معرفی سریال کره ای Reborn Rich 2022 | از پربیننده ترین سریال‌های کره‌ای 2022

معرفی سریال کره ای Reborn Rich 2022 | از پربیننده ترین سریال‌های کره‌ای 2022


منبع: پلازا

7

1401/10/20

23:33


معرفی سریال کره ای Reborn Rich 2022 | از پربیننده ترین سریال‌های کره‌ای 2022

سریال کره ای Reborn Rich 2022 با بازی سونگ جونگ کی و لی سونگ مین، توانست به دومین سریال پربیننده تاریخ شبکه‌های کابلی کره جنوبی تبدیل شود .برای بررسی سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار 2022 همراه ما بمانید.

سریال کره ای Reborn Rich 2022 محصول شبکه JTBC است و بر اساس یک رمان وب معروف به همین نام، و به کارگردانی جونگ دائه یون (Jung Dae yoon) که درام‌های معروف زیادی مانند سریال من ربات نیستم (I’m Not a Robot)، سریال دو جهان (Two Worlds) و سریال او زیبا بود (She Was Pretty) را کارگردانی کرده است، تولید شده است. قسمت اول این درام انتقامی و هیجان‌انگیز با ریتینگ 6.05 آغاز شد، با پخش قسمت سوم به ریتینگ دو رقمی 10.8 رسید و در قسمت آخر با ریتینگ 26.9 توانست نام خود را وارد لیست پربیننده‌ترین سریال‌های کره‌ای در تاریخ شبکه‌های کابلی این کشور کند و به موفقیتی چشم‌گیر برسد. اگر کنجکاو هستید بدانید دلیل محبوبیت سریال جدید سونگ جونگ کی چیست، با معرفی سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار ۲۰۲۲ همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار 2022

سریال کره ای Reborn Rich 2022 چند قسمت است؟ / هنرپیشه های سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار ۲۰۲۲

داستان سریال Reborn Rich درباره مردی به نام یون هیون وو (با بازی سونگ جونگ کی) است که به مدت 10 سال کارمند وفادار خاندان جین در یک شرکت بزرگ و قدرتمند به نام سونیانگ بود. هنگامی که هیون وو پس از یک سری اتفاقات به ناحق کشته می‌شود، به عنوان کوچکترین نوه خانواده جین، جین دو جون، دوباره متولد می‌شود. پس از مواجهه با مرگ، او در سال 1987 به عنوان جین دو جون 10 ساله و با یادآوری تمام چیزهایی که تا 40 سالگی خود به عنوان هیون وو تجربه کرده بود از خواب بیدار می‌شود. این بار او هدف روشنی دارد، به دنبال مقصر واقعی مرگش است و هر کاری که لازم باشد برای نابودی سونیانگ انجام خواهد داد. بزرگترین حامی و در عین حال خطرناک‌ترین مانع برای رسیدن به هدفش، جین یانگ چول (با بازی لی سونگ مین)، رئیس گروه سونیانگ و پدربزرگ دو جون است.

بازیگران سریال کره ای Reborn Rich 2022

در این بخش هنرپیشه های سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار ۲۰۲۲ را معرفی می‌کنیم.

سونگ جونگ کی در نقش‌های جین دو جون / یون هیون وو

بررسی سریال کره ای Reborn Rich 2022 / معرفی سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار ۲۰۲۲

سونگ جونگ کی متولد 19 سپتامبر 1985 است. او با بازی در سریال “Sungkyunkwan Scandal  2010” در کنار پارک مین یونگ و پارک یوچان، به عنوان یک بازیگر شناخته شد و پس از آن در آثار دیگری مانند سریال “The Innocent Man 2012″، سریال “Descendants of the Sun  2016″، سریال ” Arthdal Chronicles 2019″ و سریال “Vincenzo 2021” حضور پیدا کرد و به عنوان یک سوپر استار درخشید و حالا یکی از معروف‌ترین بازیگران کره جنوبی است.

سونگ جونگ کی در مصاحبه‌ای درباره این سریال گفته است:

«من همیشه داستان را در نظر می‌گیرم نه نقش خودم. اگر داستان جالب یا جذاب نباشد، برای مخاطب شکست خورده است. اگر فقط نقش من جذاب باشد، هیچ کس آن را تماشا نخواهد کرد. سریال Reborn Rich بخاطر چیدمان فوق‌العاده «تولد دوباره» و چگونگی گره خوردن داستان به رویدادهای تاریخی واقعی، خاص است.»

او می‌افزاید: «شاید به این دلیل که مردم در زندگی واقعی خود با مشکلاتی روبرو هستند، به همین خاطر تماشای یک داستان انتقام‌جویانه برایشان جذاب است.»

لی سونگ مین در نقش جین یانگ چول

سریال تولد دوباره در خانواده پولدار / سریال Reborn Rich

لی سونگ مین یکی از تحسین شده‌ترین بازیگران کره جنوبی است. متولد 15 اکتبر 1968 است و در فیلم و سریال‌های تاثیرگذار بسیاری حضور دارد. از آثار دیدنی لی سونگ مین می‌توانیم به سریال “Juvenile Justice 2022″، سریال “Money Game 2020″، سریال “Memory 2016″، سریال “Misaeng: Incomplete Life 2014” و فیلم “Remember 2022” در کنار نام جو هیوک اشاره کنیم.

یون جه مون در نقش جین یونگ کی، از بازیگران سریال کره ای Reborn Rich 2022

بازیگران سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار ۲۰۲۲ / داستان سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار ۲۰۲۲

یون جه مون متولد 9 مارس 1970 است. این بازیگر را می‌توانید در فیلم‌های بسیاری مانند فیلم “Excellence 2022″، فیلم “Fukuoka 2020” و فیلم “Tazza: One Eyed Jack  2019” و همچنین سریال “The King’s Affection 2021″، سریال “Last  2016″، سریال “Three Days 2014” دنبال کنید.

کیم نام هی در نقش جین سونگ جون

خلاصه ی سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار 2022 / سریال کره ای Reborn Rich 2022

کیم نام هی متولد 25 می 1986 است. از دیگر عناوینی که این بازیگر در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است می‌توانیم سریال “The Law Cafe 2022“، سریال “Mad for Each Other 2021″، سریال “Sweet Home 2020” و سریال “Spring Turns to Spring 2019” را نام ببریم.

شین هیون بین در نقش سو مین سونگ

سریال کره ای Reborn Rich 2022 / سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار 2022

شین هیون بین یکی دیگر از بازیگران سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار ۲۰۲۲ است. این بازیگر متولد 10 آپریل 1986 است و پیش از این در سریال “Monstrous 2022“، سریال “Reflection of You 2021” و همچنین فصل 1 و 2 سریال “Hospital Playlist 2020” نیز بازی کرده است.

جو هان چول در نقش جین دونگ کی، از بازیگران سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار 2022

سریال کره ای Reborn Rich 2022 / دانلود سریال کره ای Reborn Rich 2022

جو هان چول متولد 13 جون 1973 است. این بازیگر را می‌توانید در سریال “Love All Play 2022″، سریال “Jirisan 2021″، سریال “Hometown Cha-Cha-Cha 2021” و سریال “Nobody Knows 2020” نیز دنبال کنید.

پارک هیوک کون در نقش اوه سه هیون

تریلر سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار 2022 / دانلود سریال کره ای Reborn Rich 2022

پارک هیوک کون یکی دیگر از شخصیت‌های سریال تناسخ در خانواده پولدار است. این بازیگر متولد 11 جولای 1971 است و در آثار دیگری مانند سریال “Mine 2021″، سریال “Law School 2021“، سریال “Extracurricular 2020” و سریال “Nokdu Flower 2019” نیز حضور دارد.

بررسی سریال کره ای Reborn Rich 2022

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه ی سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار 2022 گفتیم، این درام در مورد زندگی یون هیون وو (سونگ جونگ کی)، یک کارمند وفادار برای خانواده ثروتمند جین است که بیش از 10 سال برای شرکت سونیانگ کار کرده است. کار اصلی او مراقبت از اعضای خانواده‌ای است که شرکت را اداره می‌کنند. شغل او شبیه خدمتکاری است که هر کاری که کارفرما به او بگوید انجام می‌دهد. او معتقد است که باید بدون هیچ قضاوت شخصی، هر دستوری را اجرا کند.

هیون وو توسط معاون رئیس، جین سونگ جون (کیم نام هی) به عنوان رئیس تیم مالی شرکت منصوب می‌شود که او را مأمور می‌کند تا پولی به ارزش 600 میلیون دلار را که در یک صندوق از طریق Soonyang Micro، در یک شرکت ساختگی کاغذی مخفی شده است، به کره بازگرداند. هیون وو به ترکیه سفر می‌کند، اما پس از تحویل پول، چند سارق او را می‌دزدند و بدون گفتن نام شخصی که دستور این کار را داده است، به او شلیک می‌کنند. او چشمان خود را باز می‌کند و خود را در جسم یک پسربچه 10 ساله به نام جین دو جون می‌بیند که کوچکترین نوه خانواده جین و فرزند جین یون کی (کیم یونگ جائه) است.

نقد سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار 2022 / ژانر سریال کره ای Reborn Rich 2022

او تصمیم می‌گیرد با استفاده از اطلاعاتی که در مورد رویدادهای آینده در اختیار دارد و همچنین تخصص خود از کار در گروه سون یانگ و موقعیتش در خانواده، قاتلش را پیدا کند و شرکت سونیانگ را بخرد. شرکتی که تمام اعضای خانواده سعی در به ارث بردنش از جین یانگ چول (لی سونگ مین)، را دارند. ژانر سریال کره ای Reborn Rich 2022 دارم، کسب و کار و انتقام‌جویانه است و تماشای ذره ذره تلاش‌های دوجون برای نابود کردن تک تک اعضای خانواده جین چیزی است که باعث می‌شود بینندگان با صبر و علاقه این درام را تا انتها دنبال کنند.

یکی از بهترین قسمت‌های این سریال شیمی بین سونگ جونگ کی و لی سونگ مین است. رابطه عشق و نفرت بین مدیر عامل تشنه به پول و نوه‌اش، قانع کننده‌ترین چیز در این سریال است. برخلاف انتظار بینندگان که در چند قسمت اول فکر می‌کنند قرار است با توجه به اینکه دو جون از آینده خبر دارد، همیشه همه چیز طبق برنامه‌ریزی‌هایش عالی و موفق پیش برود، اما ما شاهد خردمندی و آینده‌بینی ریس بزرگ سونیانگ یعنی جین یانگ چول هستیم. تنها شخصی که دو جون قادر به پیش‌بینی 100% تصمیم‌های او نیست. شاید دو جون بتواند به راحتی عمه و عموهای خود را طبق نقشه‌هایش در تله بیاندازد، اما این نقشه‌ها تاثیر چندانی روی پدربزرگش ندارد. او برای پیروزی در این نبرد باید بتواند جنم و توانایی‌های خود را به پدربزرگش اثبات کند.

نقد سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار 2022 / نمرات سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار ۲۰۲۲

تمام اعضای خاندان جین حریص، خاکستری یا حتی کاملا منفی هستند. هیچ‌کس جز منافع خودش به چیزی اهمیت نمی‌دهد و همه حاضرند برای تصاحب درصد بیشتری از سهام شرکت و بدست آوردن محبت و اعتماد جین یانگ چول دست به هرکاری بزنند. سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار 2022 در کره جنوبی محبوب شد، چراکه در حین سریال به حوادث واقعی مختلفی که در اواخر قرن 20 و اوایل قرن 21 در کره اتفاق افتاده‌اند پرداخت و دو جون به لطف اطلاع داشتن از بحران‌های مالی و اقتصادی این دوره از تاریخ کره، توانست همیشه یک قدم از دیگران جلوتر باشد.

برای مقابله با دیگر وارثین سونیانگ، تنها باید یک چیز داشت: پول! فقط شخصی می‌تواند سمت مدیرعاملی شرکت سونیانگ را به‌دست آورد که بیشتر از بقیه پول و قدرت داشته باشد و دوجون به همراه اوه سه هیون (پارک هیوک کون) شریک تجاری و تنها فرد مورد اعتماد خودش در میراکل، برای رسیدن به این سمت (مدیرعاملی سونیانگ)، با مسائل بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند. افرادی که دوجون باید با آن‌ها رقابت کند به ظاهر اعضای خانواده‌اش هستند اما در واقعیت در این خاندان چیزی به اسم خانواده وجود ندارد و ما در تمام طول سریال Reborn Rich 2022 شاهد این واقعیت هستیم.

سریال کره ای Reborn Rich 2022 / سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار 2022

یکی دیگر از دلایل جذابیت این درام این بود که علی‌رغم تمام تلاش‌های جین دو جون، او نمی‌توانست برخی اتفاقات را تغییر دهد. یکی از غمگین‌ترین سکانس‌ها سریال تولد دوباره در خانواده پولدار ، مرگ مادر واقعی هیون وو بود. با اینکه او برای کمک به خانواده‌اش و جلوگیری از اخراج پدرش و دیگر کارمندان آجین موتور دست به هرکاری زد، اما بازهم نتوانست مرگ مادرش را تغییر دهد. همچنین یکی از بهترین بخش‌های دیگر سریال علاقه و احترامی بود که جین دو جون نسبت به پدربزرگش داشت.

با اینکه او برای انتقام و خریدن سونیانگ دست به هرکاری می‌زد، اما پس از بیمار شدن پدربزرگش نتوانست از این واقعیت سوء استفاده کند. درحالی که اعضای واقعی خانواده جین یانگ چول برای بدست آورن ریاست سونیانگ حتی حاضر به بردن آبروی پدر خود شدند، اما دوجون تا آخرش از پدربزرگ خود محافظت کرد. حتی وقتی که فهمید او برایش هیچ چیز به ارث نگذاشته، بازهم به تصمیم او احترام گذاشت و یکی از زیباترین سکانس‌های سریال، لحظه تماشای فیلم وصیت جین یانگ چول پس از مرگش بود. زمانی که دو جون به صفحه کامپیوتر خیره شده بود و پدربزرگش علی‌رغم آلزایمر، دوجون را به عنوان نوه‌اش به خاطر آورد یکی از حماسی‌ترین سکانس های این درام بود که تا مدت‌ها از ذهن طرفداران این سریال پاک نخواهد شد.

با تمامی این توضیحات اگر می‌خواهید بدانید سریال کره ای Reborn Rich 2022 چند قسمت است؟ باید بگوییم این سریال در 16 قسمت حدودا 80 دقیقه‌ای پخش شده است. برای پی بردن به نتیجه انتقام دوجون از سونیانگ، می‌توانید این سریال زیبا را دانلود و تماشا کنید. حتی اگر داستان سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار ۲۰۲۲ برایتان اسپویل شده باشد، بازهم تماشای بازی فوق‌العاده لی سونگ مین و سونگ جونگ کی و تنش‌های بین این پدربزرگ قدرتمند و نوه لجباز برایتان سرگرم‌کننده خواهد بود و با دانلود سریال کره ای Reborn Rich 2022 می‌توانید از درامی مهیج و غیرقابل پیش‌بینی با بازی سونگ جونگ کی و لی سونگ مین لذت ببرید.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال کره ای تولد دوباره در خانواده پولدار 2022 همراهتان بودیم. شما این درام را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره آن چیست؟ از پایانی که برای آن در نظر گرفتند راضی بودید؟ نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو