دانلود سریال چشم بندی قسمت ۱۰ دهم (کامل از تلوبیون و آپارات) با کیفیت اصلی

منبع: شبونه

3

1401/10/20

18:58


دانلود قسمت 10 سریال چشم بندی قسمت ۱۰ چهاردهم سریال طنز تلویزیونی چشم بندی امشب (کامل از تلوبیون و آپارات) با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در ادامه ببینید. دانلود قسمت ۱۰ سریال چشم بندی سریال چشم بندی به قسمت های بامزه خود رسیده است و موفق شده گوی را از سایر سریال های …

دانلود قسمت 10 سریال چشم بندی قسمت ۱۰ چهاردهم سریال طنز تلویزیونی چشم بندی امشب (کامل از تلوبیون و آپارات) با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در ادامه ببینید.

دانلود سریال چشم بندی قسمت ۱۰ دهم (کامل از تلوبیون و آپارات) با کیفیت اصلی

دانلود قسمت ۱۰ سریال چشم بندی

سریال چشم بندی به قسمت های بامزه خود رسیده است و موفق شده گوی را از سایر سریال های تلویزیونی برباید.

بازیگران شناخته شده در این مجموعه از جمله مرجانه گلچین و حمید لولایی به طنز و خنده دار شدن داستان افزوده است

خلاصه داستان

داستان درباره دو باجناق بوده که اتفاقاتی برایشان رخ میدهد که داستان سریال شکل می دهد.

آقای شاهد احمدلو کارگردان این سریال است کارگردانی که سال‌هاست در زمینه سریال سازی فعالیت دارد و سریال چشم بندی اولین تجربه او در زمینه طنز می باشد.

بعد از دوری تعدادی از نویسنده ها و کارگردان های طنز کشورمان از جمله مهران مدیری و رامبد جوان و رضا عطاران حالا کارگردانهای دیگری که در زمینه‌های غیر طنز فعالیت داشتند پا در این عرصه گذاشته تا تلویزیون خالی از سریال طنز نماند.

چشم بندی را می‌توان نقطه عطف برای صدا و سیما در نظر گرفت که به عنوان یک سریال جدید کمدی شناخته می شود چرا که در یکی دو سال اخیر اغلب سریال های طنزی که از تلویزیون پخش میشد همگی تکراری بودند.

حالا چشم بندی باید مردم را در مقابل تلویزیون نشانده و بخنداند .

در این صفحه قسمت دهم سریال چشم‌بندی تماشا کنید برای دانلود نیز می توانید از سایت تلوبیون با لینک مستقیم دریافت نمایید همچنین اگر قسمت های قبلی سریال را ندیده ای در این صفحه اقدام کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو