گوشی آنر X7a رسما معرفی شد؛ مشخصات، طراحی، تاریخ عرضه و قیمت

گوشی آنر X7a رسما معرفی شد؛ مشخصات، طراحی، تاریخ عرضه و قیمت


منبع: پلازا

3

1401/10/20

19:05


گوشی آنر X7a رسما معرفی شد؛ مشخصات، طراحی، تاریخ عرضه و قیمت

گوشی آنر X7a در 18 دی 1401 بطور کاملا بی سروصدا در چین عرضه شد. بی شک یکی از گزینه های خوب شرکت آنر در سال جاری همین محصول بوده که در ادامه قصد داریم ویژگی های بارز آن را که سبب متمایز شدن گوشی نسبت به گزینه های دیگر شده است را برایتان شرح دهیم.

قبل از انتشار رسمی گوشی موبایل آنر ایکس X7a اطلاعات ضد و نقیضی در خصوص رندرهای آن فاش شد که این مورد یک نوع بازگشایی گوشی خارج از جعبه بشمار میرفت. بعد از فاش شدن اطلاعات این محصول جدید شرکت و بخش آنر واکنش خاصی به آن نشان نداد زیرا اطلاعات درز پیدا کرده در خصوص نسخه ای بود که آنر تمایلی به ساخت آن نداشت ولی نسخه ای که قرار بود در چین معرفی شود تا حدودی متفاوت نسبت به چیزی بود که فاش شده بود.

فهرست مطالب

گوشی آنر X7a

گوشی آنر X7a با مشخصات کاربرپسند عرضه شد

گوشی موبایل آنر ایکس X7a با برخورداری از قطعات مناسب و سخت افزار نسبتا قوی توانست نام خود را در اولین روز انتشار در میان گوشی های میان رده خوب در سال 2023 جای دهد که بدنیست بدانید در ساخت این گوشی از ویژگی های نرم افزاری بسیار خوبی استفاده شده است که در ادامه آنها را برایتان شرح خواهیم داد. در ادامه توضیحات مربوط به معرفی گوشی آنر X7a با پلازا همراه باشید.

بررسی گوشی آنر X7a از دید صفحه نمایش

آنر 7 ایکس آ از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی برخوردار بوده که مدل آن از نوع LCD بوده است که با وجود چنین قطعه ای نمیتوان شاهد کیفیت UHD+ بود ولی ویژگی های مناسبی که در این بخش بکارگیری شد سبب شد تا صفحه نمایش امکان نشان دادن کیفیت HD+ را داشته باشد. در طراحی این بخش شاهد یک بریدگی قطره ای در بالای گوشی خواهیم بود که میتوان آنرا برای عملکرد بهتری دوربین سلفی درنظر گرفت. در خصوص طراحی گوشی موبایل آنر ایکس 7a نکات خوبی در ادامه ذکر شده که نباید آنها را از دست دهید.

نرخ تازه سازی 90 هرتز در کنار بکارگیری ویژگی های مربوط به گواهی TUV Rheinland که مربوط به محافظت از چشم در برابر نگاه طولانی به صفحه نمایش بوده سبب شد تا گوشی از این بخش امتیاز بالایی را کسب کند. همچنین بدنیست بدانید که این گوشی هوشمند از یک ماژول دوربین مستطیل شکل که روی پنل پشتی تعبیه شده برخوردار بوده است. حسگشر اثرانگشت در کنار دکمه پاور از دیگر نکاتی بوده که میتوان به آن اشاره داشت. موارد ذکر شده از اصلی ترین مشخصات گوشی آنر X7a در بخش صفحه نمایش بوده است که در ادامه میتوانید با دوربین های این گوشی جدید آشنا شوید.

دوربین گوشی موبایل Honor X7a

گوشی آنر X7a با مشخصات کاربرپسند عرضه شد

اگر نگاهی به تصاویر گوشی آنر X7a داشته باشید متوجه خواهید شد که شرکت آنر در ساخت این گوشی از دو بخش بزرگ برای دوربین استفاده نموده است که این مورد سبب شد تا آنر ایکس 7 آ میزبان یک دوربین 4 گانه باشد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی که با دوربین 8 مگاپیکلی فوق عریض که از یک لنز قوی برخوردار بوده میتواند تصاویر زیبایی را برای شما به ثبت رساند. همچنین دوربین های 2 مگاپیکسل ماکرو که برای ثبت تصاویر از فاصله بسیار نزدیک درنظر گرفته شده در کنار دوربین عمق دهی 2 مگاپیکسل از دیگر نکاتی بوده که میتوان به آن اشاره داشت.

دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نسبت به دوربین های اصلی در سطح خوبی قرار داشته که اگر نگاهی به قیمت گوشی داشته باشید متوجه خواهید شد که قیمت معقولی برای آن درنظر گرفته شده است. اگر میخواهید درباره کارکرد انواع لنز دوربین گوشی بیشتر بدانید این مقاله از پلازا را بخوانید. همچنین اگر بدنبال ویژگی های گوشی آنر X7a هستید در ادامه سخت افزار آنرا برایتان بررسی خواهیم نمود.

سخت افزار گوشی موبایل آنر ایکس 7a

در خصوص پرازنده گوشی Honor X7a بدنیست بدانید که دست آنر برای بکارگیری ویژگی های بیشتر از یک سی پی یو هشت هسته ای بسته بوده است که این مورد بدلیل بکارگیری تراشه مرکزی Helio G37 بوده میتواند بسیاری از نیازهای شما از یک گوشی هوشمند امروزی را تحت پوشش قرار دهد. برای تشخیص نوع سی پی یو گوشی هم می توانید به این مقاله از پلازا مراجعه کنید.

گوشی آنر X7a با مشخصات کاربرپسند عرضه شد

رم 6 گیگابایتی قدرتمند در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایت که از طریق کارت اس دی قابل ارتقاء تا 1 ترابایت بوده از دیگر نکاتی است که در خصوص این گوشی بدنیست بدانید. حافظه داخلی و رم گوشی Honor X7a نسبت به قیمتی که برای آن درنظر گرفته شده در سطح معقولی قرار داشته که بدنیست بدانید این گوشی از ویژگی های خوب دیگری نیز برخوردار بوده که در ادامه آنها را شرح خواهیم داد.

پردازنده گرافیکی گوشی Honor X7a از مدل PowerVR GE8320 بوده که این ویژگی با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI 6.1 میتواند زیبایی و روند نصب بازی و برنامه ها را به شکل خوبی برایتان در محیط عالی پوشش دهد.

در خصوص باتری نیز بدنیست بدانید این گوشی میزبان یک باتری قوی 6000 میلی آمپری بوده است که با خرید آن میتوانید به یک شارژر سریع 22.5 واتی دسترسی داشته باشید. از دیگر گزینه های اتصال در گوشی Honor X7a میتوان به مواردی نظیر 4G، WiFi، بلوتوث 5.1، پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره داشت.

تاریخ عرضه ی گوشی آنر X7a؛ قیمت گوشی Honor X7a

گوشی آنر X7a با مشخصات کاربرپسند عرضه شد

با توجه به ویژگی های خوبی که در خصوص این گوشی گفته شد شاید بسیاری از شما ذهنتان به سمت یک قیمت حدودی در رنج 150 تا 200 دلار برود ولی بدنیست بدانید که این گوشی در کشور چین با قیمت 799 یوان که به دلار میشود 116 دلار برای فروش قرار گرفته است. در هنگام خرید نیز میتوانید به رنگ های مختلفی نظیر نقره ای و آبی اقیانوسی و مشکلی دسترسی داشته باشید. این محصول اکنون از سایت رسمی آنر چینی در معرض فروش قرار گرفته است.

سخن پایانی

گوشی آنر X7a را میتوان جدیدترین محصول شرکت آنر چینی دانست که در آن شاهد بکارگیری ویژگی های نسبتا خوبی بوده ایم. ویژگی هایی که شاید در گوشی های دیگر با قیمت بالاتری برای فروش قرار میگرفتند ولی آنر برای فروش آن در چین قیمت معقول 116 دلار را درنظر گرفت تا کاربران بیشتری توان خرید گوشی موبایل آنر ایکس 7a را داشته باشند. نظر شما در مورد این قیمت گذاری و سخت افزار چیست؟ شما عزیزان میتوانید نظرات و نقد های خود در خصوص این محصول را باما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو