تحلیل Smart Contracter درباره بیت کوین و اتریوم

منبع: تکراتو

4

1401/10/20

19:48


حضور در بازار ارز دیجیتال مستلزم آن است که بتوانید از اخبار روز این دنیا آگاهی داشته باشید و با تحلیل دقیق و درست بازار اقدام به فعالیت و سرمایه‌گذاری در دنیای کریپتوکارنسی کنید. در بازار ارز دیجیتال همواره نوسانات فراوانی وجود دارد و به همین دلیل عده زیادی برای خرید و فروش بیت کوین…

تحلیل Smart Contracter درباره بیت کوین و اتریوم

حضور در بازار ارز دیجیتال مستلزم آن است که بتوانید از اخبار روز این دنیا آگاهی داشته باشید و با تحلیل دقیق و درست بازار اقدام به فعالیت و سرمایه‌گذاری در دنیای کریپتوکارنسی کنید. در بازار ارز دیجیتال همواره نوسانات فراوانی وجود دارد و به همین دلیل عده زیادی برای خرید و فروش بیت کوین و اتریوم سعی می‌کنند از تحلیلِ تحلیلگران بازار استفاده کنند.

اگر شما نیز از علاقه‌مندان به خرید بیت کوین و دنیای کریپتوکارنسی هستید، خوب است که با یکی از تحلیلگران مطرح این دنیا یعنی Smart Contracter آشنا باشید. او یکی از بهترین تحلیلگران بازار است و پیش‌بینی‌های خوبی برای خرید بیت کوین و قیمت BTC در بازار ارائه می‌کند. مدتی پیش این تحلیلگر مطرح و مشهور نظراتی را پیرامون خرید بیت کوین و قیمت بیت کوین ارائه کرده که دوست داریم در این مقاله به آن بپردازیم. او معتقد است که بیت کوین تا سال آینده باید تاج پادشاهی‌اش را به رقیبش یعنی اتریوم واگذار کند.

بر سر بیت کوین و اتریوم چه می‌آید؟

اگر شما نیز علاقه به خرید BTC دارید حتماً این مقاله را دنبال کنید چون شاید اطلاعات مناسب زیادی برایتان داشته باشد. تحلیل‌گر بازار ارز دیجیتال که به نام Smart Contracter شناخته می‌شود، پیش‌بینی کرده است که اتریوم در سال آینده صعود شگفت‌انگیزی خواهد داشت و قیمتش از قیمت BTC جلو خواهد زد. صعودی که در نهایت منجر به «فلیپینگ» خواهد شد.

Smart Contracter باور دارد که در آینده‌ای نه چندان دور قیمت اتریوم بر حسب بیت کوین به سطحی برسد که تاکنون آن را مشاهده نکرده‌ایم. از نظر او این تحلیل بدین معناست که قیمت اتریوم بازدهی بسیار بیشتری نسبت به قیمت بیت کوین خواهد داشت و بنابراین سرمایه‌گذارانی که قصد خرید بیت کوین دارند باید بدانند به جای خرید BTC شاید بهتر باشد به خرید ETH در آینده فکر کنند.

چرا قیمت بیت کوین از اتریوم کمتر می‌شود؟

وقتی تحلیلگری چنین پیش‌بینی مهمی ارائه می‌کند باید مستندات و شواهدش را نیز برای سرمایه‌گذاران پیش کشد. Smart Contracter مبنای حرف خود را نظریه امواج الیوت می‌داند که یکی از ابزار‌های قدرتمندی است که برای تحلیل تکنیکال از آن استفاده می‌کند. این تحلیل‌گر بازار کریپتوکارنسی باور دارد که اگر در سه ماهه اول سال 2023 قیمت اتریوم به 0.062 قیمت BTC برسد سیگنال خیلی مشخصی برای خرید و افزایش قیمت متعاقب آن ارسال خواهد شد. در انتظارات و محاسبات او این روند ممکن است چند ماه به طور بی‌انجامند.

تحلیل Smart Contracter درباره بیت کوین و اتریوم

وضعیت لایت کوین چگونه خواهد بود؟

لایت کوین یکی از ارز‌های مهم بازار کریپتوکارنسی است که بر اساس بیت کوین طراحی شده است و ارتباطی با بلاکچین اتریوم نیز دارد. Smart Contracter در پایان تحلیل‌های خود این موضوع را بیان کرده است که به نظر می‌رسد بر اساس نمودار‌های قیمتی که لایت کوین دارد، الگوی پرچم صعودی را تشکیل داده است و معنای این الگو آن است که لایت کوین نیز در آینده بازدهی بهتری نسبت به قیمت بیت کوین و خرید بیت کوین خواهد داشت.

تفاوت‌های بیت کوین و اتریوم چیست؟

حال که با پیش‌بینی این تحلیلگر آشنا شدیم خوب است که نگاهی کوتاه به فرق‌های اساسی بیت کوین و اتریوم بی‌اندازیم. این فرق‌ها در خرید بیت کوین و اتریوم اثر می‌گذارند و نیز باعث می‌شوند که تغییری در قیمت بیت کوین و اتر رخ دهد.

به طور کلی می‌توان گفت که اتریوم از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کند و این بر خلاف بیت کوین است که از الگوریتم اثبات کار استفاده می‌کند. الگوریتم اثبات سهام یکی از ویژگی‌های مثبت اتریوم است زیرا استفاده از این الگوریتم انرژی برق بسیار کمتری را مصرف می‌کند.

یکی دیگر از تفاوت‌های بیت کوین و اتریوم که سبب می‌شود عده‌ای بیشتر به فکر خرید BTC بیفتند این است که بیت کوین به صورت محدود عرضه می‌شود؛ حال آنکه تعداد اتریوم‌ها بی‌نهایت است. این‌که عرضه بیت کوین نسبت به تقاضایش بسیار کمتر است باعث منحصر به فرد بودن این ارز دیجیتال می‌شود و ارزشش را بالا می‌برد. با این وجود باید بدانیم که آگاهی از قیمت BTC و ETH به ما کمک می‌کند که به شکلی دقیق‌تر و بهتر سرمایه‌گذاری کنیم و خرید و فروش انجام دهیم.

چطور بیت کوین و اتریوم بخریم؟

اگر قصد سرمایه‌گذاری در بیت کوین و اتریوم داریم باید بدانیم که یکی از قدم‌های مهم در اینجا انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و مطمئن است. برای مثال شما می‌توانید برای خرید بیت کوین یا دیگر ارز‌های دیجیتال به صرافی آنلاین والکس مراجعه کنید. صرافی ارز دیجیتال والکس با ارائه امکانات مختلف از جمله تحویل یک کیف پول سرد، معامله جفت ارز، ماشین حساب ارز دیجیتال و… به شما امکانات منحصر به فردی ارائه می‌کند تا تصمیمی درست و مناسب در زمینه خرید بیت کوین و اتریوم بگیرید. علاوه بر تمام این خصوصیات هدف اصلی والکس ارائه بستری امن برای خرید ارز دیجیتال بوده است بنابراین پروتکل‌های امنیتی خوب و قدرتمند والکس، این صرافی را تبدیل به یکی از صرافی‌های ایمن در دنیای ارز دیجیتال کرده است.

سخن نهایی

در این مقاله سعی کردیم تا به تحلیل اخیر یکی از تحلیلگران معروف دنیای کریپتوکارنسی یعنی Smart Contracter بپردازیم. او بر اساس این تحلیل بیان کرده است که بازدهی اتریوم و لایت کوین در سال آینده نسبت به بیت کوین بیشتر خواهد بود و قیمت اتریوم نسبت به قیمت BTC افزایش چشمگیری خواهد داشت به همین دلیل بهتر است برای سرمایه‌گذاری به اتریوم فکر کنیم. این تحلیلگر ارز دیجیتال باور دارد که در یک سال آینده عده زیادی به خرید اتریوم به جای بیت کوین رو خواهند آورد و خرید بیت کوین ارزش کمتری خواهد داشت. سپس در این مقاله به دو فرق اساسی میان اتر و بیت کوین پرداختیم و گفتیم که می‌توانید از طریق پلتفرم‌های مطمئن و امنی همچون صرافی ارز دیجیتال والکس اقدام به خرید BTC کنید و در جدول قیمت لحظه‌ای والکس، قیمت BTC را به روز و دقیق مشاهده کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو