تاکویی که باید بر اساس علامت تولد خود سفارش دهید

تاکویی که باید بر اساس علامت تولد خود سفارش دهید


منبع: تالاب

4

1401/10/21

06:06


تاکویی که باید بر اساس علامت تولد خود سفارش دهید

سفارش تاکو خودرا با کمک طالع بینی انتخاب کنید. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب با کمک اخترشناسان بـه شـما می‌گوییم کـه چگونه بر اساس ماه تولد خود تاکوی مناسبتان را انتخاب کنید.

 

انتخاب تاکو براساس ماه تولدتان

چه با دوستانتان برای مارگاریتا بیرون بیایید یا بـه دنبال یک ایده شام سریع باشید، آیا چیزی رضایت‌بخش‌تر از یک بشقاب تاکوی مورد علاقه‌تان وجوددارد؟ ترد، خوشمزه و راحت برای تهیه، جای تعجب نیست کـه این یک غذا با جذابیت جهانی اسـت.

 

باوجود غذا هاي بسیار خوشمزه، طعم‌ها و تاپینگ‌ها، می توان گفت کـه می توانید برای هر وعده غذایی تاکو بخورید و همان‌ گونه هر بار تجربه‌اي منحصر بـه فرد داشته باشید. اگر این کمی دلهره آور بـه نظر می رسد، اجازه دهید طالع بینی شـما در تصمیم گیری کمک کند.

 

برای دریافت مشاوره از یک ستاره شناس حرفه اي در مورد این کـه کدام تاکو را باید بر اساس علامت زودیاک خود سفارش دهید بـه خواندن ادامه دهید. آیا شـما بریای تند یا گوشت گاو کره اي تند خواهید بود؟

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه تاکو مکزیکی

 

فروردین: تاکوهای صبحانه

تاکویی که باید بر اساس علامت تولد خود سفارش دهید

برکسی پوشیده نیست کـه تو اهل پیشروی، برج حمل. اما چیزی کـه تعداد کمی در مورد شـما میدانند این اسـت کـه جاه‌طلبی و انگیزه شـما میتواند باعث شود کـه در سحر از خواب بیدار شوید یا تمام شب را بیدار بمانید تا همه ی چیز را در فهرست کارهایتان انجام دهید.

 

دفعه بعد کـه الهام گرفتید و بـه دنبال سوختن آتش «و شکمتان» هستید، یک بشقاب تاکو صبحانه بخارپز بگیرید تا روز را خوب شروع کنید. شـما بدون احساس سنگینی راضی خواهید بود، بـه این معنی کـه می توانید روز را بدون هیچ چیز بازدارد.

 

اردیبهشت: کارنه اسادا تاکو

تاکویی که باید بر اساس علامت تولد خود سفارش دهید

برای تحت تاثیر قرار دادن جوانه هاي‌ چشایی خود، ثور، چیزهای زیادی لازم اسـت. پس از همه ی، شـما بـه دلیل تخصص و مهارت هاي‌ آشپزی خود در آشپزخانه شناخته شده اید. از آنجایی کـه طبق معمولً این شـما هستید کـه برای دوستان و خانواده خود وعده‌هاي‌ غذایی فانتزی تهیه میکنید، وقتی تصمیم میگیرید خودتان را درمان کنید، دوست دارید زیاده‌روی کنید.

 

ذائقه تصفیه شده شـما از تاکوهای کارنه آسادا با استیک دامن پرخاصیت و ترشی و گیاهان خوشمزه و تازه استقبال می کند. و شانس خوبی وجوددارد کـه سعی کنید دستور غذا را در آشپزخانه خود بازسازی کنید.

 

خرداد: تاکوس دی بیریا

تاکویی که باید بر اساس علامت تولد خود سفارش دهید

شوخ، جذاب و اجتماعی، تو می داني چگونه اوقات خوبی را سپری کنی، جوزا. هنگامی کـه شـما و دوستانتان باهم ملاقات می کنید، این احتمال وجوددارد کـه قبلاً مکان مناسبی را برای معاملات ساعت خوش و لقمه هاي‌ خوشمزه جست‌وجو کرده باشید. و اگر بـه دنبال غذایی هستید کـه بـه اندازه شایعات در گروه دوستانتان آبدار «و تند» باشد، حتما یک بشقاب تاکوی بیریا برای میز بردارید.

 

بیریا بـه گوشت سرخ شده «بـه طور سنتی بز، اما گوشت بره و گاو نیز استفاده می شود» خورش اسـت کـه داخل تاکو می‌رود. مملو از شیلی و خوشبو اسـت، بنابر این مطمئناً ذائقه شـما را برای کمی ادویه در زندگی راضی خواهد کرد.

 

تیر: Tacos Campechanos

تاکویی که باید بر اساس علامت تولد خود سفارش دهید

از بین همه ی نشانه هاي‌ زودیاک، شـما احساساتی ترین هستید، سرطان. دوست دارید اطراف خودرا در محاصره عزیزان خود قرار دهید و بـه توانایی خود در ایجاد محیطی دلپذیر و آرام برای دیگران افتخار می کنید. وقتی نوبت بـه تاکو سه‌شنبه میرسد، شـما هستید کـه درهای خودرا برای میزبانی باز می کنید.

 

بنابر این، برای گردهمایی بعدی خود، ان را بـه یک غذای خوب تبدیل کنید و از همه ی بخواهید یک غذای گوشتی متفاوت بیاورند تا ایستگاه تاکوی عالی را برای خودتان بسازید، با همه ی چیزهایی کـه برای کمپچانوهای خوشمزه نیاز دارید. این یک تاکو سنتی غذای خیابانی مکزیکی اسـت کـه پر از کارنه آسادا، چوریزو، چیچارون «پوست گوشت خوک» و سالسا اسـت.

 

مرداد: تاکوس آل پاستور

تاکویی که باید بر اساس علامت تولد خود سفارش دهید

پر زرق و برق، سرگرم کننده و همیشه بـه دنبال اوقات خوشی هستید، شـما از ان دسته افرادی هستید کـه می خواهید هنگام بیرون رفتن شام و نمایش داشته باشید، بنابر این هر مکان تاکو اینکار را نمی‌کند.

 

شـما یک مکان معتبر را ترجیح میدهید کـه در ان می توانید یک ماجراجویی آشپزی داشته باشید ودر طول مسیر با افراد جدید ملاقات کنید. زمانی کـه آنجا هستید، مقداری تاکوی خوشمزه برای پاستور سفارش دهید. این غذای خیابانی مورد علاقه شامل گوشت خوک کباب شده، گشنیز، پیاز، و آناناس تازه اسـت کـه نخواهید دید.

 

شهریور: کارنیتاس تاکو

تاکویی که باید بر اساس علامت تولد خود سفارش دهید

شـما تمایل زیادی بـه سلامتی دارید، اما این بدان معنا نیست کـه دوست ندارید زیاده روی کنید. در واقع، بـه‌عنوان فردی کـه در کارهای روزمره پیشرفت میکند، زمانی کـه تصمیم بـه استراحت می گیرید، بـه احتمال زیاد رها خواهید شد. دفعه بعد کـه بیرون آمدید، خودرا با یک بشقاب تاکو آبدار کارنیتا پذیرایی کنید.

 

انها روی تورتیلاهای ذرت تازه سرو میشوند و با شانه خوک آهسته پخته می‌شوند. این غذای ساده اما کلاسیک تنها با چند سبزی و پیاز بـه عنوان چاشنی، اجازه می‌دهد تا ماده اصلی بدرخشد. بدون کرک، بدون مزخرف – شبیه کسی کـه می شناسید، باکره؟

 

مهر: تاکو ناچوس

تاکویی که باید بر اساس علامت تولد خود سفارش دهید

اگر با دوستانتان در شب تاکو میروید، بـه احتمال زیاد لازم اسـت چند میز را کنار هم فشار دهید. بـه عنوان پروانه اجتماعی زودیاک، دوست دارید بـه عنوان یک رابط و خواستگار عمل کنید.

 

شاید این جنبه عاشقانه شـما باشد، یا شاید این انرژی نشانه هوای شـما باشد، اما در هر صورت، ترجیح می‌دهید کارها رابا یک گروه انجام دهید تا این کـه بـه تنهایی ان را انجام دهید. بنابر این یک انبوه ناچو سفارش دهید «می‌دانیم کـه این بـه خودی خود یک تاکو نیست، اما تمام مواد روی ان وجوددارد!» کـه همه ی میتوانند ان را بـه اشتراک بگذارند ودر حین چت بـه طور معمولی ان را بنوشند.

 

بیشتر بخوانید: آموزش تهیه کوفته ایزگارا غذای معروف ترکی

 

آبان: تاکوهای تند گوشت گاو کره ای

 

تاکویی که باید بر اساس علامت تولد خود سفارش دهید

مرموز و پیچیده، شـما همیشه بـه دنبال این هستید کـه مردم را حدس بزنند. وقتی می‌شنوید کـه کسی شب تاکو را پیشنهاد می کند، دقیقاً می‌دانید کـه چگونه خدمه خودرا با چیز جدیدی آشنا کنید.

 

بـه یک رستوران کره‌اي باربیکیو بروید کـه تاکوی تند گوشت گاو سرو می کند. مطمئناً عاشق ادغام طعم ها و فرهنگ هستید، در حالی کـه فاکتور ادویه مورد نیاز خودرا نیز دریافت می کنید. و بـه جای مارگاریتا برای دوستان خوب با سوجو طعم دار نان تست کنید.

 

آذر: کوچینیتا پیبیل

تاکویی که باید بر اساس علامت تولد خود سفارش دهید

شـما مطمئناً در مورد طعم‌هاي‌ جهانی مبتدی نیستید، بـه همین دلیل اسـت کـه تاکوهای کوچینیتا پیبیل درست در همه ی جای شـما هستند. این غذای لذیذ یوکاتان با موادی کـه بـه صورت محلی رشد می کنند درست می شود، بنابر این باید برای تجربه کامل بـه کشور مکزیک سفر کنید «کـه برای شـما خارج از قلمرو امکان نیست».

 

اما اگر می خواهید ان‌ها را در خانه درست کنید، بـه گوشت خوک خرد شده و آهسته برشته شده در لعاب پرتقالی تند، لوبیا سیاه سرخ شده، پیاز قرمز ترشی و سالسا هابانرو نیاز دارید. ممکن اسـت اصلی نباشد، اما مطمئناً دوستان شـما را خوشحال و تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

دی: تاکوهای کلاسیک سخت پوسته

تاکویی که باید بر اساس علامت تولد خود سفارش دهید

تو عاشق کلاسیک هستی، برج جدی. مهم نیست کـه تعطیلات بعدی خودرا رزرو می کنید یا انتخاب می کنید کـه کجا شام بخورید، انچه را کـه دوست دارید دوست دارید و نمی‌خواهید مصالحه کنید.

 

بـه همین دلیل، بـه احتمال زیاد یک تاکوی کلاسیک گوشت گاو سخت با پنیر رنده شده و گوجه فرنگی سفارش میدهید. این یک غذای سنتی مکزیکی نیست، اما شـما را بـه یاد خانه می اندازد و بـه اندازه کافی ساده اسـت کـه با اقلام اولیه مواد غذایی درست کنید.

 

بهمن: فاجیتاس

تاکویی که باید بر اساس علامت تولد خود سفارش دهید

قبل از این کـه هر چیزی بگویید، بله، فاهیتاها از نظر فنی تاکو نیستند. اما دلو از کی قوانین را رعایت کردی؟ شـما شورشی عجیب‌وغریب زودیاک هستید کـه دوست دارد ماجراجویی خودرا انتخاب کند.

 

فاجیتاها همان اجزایی را دارند کـه بشقاب تاکوی مورد علاقه شـما ممکن اسـت وجود داشته باشد، فقط کمی متفاوت سرو می‌شوند. می توانید همه ی چیز رابا هم مخلوط کنید و هر لقمه را دقیقاً همان طور کـه می خواهید بسازید.

 

اسفند: Tacos de Pescado

تاکویی که باید بر اساس علامت تولد خود سفارش دهید

شـما بیشتر شخصیت ملایمی دارید، ماهی، و ذائقه شـما در غذا نشان دهنده این اسـت. بـه عنوان یک نشانه آب، شـما تمایل دارید کـه بار زیادی از اطرافیان خودرا بر عهده بگیرید. بنابر این، زمانی کـه برای خود وقت دارید، دوست دارید چیزی سبک و با طراوت را بـه دام بیاندازید تا بـه شـما در شستن نگرانی هاي‌ روز کمک کند.

 

Tacos de Pescado یک جای گزین خوشمزه برای تاکو گوشت قرمز اسـت و می توان ان رابا سالسا میوه هاي‌ خوشمزه تزئین کرد. و، البته، بـه عنوان ماهی زودیاک، این فقط برای شـما عالی اسـت.

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین رستوران های خیابانی در جهان

 

در پایان

تاکو غذایی اسـت کـه از کشور مکزیک سرچشمه میگیرد، اگر چه شکل هایي کـه آمریکایی ها می‌خورند، بـه ویژه از رستوران هاي‌ فست فود، شباهت کمی بـه شکل واقعی ان دارد. بـه طور کلی، این غذا از یک یا دو تورتیلا ذرت گرم شده یا کمی سرخ شده درست می شود و می تواند حاوی هر تعداد گوشت یا ماهی سنتی مکزیکی باشد.

 

تاکو را می توان با چاشنی‌هاي‌ مختلف، از جمله سالسا یا پیکو د گالو، کمی کاهو، گوجه‌فرنگی، پیاز و گاهی اوقات پنیر تزیین کرد. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب چند نمونه از تاکوهای مختلف را معرفی کرده ایم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو