دکوراسیون خانه خودتان را با کمترین هزینه، متحول کنید!

منبع: زیبامون

3

1401/10/20

14:05


در ادامه این بخش، می خواهیم به شما راهکاری معرفی کنیم که بتوانید با کمترین هزینه و در عین حال با حفظ کیفیت و زیبایی، دکوری های شکیل و جذابی را به خانه خودتان اضافه کنید.

دکوراسیون خانه خودتان را با کمترین هزینه، متحول کنید!

دکوراسیون داخلی خانه و محل کار همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده ها و مدیران کسب و کار ها است. مهم ترین چالشی هم که در بحث چینش دکوراسیون داخلی با آن سر و کار داریم، هزینه نسبتا بالایی است که باید برای آن کنار بگذاریم. علاوه بر هزینه، باید موارد دیگری را همچون ماندگاری، زیبایی، تنوع، وزن و کیفیت دکوری ها را هم در نظر داشته باشیم.

در هر صورت، کالاهایی که به عنوان دکوراسیون در خانه انتخاب و قرار داده می شوند، به نوعی لوکس به حساب می آیند و معمولا قیمت های بالایی دارند. در عین حال، اینکه خانه یا محل کار ما ظاهر و دکور زیبایی داشته باشد، تاثیر مستقیمی در روحیه افراد خواهد داشت.

در مطلبی که امروز برای شما آماده کرده ایم، می خواهیم به شما راهکاری معرفی کنیم که بتوانید با کمترین هزینه و در عین حال با حفظ کیفیت و زیبایی، دکوری های شکیل و جذابی را به خانه خودتان اضافه کنید: استفاده از مجسمه های پلی استری! پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا توضیحات بیشتری در مورد این مجسمه های جالب به شما بدهیم و در نهایت هم بهترین راهکار برای تهیه و خرید این محصولات جذاب را به معرفی کنیم.

 

 

پلی استر چیست؟

قبل از اینکه به بحث مجسمه های پلی استری بپردازیم، توضیح ساده و مختصری در مورد ماهیت و جنس پلی استر می دهیم تا شما آشنایی بیشتری با این نوع از کالاها پیدا کنید.

پلی استر نوعی الیاف است که در زبان فارسی به آن رزین پلی استر هم می گویند. زرین پلی استر در ابتدا و پیش از ترکیب شدن با ماده ای شیمیایی که هاردنر نام دارد، حالت ژله ای دارد و به مرور زمان سفت و محکم می شود.

پلی استر ها کاربرد فراوانی دارند و حتماً تا به حال بارها و بارها محصولات پلی استری را دیده اید. از پلی استر ها در تولید و ساخت انواع مجسمه، ساعت، ظرف های آب نما و انواع و اقسام کالاهای دکوری استفاده می شود. در یک توضیح علمی تر، پلی استر ها در نتیجه واکنش بین یک الکل و یک اسید استر تولید می شود.

یک راه دیگر تولید پلی استر،  ترکیب مواد شیمیایی است که از واکنش های طبیعی حاصل از کاتین پوسته گیاهان و از سنتز های پلیمریزاسیون به وجود می آید. پلی استر ها در برابر نور خورشید دچار تغییر رنگ نمی شوند.

 

 

مزیت های استفاده از پلی استر چیست؟

به صورت کلی استفاده از پلی استر ها می تواند فضای هنری بسیار دلنشینی به خانه و محیط کار شما بدهد. همچنین، مجسمه های پلی استری می توانند به عنوان هدیه، انتخاب خیلی خوبی باشند. در مجموع می توان 4 مزیت اصلی برای پلی استر که اخیرا بسیار محبوب و پر کاربرد هم شده، نام برد:

 

قیمت پایین و به صرفه:

کالا هایی که از جنس پلی استر ساخته می شوند، هزینه تولید پایین و در نهایت قیمت تمام شده پایین تری هم دارند. البته توجه داشته باشید که پلی استری بودن یک مجسمه یا دکور، چیزی از ظاهر جذاب آن کم نمی کند.

 

وزن سبک پلی استر:

مجسمه ها و کالا های پلی استری، بر خلاف ظاهر سنگین، وزن سبکی دارند. نکته قابل توجه اینجا است که این وزن سبک، در کنار کیفیت ساخت بالا قرار می گیرد و علاوه بر این، مقاومت سازه های پلی استری هم بالا است.

 

بی خطر بودن برای محیط زیست:

پلی استر های طبیعی و مصنوعی قابلیت تجزیه خوبی دارند. بنابراین در مقایسه با محصولات و تولیدات پلاستیکی و کربنی، آسیبی به محیط زیست نمی رسانند و استفاده از آن ها برای دوست داران محیط زیست توصیه می شود.

 

تنوع بالا در رنگ آمیزی:

محصولات پلی استری در رنگ های بسیار متنوعی وجود دارند و مسئله جذاب تر این که با تهیه لوازم رنگ آمیزی، می توانید خودتان و با سلیقه خودتان آن ها را رنگ بزنید و از این نظر، یک فعالیت هنری جذاب و سرگرم کننده به حساب می آید.

برای رنگ آمیزی پلی استر ها هم 2 راه وجود دار:

راه اول این است که در همان ابتدا پلی استر مایع را با رنگ ترکیب کنید و پس از آنکه به خوبی ترکیب شد، کبالت را به آن اضافه کنید. در این صورت، یک مجسمه رنگی و یک‌دست در اختیار شما خواهد بود

راه دوم، برای بعد از شکل گیری و سفت شدن پلی استر است. در این روش که جنبه سرگرمی و هنری بیشتری هم دارد، می توانید مجسمه پلی استری را با رنگ های آلکیدی یا رنگ های مخصوص اتوموبیل رنگ آمیزی کنید.

 

محصولات و مجسمه های پلی استری را از کجا تهیه کنیم؟

تا به اینجا به شما گفتیم پلی استر چیست و دکوری ها و مجسمه های پلی استری چه مزیت هایی دارند. در اینجا، فروشگاه اینترنتی آبتین چوب را به شما معرفی می کنیم. در این فروشگاه شما می توانید تنوع بسیار بالا و جذابی را از با کیفیت ترین مجسمه و تندیس های پلی استری مشاهده و زیبایی چیدمان خانه خودتان را چندین و چند برابر کنید.

علاوه بر محصولات پلی استری، در وب سایت آبتین وود می توانید انواع محصولات چوبی، اعم از سینی های چوبی، جعبه های هدیه، جعبه های کشو دار و بیس ساعت خام را مشاهده و خریداری کنید. در نهایت هم، اگر به فکر رنگ کردن و علاقمند به تکنیک های  کهنه کاری و پتینه هستید، می توانید انواع محصولات رنگ آمیزی را در فروشگاه آبتین پیدا کنید. پس فرصت را از دست ندهید و حتماً از محصولات متنوع این فروشگاه اینترنتی دیدن نمایید.

 

https://bia2safa.net/goto/web/url/3109505 لینک مجسمه پلی استر

https://bia2safa.net/goto/web/url/3109506 لینک محصولات چوبی

https://bia2safa.net/goto/web/url/3109507 لینک لوازم هنری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو