تریلر رسمی فیلم ترسناک Beau Is Afraid منتشر شد [+تاریخ اکران]

منبع: فیگار

4

1401/10/21

00:13


پس از مدت‌ها، تریلر رسمی فیلم ترسناک Beau Is Afraid منتشر شد . این فیلم، از مهم‌ترین آثار ترسناک سال 2023 می‌باشد که واکین فنیکس در آن ایفای نقش کرده…

تریلر رسمی فیلم ترسناک Beau Is Afraid منتشر شد [+تاریخ اکران]

پس از مدت‌ها، تریلر رسمی فیلم ترسناک Beau Is Afraid منتشر شد . این فیلم، از مهم‌ترین آثار ترسناک سال 2023 می‌باشد که واکین فنیکس در آن ایفای نقش کرده است.

تریلر رسمی فیلم ترسناک Beau Is Afraid منتشر شد

در ادامه تیزر رسمی فیلم Beau Is Afraid را مشاهده خواهید کرد:

بیشتر بخوانید:

روانشناختی ترین فیلم ترسناک 2023 و تمام دوران

60 فیلم برتر سال 2023 که منتظر دیدنشان هستیم

تریلر فیلم Beau Is Afraid

بیو می‌ترسد یا همان Beau Is Afraid، یک فیلم کمدی ترسناک آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آری آستر است. این فیلم، یکی از موردانتظارترین آثار ترسناک سال 2023 می‌باشد که با اعلام کمپانی A24، این فیلم در 24 اپریل سال جدید اکران خواهد شد.

در این فیلم، واکین فینیکس، ناتان لین، پتی لوپن، ایمی رایان، کیلی راجرز، پارکر پوزی، استیون مک‌کینلی هندرسون، هیلی اسکوایرز، مایکل گاندولفینی، زوئی لیستر-جونز و ریچارد کیند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم، سومین همکاری آری استر با کمپانی A24 می‌باشد. پیش از این، او با فیلم‌های Hereditary و Midsommar، طرفداران سبک خاص خودش را به‌دست آورد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو