چهره رهبران جهان اگر جنسیتشان فرق می کرد چگونه بود؟ + تصاویر

چهره رهبران جهان اگر جنسیتشان فرق می کرد چگونه بود؟ + تصاویر


منبع: ساعد نیوز

8

1401/10/20

18:35


به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از روزیاتو، در اینجا با استفاده از Deep Art Effects، برنامه ای که در Akvelon 2020 ایجاد شده است، چهره رهبران جهان در صورتی که جنسیتشان تغییر کند را می توان دید. این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا با اعمال فیلترها و افکت های مجهز به هوش مصنوعی عکس ها را ویرایش کنید. یکی از این فیلترها، GAN است که باعث تغییر جنسیت می شود و چهره سوژه را شبیه به جنس مخالف می کند. Deep Art از طریق وب، iOS و برنامه های اندروید در دسترس است.

بدون هیچ مقدمه ای، اینها نتایج تغییر جنسیت چهره رهبران جهان هستند:

ولادیمیر پوتین

آغزگر تهاجم خونین به اوکراین که بحران هایی در سطح جهانی به وجود آورد. اگرچه به نظر می رسد افزودن رژ لب و ریمل ظاهر او را منعطف تر کرده، اما موها هم تاثیر خود را داشته است.

تصویر

بوریس جانسون

سال ۲۰۲۲، یکی از پر فراز و نشیب ترین سال ها برای بوریس جانسون بود؛ او در ماه جولای پس از رسوایی هایی، از سمت خود کنار رفت. چهره زنانه او غیرقابل تشخیص به نظر می رسد.

تصویر

لیز تراس

اما وقتی حرف از اوج و فرودهاست، سال ۲۰۲۲ بوریس در مقایسه با جانشین کوتاه مدتش لیز تراس کمرنگ می شود. او تنها پس از ۴۴ روز مسئولیت، در اکتبر مجبور به استعفا شد.

تصویر

شی جین پینگ

شی جین پینگ در اکتبر سال جاری برای سومین بار به عنوان رهبر چین سوگند یاد کرد، اگرچه از آن زمان مجبور شد با خشم فزاینده نسبت به سیاست فوق العاده سختگیرانه کشورش در برابر کرونا و اقتصاد، مقابله کند. صورت زنانه او چهره ای بسیار نرم تر و همچنین یک گوشواره مروارید به او اضافه کرده است.

تصویر

پادشاه چارلز

شاه چارلز در سال ۲۰۲۲ و در سن ۷۳ سالگی به سلطنت رسید که او را به مسن ترین پادشاه بریتانیا تبدیل کرده است. چهره زنانه او لبخندی مشابه خودش دارد، اما به غیر از آن، صورت زنانه پادشاه جدید، بسیار متفاوت تر از خودش به نظر می رسد.

تصویر

جو بایدن

جو بایدن، رئیس جمهور ۸۰ ساله ایالات متحده، مسن ترین رئیس جمهور آمریکا بود که در سال ۲۰۲۱ تحلیف شد.

تصویر

کامالا هریس

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده، قبلاً به عنوان اولین زن رنگین پوست که به عنوان معاون رئیس جمهور خدمت کرده است، نام خود را در تاریخ ثبت کرده است. چهره مردانه او به غیر از موهای تیره بسیار متفاوت به نظر می رسد.

تصویر

ریشی سوناک

ریشی سوناک سومین نخست وزیر بریتانیا در سال جاری بود که جایگزین لیز تراس شد. چهره زنانه نخست وزیر جدید بریتانیا با موهای بلند و ابروهای نازک تر، بسیار متفاوت به نظر می رسد.

تصویر

کیم جونگ اون

کیم جونگ اون، رهبر دیکتاتور کره شمالی، در سال ۲۰۲۲ با پرتاب یک سری موشک، تلاش کرد تا توجهات را به خود جلب کند. صورت زنانه او دهان و بینی یکسانی دارد.

تصویر

کی یر استارمر

سِر کی یر استارمر، رهبر حزب کارگر بریتانیا، امیدوار است که نخست وزیر بعدی بریتانیا باشد.

تصویر

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، با مجموعه ای از بحران ها مواجه بود و امیدوار است دوباره در انتخابات سال ۲۰۲۴ نامزد شود.

تصویر

سانا مارین

سانا مارین، نخست وزیر فنلاند، که مهمانی های جنجالیش در سال ۲۰۲۲ او را تیتر خبرها کرد. جوان ترین رهبر جهان که ۳۷ سال دارد، صورت مردانه اش ظاهری زیبا به سبک ستاره های هالیوود دارد.

تصویر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو