علت دقیق مرگ و فوت محسن جعفری راد مستندساز مشخص شد

منبع: شبونه

4

1401/10/20

13:57


علت دقیق مرگ و فوت محسن جعفری راد مستندساز مشخص شد محسن جعفری راد مستندساز و منتقد سینما ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ درگذشت. علت دقیق مرگ و فوت محسن جعفری راد رئیس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد محسن جعفری راد بر اثر خوردن قرص برنج جان خود را از دست داده است. حسین فاضلی …

علت دقیق مرگ و فوت محسن جعفری راد مستندساز مشخص شد محسن جعفری راد مستندساز و منتقد سینما ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ درگذشت.

علت دقیق مرگ و فوت محسن جعفری راد مستندساز مشخص شد

علت دقیق مرگ و فوت محسن جعفری راد

رئیس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد محسن جعفری راد بر اثر خوردن قرص برنج جان خود را از دست داده است.

حسین فاضلی رئیس کل دادگستری استان البرز درباره مرگ محسن جعفری راد می گوید ایشان ساکن مهرشهر کرج بوده و در چهارم آبان سال جاری در کرج به دلیل حضور در اغتشاشات دستگیر شد برای او پرونده ای در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرج تشکیل شد و بعد از تفهیم اتهام جرایم علیه امنیت با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی گردید و در نهایت در ۱۴ آبان با تبدیل قرار بازداشت موقت به قرار تامین کفالت با معرفی کفیل آزاد شد.

در ۱۹ آبان برای او به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق حضور در تجمعات و فیلمبرداری از آن و دعوت به تجمع غیر قانونی کیفرخواست صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز می گوید طبق گفته خودش مستندساز بوده و با حضور در اغتشاشات تصمیم داشته که از برخی از صحنه ها فیلمبرداری کند.

علت دقیق مرگ و فوت محسن جعفری راد مستندساز مشخص شد

رئیس کل دادگستری استان البرز می گوید که پدر و مادر این پسر جوان فوت کرده بودند و دچار افسردگی شده بود و داروی اعصاب مصرف می‌کرد و بعد از گذشت مدتی به علت مسمومیت خوردن قرص برنج به یکی از بیمارستانهای کرج منتقل شد که متاسفانه فوت کرد.

همچنین ببینید:

⚡️بیوگرافی محسن جعفری راد مستندساز و منتقد سینما

⚡️ماجرای کامل و علت خودکشی بهنوش بختیاری

⚡️بیوگرافی حسین زرینجویی بازیگر طنز لرستانی

جسد ایشان برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است و بعد از معاینات لازم و اخذ نمونه برداری برای سم شناسی به خانواده ایشان تحویل داده خواهد شد.

ماجرای خودکشی از زبان همسرش

همسر محسن جعفری راد می‌گوید که با همسرم صبحانه خوردیم و به سرکار رفتیم یک ساعت بعد تماس گرفت و گفت من قرص برنج خوردم بیا.

من هم آمد و او را به بیمارستان منتقل کردم اما کار از کار گذشته بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو