کدام آرایش چشم های دخترانه در سال ۲۰۲۳ مد هستند؟

کدام آرایش چشم های دخترانه در سال ۲۰۲۳ مد هستند؟


منبع: آرگا

5

1401/10/21

01:41


امروزه شیک پوشی و خوش آرایش بودن به منظور آراسته و منظم و زیبا بودن یکی از خواسته های افراد است که دخترخانم های جوان در راس آن قرار دارند. خوش سلیقه ها برای آشنایی با آرایش چشم دخترانه ۲۰۲۳ همراه ما باشید.

چشم یکی از اجزای مهم چهره است که آرایش چشم نیز از جمله مرحله های مهم میکاپ محسوب می شود. با داشتن یک آرایش چشم زیبا و جذاب، آرایش صورت شما به میزان زیادی ارتقا یافته و چندین نمره بالا می رود. لوازم آرایشی و تکنیک های متفاوت و متنوعی برای این مظنور وجود دارد. مداد چشم، خط چشم، ریمل، سایه محصولاتی هستند که خودشان نیز کلی تنوع داشته و متناسب با نوع و حالت چهره و چشم و سلیقه دخترخانم انتخاب و به کار گرفته می شود. دراین مطلب می خواهیم ایده های جذاب و شیکی از آرایش چشم ۲۰۲۳ ا تقدیم نگاه مهربان شما کنیم.

آرایش چشم ساده و مجلسی زیبا 2023 برای دخترخانم ها

آرایش چشم دخترانه ۲۰۲۳ ساده اما خاص

چشمان شما درصد زیادی از زیبایی چهره شما را صاحب هستند، به این معنی که با یک آرایش چشم جذاب چهره خود را جذاب نمایید. البته این عمل، یعنی آرایش چشم برای دخترخانم ها و خانم ها متفاوت است. دخترخانم های دوست داشتنی به طور کلی از میکاپ های ساده، کمرنگ، طبیعی تری استفاده می کنند که این موضوع شامل آرایش چشم نیز می شود. با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۳ اصل آرایش بر نچرال بودن و پوست صاف و باطراوت و بدون کرم پودر می باشد, دختر خانم گل به استفاده از محصولات مراقبت پوست می توانید بسنده نمایید. یا از کرم پودر سبک بهره ببرید. برای رفع تیرگی زیر چشم خود می توانید کانسیلر بزنید. اگر مایل به آرایشی زیبا و ملایم ولی دارای تنوع رنگی زیادتری هستید، مداد چشم رنگی، خط چشم سبز، صورتی و آبی را می توانید امتحان کنید. خط چشم گربه ای و خط چشم گرافیکی و آرایش چشم اسموکی ایده های مناسب و زیبایی برای یک آرایش دخترانه شیک و زیبا است.

طرح هایی جذاب از آرایش چشم دخترانه سال جدید

ایده هایی زیبا از آرایش چشم دخترانه ۲۰۲۳

آرایش چشم دخترانه ناز و جدید

طرح هایی بینظیر از آرایش چشم دخترانه سال جدید

آرایش ملایم و زیبای چشم 2023

مدل آرایش چشم جذاب و ملایم 2023 برای دختران

مدل آرایش چشم زیبا و ساده برای دختران خوش سلیقه

آرایش چشم دخترانه زیبا و دوست داشتنی

آرایش چشم دخترانه جدید و شیک

مدل آرایش طبیعی و ساده 2023 برای دختران

آرایش چشم دخترانه جدید تو دل برو

خط چشم گرافیکی، گربه ای و اسموکی

خط چشم یکی از اقلام آرایشی بسیار پرکاربرد و محبوب است که واقعا هم سحرانگیز عمل می کند. با هنرمندی زیبا و خوش سلیقه ای خودتان می توانید از خط چشم گرافیکی بهره ببرید، به این صورت که شکل های هندسی، رنگ های روشن را با یکدیگر درمی آمیزد و تصویری جذاب خلق می کنید. خط چشم گربه ای حالت چشمان شما را خاص و جذاب می کند، اما در عین حال دخترانه بودن چهره ی شما را از بین نمی برد. خط چشم اسموکی نیز به همین صورت به وسیله انگشتان هنرمند شما بینظیر می درخشد و آرایش چشمان شما را خیره کننده می نماید.

آرایش چشم دخترانه زیبا و جدید

میکاپ چشم دخترانه سال ۲۰۲۳

47 مدل آرایش چشم دخترانه 2023

ایده های شیک از آرایش چشم دخترانه ۲۰۲۳

مدل آرایش چشم ملایم و ساده 2023 برای دختران

آرایش چشم دخترانه ملایم و جدید

مدل آرایش چشم ملایم و ساده 2023 برای دختران

آرایش چشم دخترانه ملایم و جذاب برای سال۲۰۲۳

آرایش چشم دخترانه جدید

مدل آرایش چشم زیبا و ساده برای دختران زیبا

استفاده از سایه های رنگی و مات

در ۲۰۲۳ طراوت، طبیعی و شاد بودن حسی است از طبیعت القا می گردد و ما به وضوح آن را در آرایش صورت ۲۰۲۳ خواهیم دید. پس با توجه به این موضوع وقت ریکاوری اسیه های چشم رنگی اعم زرد، آبی، سبز، بنفش و نارنجی و مات است. همین طور خط چشم های متلون و سایه های روشن و رنگی شاد را تنها با رعایت غلیظ و بی روح نشدن چهره خود انجام دهید. در صورتی که میکاپ اسموکی و خیلی تیره را می پسندید، ولی حس می نمایید که میکاپ ملایم و دخترانه ای نیست، از ترکیب سایه های قهوه ای و بژ بهره ببرید. البته که آرایش دخترانه با توجه به مناسبت و مهامی پیش رو نیز می تواند متفاوت باشد، اما اصل سادگی و طبیعی و طراوت در تمامی آنها یکسان است. مثلا اگر به یک مجلس دعوت شده اید، می توانید تنوع لوازم آرایشی خود را افزایش داده و از سایه چشم های اکلیلی و رژ لب های براق، ریمل های رنگی بهره ببرید، ولی در انتخاب رنگ های آن دقت نمایید.

ایده های جذابی از آرایش چشم دخترانه ۲۰۲۳

ایده هایی جدید از آرایش چشم دخترانه ۲۰۲۳

47 مدل آرایش چشم دخترانه زیبای 2023

آرایش چشم دخترانه زیبا و جدید

آرایش چشم دخترانه ملایم و جذاب برای سال۲۰۲۳

ایده های زیبایی از آرایش چشم دخترانه ۲۰۲۳

آرایش چشم دخترانه ملایم و خاص برای سال۲۰۲۳

مدل آرایش چشم زیبا و شیک 2023 برای دختران

مدل آرایش چشم زیبا و ساده برای دختران خوش سلیقه

آرایش چشم با رنگ آبی

برخی گمان می کنند رنگ آبی برای آرایش چشم ها دیگر از مد افتاده است. ولی خوب است بگوییم که آّبی یکی از رنگ های محبوب و پرطرفدار است که هیچ وقت قدیمی نمی شود و با توجه به آرامش و جذابیتی که دارد، می تواند انتخاب خوبی برای آرایش چشم های دخترخانم ها به شمار برود. سایه آبی براق و روشن چشمان را به صورت چشمگیری درشت نشان می دهد و سایه آبی تیره چشمان را عمق درا می کند. در صورت تمایل می توانید از ریمل آبی، خط چشم آبی نیز برای آرایش چشم دخترانه خود بهره ببرید.

مدل آرایش چشم جدید و ساده برای دختران

آرایش چشم دخترانه جدید و شیک

میکاپ چشم دخترانه سال ۲۰۲۳

 

طرح هایی بینظیر از آرایش چشم دخترانه 2023

آرایش چشم دخترانه شیک و جدید

آرایش چشم دخترانه 2023 برای خوش آرایش ها

آرایش ساده و مجلسی زیبا 2023 برای دخترخانم ها

میکاپ چشم دخترانه سال ۲۰۲۳

ایده هایی جذاب از آرایش چشم دخترانه ۲۰۲۳

آرایش چشم دخترانه ملایم و زیبا برای سال۲۰۲۳

ایده های شیکی از آرایش چشم دخترانه ۲۰۲۳

آرایش چشم دخترانه جذاب و جدید

آرایش ساده و مجلسی زیبا 2023 برای دخترخانم ها

آرایش چشم دخترانه ۲۰۲۳ اساس داشتن یک آرایش دخترانه ۲۰۲۳ می باشد که بر همین اساس در این مطلب به آن پرداختیم. امیدواریم مطالب شرح داده شده مطلوب و مفید واقع شده و از مشاهده تصاویر مربوطه نیز لذت برده باشید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو