طرح فروش تیارا مکث موتور دی 1401 [+شرایط و قیمت]

منبع: تکراتو

4

1401/10/20

20:03


جزئیات طرح فروش تیارا مکث موتور دی 1401 اعلام شد. شرکت مکث موتور عهده‌دار فروش این شاسی‌بلند 7 نفره جذاب است.

طرح فروش تیارا مکث موتور دی 1401 [+شرایط و قیمت]

جزئیات طرح فروش تیارا مکث موتور دی 1401 اعلام شد. شرکت مکث موتور عهده‌دار فروش این شاسی‌بلند 7 نفره جذاب است.

طرح فروش تیارا مکث موتور دی 1401 به زودی آغاز می‌شود. این شاسی‌بلند جذاب 7 نفره توسط شرکت مکث موتور به بازار عرضه خواهد شد. این شرکت قیمت تیارا را 989 میلیون تومان اعلام کرده و قرار است در سه رنگ، مشکی، سفید و سرمه‌ای به بازار تزریق شود. لازم به ذکر است که موعد تحویل این خودرو، حداکثر 30 روزه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: پیش فروش سایپا 22 دی 1401 برای ساینا و کوییک [+شرایط و قیمت]

شرایط طرح فروش تیارا مکث موتور دی 1401 اعلام شد

شرکت مکث موتور قصد دارد برای اولین بار شاسی بلند ۷ نفره تیارا را در دی ۱۴۰۱ به بازار عرضه کند. تیارا در این طرح به شکل نقدی و با موعد تحویل یک ماهه به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه جزئیات شرایط فروش تیارا مکث موتور در دی ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:

شرایط طرح فروش تیارا مکث موتور دی 1401 اعلام شد

مکث موتور در این طرح قصد دارد شاسی بلند ۷ نفره تیارا را با قیمت مصوب ۹۸۹ میلیون تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی و سرمه‌ای به مشتریان عرضه کند. البته مشتریان در زمان ثبت نام باید مبلغ ۹۸۴ میلیون تومان را پرداخت کنند و یک چک به مبلغ ۵ میلیون تومان به تاریخ یکسال بعد از تحویل را نیز به مکث موتور ارائه دهند. ضمن اینکه این خودرو با مدل ۱۴۰۱ به مشتریان عرضه خواهد شد.

این شاسی بلند با قیمت قطعی به مشتریان عرضه می‌شود و در این طرح نیز جریمه تاخیر ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است. سند تیارا به مدت یکسال پس از تحویل خودرو به مشتری در رهن شرکت باقی خواهد ماند. مشتریان باید با حساب خود وجه خرید خودرو را پرداخت کنند. در این طرح هر کد ملی فقط یکبار اجازه ثبت نام را خواهد داشت و افراد کمتر از ۱۸ سال و فاقد گواهینامه نیز مجاز به ثبت نام نیستند.

گفتنی است تیارا به یک موتور ۱.۵ لیتری توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره طرح فروش تیارا مکث موتور دی 1401 چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو