دانلود انیمیشن Batman Hush 2019 – به همراه زیرنویس فارسی

منبع: دانلود ها

352

1398/5/3

13:35


دانلود انیمیشن Batman: Hush 2019 – بتمن: هیس

انیمیشن Batman Hush 2019

نام انیمیشن: Batman: Hush – بتمن: هیس!

سال انتشار: ۲۰۱۹

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: ۸۱ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p / WEB-DL x265 720p / WEB-DL x265 1080p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن بتمن: هیس (به انگلیسی: Batman: Hush) یک روایت رازآلود و اکشن به همراه صحنه های فریب دهنده است که براساس مجله پرفروش نیویورک تایمز با همین نام ساخته شده است. روایت این سری توسط جف لوب نویسنده Batman: The Long Halloween و همچنین جیم لی خالق کمیک هایی همچون All Star Batman & Robin و The Boy Wonder انجام گرفته است. بتمن در این انیمیشن برای کشف هویت یک نابغه در شهر می رود که جوکر، ریدلر، راس الغول و شوالیه تاریکی هم در آن حضور دارند. دشمنان بتمن رفته رفته اضافه می شوند و برای ویران کردن امپراطوری بتمن باهم هم قسم شده اند.

در انیمیشن Batman: Hush 2019 شهر گاتهام را داریم که حال شرور جدیدی به روی خودش می بیند و سوپرمن هم دوباره بازگشته است تا در برابر بتمن قرار بگیرد. دنیای سینمایی دی سی در این انیمیشن ابرقهرمانان زیادی را به روی خودش می بیند و با وجود دوستان زیادی همچون رابین، بتمن احساس خطر نمی کند. هاش شخصیت و شرور جدیدی است که به این انیمیشن اضافه شده است و جوکر و دیگر افراد هم همچنان جز دشمنان اصلی بتمن هستند. او بین این همه خلافکار باید بتواند دوستان خود را متحد کند و از راز و رمز شهر گتهام خبردار شود. شرور اصلی فیلم خودش را هاش می نامد که به معنای هیس است و مدام آن را به بتمن گوشزد می کند. انتظار طرفداران به سر رسیده است و شاهد انیمیشن جدیدی از دنیای دی سی و بتمن هستیم که همه ابرقهرمانان این سری را دوباره دورهم جمع کرده است. هاش در ابتدا کاملا ناشناخته است و بتمن مجبور می شود که دختری که وی را همراهی می کند پیدا کند و اطلاعات بیشتری از وی پیدا کنید. مشخصا پیداست که هاش بی سر و صدا حرکت می کند و اسرار زیادی در موردش هنوز هم ناشناخته است.

info

BATMAN: HUSH is a thrilling mystery of action, intrigue, and deception based on the New York Times bestseller of the same name penned by Jeph Loeb (Batman: The Long Halloween) and illustrated by comics superstar Jim Lee (All Star Batman & Robin, The Boy Wonder). Batman sets out to discover the identity of a mysterious mastermind using the Joker, Riddler, Ra’s al Ghul, and the Dark Knight’s other enemies and allies as pawns in a plan to wreak havoc.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو