جلال خنفری جوان فداکار در آتش سوزی درگذشت + بیوگرافی

منبع: نم نمک

6

1401/10/20

22:31


جلال خنفری و فوت جلال خنفری و بیماری جلال خنفری و بیوگرافی جلال خنفری و اخبار جلال خنفری و حواشی جلال خنفری و جلال خنفری کیست و جلال خنفری کجاست و چه خبر از جلال خنفری و جلال خنفری در بیمارستان و علت مرگ جلال خنفری و درگذشت جلال خنفری در نم نمک.

جلال خنفری جوان فداکار در آتش سوزی درگذشت + بیوگرافی

جوان فداکار حادثه آتش سوزی میبد آسمانی شد

رئیس بیمارستان شهدای محراب یزد از درگذشت جوان فداکار آتش سوزی اخیر در یکی از شهرک های مسکونی میبد خبر داد.

جلال خنفری جوان فداکار در آتش سوزی درگذشت + بیوگرافی

جلال خنفری جوان فداکار در آتش سوزی درگذشت + بیوگرافی

دکتر «سید علیرضا پورمازار» در خصوص جزئیات این خبر گفت : جوان فداکار «جلال خنفری» پس از تحمل رنج ناشی از جراحات سوختگی ، صبح امروز دوشنبه 19 دیماه در بیمارستان شهدای محراب یزد جان به جان افرین تسلیم کرد و آسمانی شد.

وی در خصوص جزئیات این حادثه افزود : صبح روز سه شنبه 14 دیماه یک واحد مسکونی در مجتمع یاس شهرک شهدای میبد در حالی دچار حریق می شود که در همین حین این جوان فداکار برای کمک به این دختر خردسال به دل آتش می زند ولی شدت حریق فوت دختر 4 ساله و سوختگی شدید این ناجی را به دنبال دارد.

رئیس بیمارستان شهدای محراب یزد گفت : علی رغم انتقال این جوان 39 به بیمارستان امام جعفر صادق میبد ، با توجه به شدت سوختگی 90 درصد و با سطح هوشیاری 3 به بیمارستان سوختگی شهدای محراب یزد منتقل شد.

پورمازار تصریح کرد : در این مدت ، تلاش برای نجات جان آقای خنفری توسط کادر درمان بیمارستان انجام شد اما در نهایت صبح امروز پس از تحمل پنج روز درد به دلیل شدت جراحات وارده ، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

جلال خنفری 39 ساله اهل آبادان و ساکن شهرستان میبد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو