دانلود بهترین برنامه های ریمیکس آهنگ با گوشی

دانلود بهترین برنامه های ریمیکس آهنگ با گوشی


منبع: پلازا

3

1401/10/20

14:23


دانلود بهترین برنامه های ریمیکس آهنگ با گوشی

در این مقاله می‌خواهیم بهترین برنامه میکس اهنگ را به شما معرفی کنیم. با برترین اپلیکیشن ریمیکس ساز موزیک می‌توانید در گوشی موزیک های محبوب خود را حرفه ای ریمیکس کرده به صورت یک آهنگ در بیاورید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید بدون آنکه هزینه زیادی بپردازید، موسیقی‌های مورد علاقه خود را میکس کنید این مقاله کاملا مناسب شما است. می‌توانید با برنامه های میکس آهنگ برای اندروید و iOS، آهنگ‌های مورد نظرتان را برای مهمانی و مجالس مختلف میکس کنید و لذت ببرید. همچنین می‌توانید فایل صوتی برنامه‌های آموزشی محبوب خود را هم پشت سر هم به صورت یک فایل صوتی میکس کنید.  یک روش ساده و اقتصادی برای میکس آهنگ، استفاده از برنامه های ریمیکس ساز حرفه ای است که در ادامه این مطلب از پلازا، برخی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب

بهترین برنامه های میکس اهنگ

در این مقاله 10 مورد برنامه ریمیکس آهنگ برای گوشی اندروید و iOS را انتخاب کردیم که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

1. برنامه میکس آهنگ WeDJ by Pioneer ؛ برنامه ریمیکس ساز حرفه ای گوشی اندروید و آیفون

برنامه میکس اهنگ برای گوشی / اپلیکیشن ریمیکس موزیک در گوشی

آیا می‌خواهید به اندازه دی‌جی‌ها ماهرانه آهنگ‌ها را میکس کنید؟ WEDJ by Pioneer یکی از برترین اپلیکیشن های ریمیکس موزیک است. این برنامه میکس اهنگ برای گوشی اندروید و iOS، یک سرویس جدید از بزرگترین فروشگاه دانلود موسیقی، یعنی Beatport است که با دانلود برنامه میکس اهنگ و استفاده از آن می‌توانید کل موسیقی‌های موجود در فهرست آن‌ها را پخش کنید.

اپ WeDj همچنین یک برنامه Soundcloud Go برای میکس کردن آهنگ‌های مختلف دارد. با استفاده از ویژگی FX این برنامه، می‌توانید آهنگ‌های خود را با 11 جلوه صوتی مختلف که در این برنامه موجود است، ترکیب و میکس کنید.

2. اپلیکیشن میکس آهنگ edjing Mix

اپلیکیشن ریمیکس موزیک در گوشی / برنامه ریمیکس ساز حرفه ای موبایل

Edjing یک اپلیکیشن ریمیکس کردن اهنگ در گوشی است که برای Soundcloud و Deezer مناسب است. در این برنامه، آهنگ‌های شما نیز توسط سرعت یا Tempo مورد بررسی قرار می‌گیرند و می‌توانید با یک اکولایزر (همسان‌کننده) 3 بانده، آهنگ‌ها را میکس کنید. این برنامه برای پلتفرم‌های موبایل با سیستم عامل اندروید و iOS کاربرد دارد.

3. برنامه میکس آهنگ djay

اپلیکیشن ریمیکس موزیک در گوشی / برنامه ریمیکس ساز حرفه ای موبایل

djay نیز یک ریمیکس ساز حرفه ای موزیک با گوشی است که از Spotify پشتیبانی می‌کند. با دانلود برنامه میکس اهنگ djay می‌توانید نقاط افت و خیز آهنگ را تنظیم کنید و با تنظیم سرعت، از عملکرد خودکار نیز استفاده کنید.

این اپ به عنوان یکی از برترین اپلیکیشن های ریمیکس موزیک، شامل یک Autoplay با تنظیم سرعت است. همچنین می‌توانید حداکثر 4 آهنگ را به طور همزمان میکس و ترکیب کنید. این برنامه قابل استفاده برای آموزش ریمیکس آهنگ iOS و اندروید مبتدیان به عنوان DJ نیز هست.

4. برنامه ریمیکس ساز حرفه ای گوشی You.DJ

نرم افزار میکس آهنگ ios

با You.DJ که یکی از بهترین برنامه های میکس اهنگ است، امکان میکس آهنگ‌های خود را به بهترین نحو دارید. این برنامه میکس آهنگ، دارای نسخه اندروید، برنامه وب، نسخه دسکتاپ و همچنین برای iOS هم در دسترس است. می‌توانید آهنگ‌های خود را با اکولایزر، فیلتر و جلوه‌های مختلف ترکیب کنید. همچنین می‌توانید به آهنگ‌های Youtube و Soundcloud دسترسی پیدا کنید یا به طور مستقیم از پلی‌لیست آهنگ‌های خود موسیقی پخش کنید.

5. برنامه ریمیکس ساز حرفه ای گوشی Virtual DJ Remote

بهترین برنامه ریمیکس آهنگ

اپ VirtualDJ Home به عنوان برنامه میکس چند موسیقی با گوشی بسیار محبوب بوده و برای پلتفرم موبایل مورد استفاده است. با استفاده از این برنامه میکس صدا، شما قادر خواهید بود 3، 4 یا 6 آهنگ را ترکیب کرده و میکس خود را به‌ صورت زنده پخش کنید. به غیر از این، این برنامه میکسر صدا از اتصال بی‌سیم بین نرم افزار VirtualDJ Remote و VirtualDJ نیز پشتیبانی می‌کند.

6. Pacemaker؛ از بهترین برنامه های میکس اهنگ

برنامه ریمیکس آهنگ با گوشی / برنامه میکس اهنگ برای گوشی

از دیگر برنامه های میکس آهنگ، برنامه Pacemaker است که یک میکسر موسیقی برای پلتفرم موبایل با سیستم عامل iOS است و می‌توانید از آن به‌عنوان نرم افزار میکس آهنگ پشت سر هم برای آی او اس نیز استفاده کنید.

علاوه‌براین، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به میلیون‌ها آهنگ در Spotify دسترسی پیدا کرده و میکس‌های خود را به‌راحتی و به‌صورت آنلاین با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه از iTunes پشتیبانی می‌کند؛ ولی به شما این امکان را نمی‌دهد تا BPMها را از یک آهنگ به آهنگ دیگر تغییر دهید. برای دانلود و نصب این نرم افزار ریمیکس کننده اهنگ در موبایل iOS می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

  • دانلود برنامه Pacemaker برای: iOS

7. برنامه MixPad-Music Mixer Free؛ برترین اپلیکیشن ریمیکس موزیک

برنامه ریمیکس آهنگ با گوشی / برنامه میکس اهنگ برای گوشی

یکی دیگر از برنامه های میکس آهنگ برای اندروید و iOS، برنامه MixPad-Music Mixer Free است. این برنامه با تعداد زیادی از ویژگی‌های میکس صوتی در مقایسه با برنامه Pacemaker ساخته شده است. با دانلود برنامه میکس اهنگ mixpad رایگان می‌توانید از آهنگ‌های مورد نظر خود ریمیکس بسازید. این نرم افزار میکسر صوتی به شما امکان می‌دهد بسیاری از موسیقی‌ها را با هم ترکیب کرده و آن‌ها را با کیفیت خروجی دلخواه ذخیره کنید.

همچنین می‌توانید آهنگ ضبط کنید، افکت اضافه کنید و بیت یا ضرب آهنگ خود را ایجاد کنید. برای دانلود این برنامه میکس اهنگ برای ایفون و اندروید روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

8. برنامه ریمیکس آهنگ با گوشی Medly

اپلیکیشن ریمیکس موزیک در گوشی / برنامه ریمیکس ساز حرفه ای موبایل

اگر به‌دنبال دانلود برنامه ریمیکس ساز حرفه ای آیفون هستید، برنامه Medly می‌تواند انتخاب خوبی برای گوشی شما باشد. این برنامه علاوه بر امکان میکس آهنگ ابزارهای پیشرفته‌تری هم برای ضبط و برش دادن صداها دارد و همچنین از قابلیت‌های مختلفی برای تنظیم ابعاد مختلف صدا برخوردار است. مهمتر اینکه رابط کاربری آن به خوبی برای استفاده با صفحات لمسی گوشی بهینه‌سازی شده و به همین خاطر کار با آن بسیار آسان است. این برنامه ریمیکس کننده اهنگ از طراحی شیک و کاملا دوست داشتنی برخوردار بوده است که میتواند شمارا در حال و هوای یک استودیو جهت میکس موزیک قرار دهد.

  • دانلود اپلیکیشن ریمیکس موزیک در گوشی Medly برای: iOS

9. GarageBand اپلیکیشن ریمیکس ساز موزیک گوشی

9. GarageBand

این برنامه میکس صدا با دارا بودن یک مجموعه عظیم از باند های مفید میتواند میکسر خوبی برای فایل های صوتی باشد که تنها برای آیفون و ایپد عرضه شده است. این برنامه به شما امکان میدهد تا با رابط کاربری ساده GarageBand فایل های خود را میکس و در خروجی ذخیره سازی کنید. در این زمینه مجموعه ای عظیم از آلات موسیقی برای شما درنظر گرفته شده است که این موارد سهم عظیمی از کار شمارا پوشش خواهند داد. بطور کلی بدنیست بدانید که این برنامه از سیستم عامل ای او اس ورژن 12.1 به بالا پشتیبانی میکند که از گزینه های FX نیز بهره مند است. ارائه افکت های دی جی و سازهای تکمیلی و حتی حلقه های رایگان صوتی از دیگر ویژگی های برنامه GarageBand بوده که میتوانید فایل های خود را به صورت آنلاین و رایگان به اشتراک بگذارید.

  • اپلیکیشن GarageBand برای: iOS

10. Music Maker Jam اپلیکیشن ریمیکس ساز موزیک گوشی

Music Maker Jam

برنامه Music Maker Jam یکی دیگر از برترین اپلیکیشن های ریمیکس موزیک است که به شما این امکان را میدهد تا در یک مسیر هشت کاناله بتوانید روی فایل های خود تمرکز کنید و مواردی که سبب میکس نیاز دارید را به آسانی مدیریت نمائید. ریمیکس کردن موزیک امروزه کار دشواری بوده است اما اگر در این زمینه کمی دانش داشته باشید برنامه هایی نظیر Music Maker Jam میتوانند کارشمارا آسان کنند. از دیگر مزایای برنامه میتوان به قرار دادن پس زمینه برای فایل های صوتی و استفاده از جلوه های اختصاصی اشاره داشت که در این زمینه میتوانید افکت و FX های اختصاصی خود را طراحی و ذخیره سازی کنید. متاسفانه این برنامه از آکوردهای دیگر پشتیبانی نمیکند که در ادامه میتوانید به لینک دانلود Music Maker Jam برای اندروید و ای او اس دسترسی داشته باشید. اشتراک گذاری فایل ها بعد از ذخیره سازی از دیگر مزایای برنامه بوده است که از شبکه های بسیاری در این زمینه پشتیبانی میکند.

11. BandLab

برترین اپلیکیشن ریمیکس موزیک

اپلیکیشن BandLab دارای یک شبکه اجتماعی با بیش از 50 میلیون کاربر است. شما می‌توانید با استفاده از برنامه آهنگ‌های جدید بسازید و آن‌ها را با دیگران به‌اشتراک بگذارید. برنامه از بسیاری از سبک‌های موسیقی از جمله هاوس، راک و رپ پشتیبانی می‌کند و دارای ابزارهای مخصوص میکس موسیقی برای ساخت ترانه‌های منحصر به‌فرد است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این برنامه ریمیکس آهنگ حرفه ای iOS و اندروید، امکان ضبط یک صدا و استفاده از آن در یک آهنگ است. علاوه بر این شما می‌توانید به یک تیونر و مترونوم نیز دسترسی داشته باشید.

12. DiscDj 3D Music Player

برنامه ریمیکس ساز حرفه ای اندروید

این اپلیکیشن ریمیکس ساز موزیک در گوشی، دارای قابلیتی است که برنامه دیگری آن را ارائه نمی‌کند: یک میز دی‌جی سه‌بعدی سایز کامل. می‌توانید این میز مجازی را بچرخانید و روی آن زوم کرده و از انواع سوییچ‌ها و کلیدهایش استفاده کنید. برنامه به‌شما امکان آپلود ترک‌ها و ریمیکس کردن آن‌ها را می‌دهد تا بتوانید ترانه‌ها را به سبک‌های مختلف تبدیل کنید. همچنین می‌توانید 2 ترک را در یک ترک هماهنگ و یکپارچه ترکیب کنید. برنامه دارای انواع پریست‌ها و افکت‌های صوتی مختلف است.

  • دانلود برنامه DiscDj 3D Music Player برای: اندروید 

13. DJ Mixer

برنامه ریمیکس ساز حرفه ای گوشی

نرم افزار میکس آهنگ پشت سر هم در موبایل DJ Mixer امکان اضافه کردن حداکثر 2 ترک موسیقی و تنظیم آن‌ها به شکل دلخواه را به‌شما می‌دهد. می‌توانید به سوییچ‌ها و کنترل‌های مختلف دسترسی داشته و آن‌ها را هرطور که دوست دارید تنظیم کنید. برنامه رایگان است ولی دارای تبلیغاتی است که می‌توانند در برخی اوقات بسیار آزاردهنده باشند.

14. Remixlive

بهترین برنامه میکس اهنگ

برنامه ساخت ریمیکس با گوشی دیگری که می‌توانید مدنظر قرار دهید، Remixlive است. برنامه دارای گزینه‌ها و ابزارهای بسیار زیاد و متنوعی برای ساخت و ریمیکس ترک‌ها است. می‌توانید افکت‌های مختلف به آهنگ اضافه کنید آن هم تنها با فشار دادن یک دکمه و به ساده‌ترین شکل. البته برنامه در نگاه اول کمی پیچیده است و به همین خاطر باید برای آشنایی با قابلیت‌ها و گزینه‌های مختلف آن کمی وقت بگذارید.

سوالات متداول

1. بهترین برنامه ریمیکس آهنگ در گوشی اندروید کدام است؟

برنامه WeDJ by Pioneer را می‌توان به عنوان بهترین اپلیکیشن میکس آهنگ اندروید و حتی iOS معرفی کرد.

2. برنامه های ریمیکس ساز حرفه ای برای دستگاه‌های iOS کدام هستند؟

اپلیکیشن‌های Mixxx ،Edjing یا Medly از برنامه های ریمیکس ساز حرفه ای iOS هستند.

جمع بندی

در این مطلب با چند نمونه از بهترین برنامه میکس اهنگ آشنا شدیم. اگر شما برنامه‌های میکس آهنگ دیگری می‌شناسید، می‌توانید برای ما در کامنت معرفی کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم و امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو