حذف نام برخی توسعه‌دهندگان سابق The Callisto Protocol از تیتراژ پایانی

منبع: زومجی

5

1401/10/21

00:08


حذف نام برخی توسعه‌دهندگان سابق The Callisto Protocol از تیتراژ پایانی

به نظر می‌رسد استودیو استرایکنیگ دیستنس، نام تعدادی از توسعه‌دهندگان بازی The Callisto Protocol را ب اینکه فعالیت زیاد و نقش‌هایی کلیدی در ساخت این بازی ترسناک داشته‌اند، از تیتراژ پایانی حذف کرده است. به‌گفته‌ی کارمند سابق این استودیو، نام حدود ۲۰ توسعه‌دهنده از تیتراژ پایانی The Callisto Protocol حذف شده است. بدون شک این موضوع برای کسانی که قبل از انتشار بازی از جمع کارمندان استرایکینگ دیستنس خارج شده بودند، غافلگیرکننده است.

به‌گفته‌ی این افراد، استرایکینیگ دیستنس قبل از این اتفاق هرگز در مورد سیاستی مبنی بر نادیده گرفتن تلاش کارمندانی که قبل از عرضه بازی The Callisto Protocol این استودیو را ترک کرده باشند، صحبتی نکرده بود. کارمند سابق استرایکینگ دیستنس در این‌باره گفت: «[حذف از تیتراژ پایانی] برای کسانی که استودیو را ترک کرده بودند، یک توهین آشکار بود. یک نفر قصد داشت [از این طریق] پیامی بفرستد و آن پیام این بود: دفعه بعد کمی بیشتر به ما وفادار باشید».

شخصیت اصلی بازی ترسناک The Callisto Protocol

سیاست‌های استودیوی سازنده‌ی بازی The Callisto Protocol قبلا مورد انتقاد قرار گرفته بود. پیش از انتشار بازی گلن اسکافیلد، بنیانگذار استرایکنیگ دیستنس در پاسخ به انتقادات به تایید فرهنگ کرانچ پرداخت. بااین‌حال کمی بعد او مجبور به عذرخواهی شد و تاکید کرد که هدف او از گفته‌هایش تایید کرانچ کاری نبوده است.

بازی The Callisto Protocol ماه گذشته برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار گرفت.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو