دور جدید تعدیل نیرو در توییتر ؛ کاهش کارکنان ناظر بر سلامت محتوا!

منبع: تکراتو

5

1401/10/20

18:30


با وجود اعلام‌های مکرر مبنی بر خطر ورشکستگی توییتر اما مشکلات این شرکت حل نشده و حال دوباره شاهد آغاز دور جدید تعدیل نیرو در توییتر خواهیم بود.

دور جدید تعدیل نیرو در توییتر ؛ کاهش کارکنان ناظر بر سلامت محتوا!

با وجود اعلام‌های مکرر مبنی بر خطر ورشکستگی توییتر اما مشکلات این شرکت حل نشده و حال دوباره شاهد آغاز دور جدید تعدیل نیرو در توییتر خواهیم بود.

با وجود تغییرات بسیار در زمان ریاست ایلان ماسک در شرکت توییتر، اما هنوز شاهد اخراج و تعدیل فزاینده تعدادی از اعضای تیم ایمنی و اعتماد مسئول نظارت بر محتوای جهانی و همچنین واحد مربوط به نفرت پراکنی و آزار، هستیم. بر این اساس نام‌هایی نظیر نور اظهر بن ایوب، مدیر یکپارچگی سایت توییتر در منطقه آسیا –اقیانوسیه بود و آنالوزیا دومینگوئز، مدیر سیاست درآمد توییتر در میان افراد تعدیل شده آمده است در حالی که آن‌ها به‌تازگی استخدام شده‌ بودند.

به گزارش بلومبرگ به نقل از منابع آگاه دور جدید تعدیل نیرو در توییتر با اخراج حداقل ده‌ها نفر از کارکنان دفاتر توییتر در دوبلین و سنگاپور آغاز شده است. در این میان تعدادی از کارکنان تیم‌های مسئول سیاست اطلاعات نادرست، نظارت بر محتوای جهانی و رسانه دولتی در توییتر با تعدیل و اخراج روبرو شده‌اند.

مشکلات مالی توییتر به همین قسمت ختم نمی‌شود. طبق گزارش بلومبرگ، توییتر با شکایت‌های بسیاری در مسئله صورتحساب‌های پرداخت نشده مانند پروازهای هواپیمای جت اجاره‌ای، خدمات نرم افزاری و اجاره دفاترش در سانفرانسیسکو دست و پنجه نرم می‌کند.

بیشتر بخوانید: سقوط آزاد ایلان ماسک ادامه دارد؛ 13 میلیارد دلار از ارزش دارایی مالک توییتر کاهش یافت!

علت آغاز دور جدید تعدیل نیرو در توییتر

الا اروین، مدیر ایمنی و اعتماد توییتر، ضمن تایید اخراج اعضای متعدد این تیم‌ها، موضوع اهداف از پیش تعیین شده این شرکت برای اخراج بعضی از افراد این بخش‌ها را تکذیب کرد. وی در واکنش به یک ایمیلی در این مورد اعلام کرد: «یکپارچه‌سازی تیم‌ها تحت یک مدیر، اقدامی منطقی به نظر می‌رسد».

این مدیر توییتر صحبت‌های خود را ادامه داد: «توییتر موقعیت‌های شغلی در بخشهایی که حجم کافی نداشتند تا تداوم پشتیبانی را توجیه کنند را حذف کرده است اما کارمندان دپارتمان درخواست‌های تجدیدنظر را افزایش داده و همچنان مدیر سیاست درآمد و مدیر بخش ایمنی و اعتماد برای منطقه آسیا اقیانوسیه خواهد داشت».

دور جدید تعدیل نیرو در توییتر

این در حالی است که از زمان ورود ایلان ماسک به توییتر، اقدامات او باعث اخراج و استعفای حدود 5000 نفر از 7500 کارمند توییتر شده است. حتی طبق سیاست سخت‌کوشی که به آن تاکید دارد؛ سایر کارمندان باقی مانده هم چندان دل خوشی از کار کردن در این شبکه اجتماعی ندارند.

ماسک حتی در ماه گذشته نسبت به وضعیت مالی نامطلوب توییتر در صحبت‌هایی در توییتر اسپیس، این شرکت را به هواپیمایی با موتورهای آتش گرفته و کنترل‌هایی از کار افتاده، در حال حرکت با سرعت زیاد به سمت زمین تشبیه کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آغاز دور جدید تعدیل نیرو در توییتر چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو