منتقل کنند. این یک برگ برنده است.

نکات مجموعه نمایش خانگی سقوط

کارگردان سریال ایرانی سقوط سجاد پهلوان زاده است که در ساخت سریال از محمد حسین مهدویان مشورت گرفت. فیلمنامه نیز براساس طرحی از بهجت شریف است که اعظم بهروز به نگارش آن پرداخت. گفته شده سقوط قرار است در قالب یک مینی سریال پخش شود.

سخن پایانی

دانلود سریال ایرانی سقوط

با معرفی سریال سقوط همراه شما بودیم و سعس کردیم این اثر را به خوبی به شما معرفی کنیم. سقوط از جدیدترین آثار نمایش خانگی است که از فیلیمد پخش می‌شود و با پخش خود توانست توجه‌ها را جلب کند. شما نیز پس از دانلود سریال ایرانی سقوط و تماشای آن نظرات خود را درباره این سریال با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو