آزمون شناسایی چهره ها: ظرفیت ذهنی خود را با پیدا کردن 10 چهره پنهان تنها در 20 ثانیه بفهمید!

منبع: گفتنی

4

1401/10/21

09:02


آزمون شناسایی چهره ها در بین کاربران اینترنت به دلیل سطح سختی این آزمون محبوب شده است. تنها درصد کمی از جمعیتی که آن را امتحان می کنند، توانسته اند کلیت چهره های پنهان شده در این تصویر قدیمی را، بیابند.

آزمون شناسایی چهره ها: در بخش سرگرمی گفتنی یک تست تصویری جدید و اصلی را برای شما آماده کرده ایم که ضریب هوشی شما را آشکار می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویری که به شما ارائه خواهیم داد با دقت نگاه کنید و به ما بگویید که در 20 ثانیه چند چهره را پیدا کرده اید. آیا شما قادر به انجام آن خواهید بود؟

آزمون شناسایی چهره ها در بین کاربران اینترنت به دلیل سطح سختی این آزمون محبوب شده است. تنها درصد کمی از جمعیتی که آن را امتحان می کنند، توانسته اند کلیت چهره های پنهان شده در این تصویر قدیمی را، بیابند.

مغز انسان بسته به زاویه ای که به آن نگاه می کنید، می تواند به اشیا یا تصاویر متفاوت نگاه کند و ادراک دیگری را شکل دهد. بنابراین این تصویر شگفت‌انگیز و عمیقاً جذاب، نحوه درک مغز شما از چیزها را به چالش می‌کشد. آیا می توانید 10 چهره را در زمان تعیین شده بیابید؟

حتما ببینید: تست هوش مظنون خطرناک کیه؟ اگه درست بگی جا پای جین مارپل گذاشتی!

تصویر آزمون شناسایی چهره ها

آزمون شناسایی چهره ها اگرچه خیلی پیچیده به نظر می رسد، اما پاسخ بسیار آسان است، فقط باید تمرکز کنید و تایمر خود را برای اجرا تنظیم نمایید.

آزمون شناسایی چهره ها

برای دیدن پاسخ آزمون شناسایی چهره ها صفحه را به پایین اسکرول کنید:

.

.

.

.

آیا شما موفق به پیدا کردن هر 10 چهره شده اید؟ اگر این کار را نکردید، نگران نباشید. تمرین کردن باعث بالا رفتن ظرفیت های ذهنی در شما خواهد شد. به همین دلیل است که در مجله گفتنی ما صدها چالش بصری برای شما داریم تا تمرین کنید و در این چالش ها متخصص شوید. حال برای اینکه بدانید 10 چهره تصویر کجا هستند، تصویری برای شما گذاشته ایم که در آن هر یک از آنها را علامت گذاری کرده ایم.

.

.

خیلی جالبه: بازی فکری شاهدخت دروغین کیه؟ از هر 10 نفر یکی می فهمه!

.

.

ادعا شده است که اگر بتوانید هر 10 چهره پنهان در آزمون شناسایی چهره ها را تنها در 21 ثانیه تشخیص دهید، می تواند نشانه هوش فوق العاده یا سطح IQ بالا شما باشد.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی چهره ها

پاسخ آزمون شناسایی چهره ها

آیا توانستید پاسخ آزمون شناسایی چهره ها را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کنید؟

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

تست شخصیت چیست؟

تست های شخصیت معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند. تست های شخصیت چقدر قابل اعتماد هستند؟ مهمتر از همه، باید قابل اعتماد و از نظر علمی معتبر باشد. به عبارت دیگر باید اندازه گیری را با معیارهای علمی بسنجد.

لازم به ذکر است که این تست های شخصیتی که هر روز در مجله اینترنتی گفتنی مطرح می کنیم هیچ اعتبار علمی ندارند. این فقط در مورد محتوای سرگرمی است که شما را راهنمایی می کند تا در چند ثانیه، از طریق یک تصویر خاص، نوع شخصیت خود را بشناسید.

چه چیزی تست شخصیت را تعیین می کند؟

همانطور که تعریف می کنیم، تست شخصیت فرآیندی است که با قوانین کلی خاصی تنظیم شده است، که شخص دیگری با استفاده از مطالب خاصی به آن ارسال می شود، در این مورد تصاویری که در آن شما می توانید ارقام گرفته شده توسط مغز خود را درک کنید تا ویژگی های خاص را اندازه گیری یا تشخیص دهید. با پایان مشخص

هدف از توسعه آنها چیست؟

تست شخصیت عواملی مانند انگیزه‌ها، ویژگی‌های خلقی، ثبات عاطفی، ظرفیت تعامل اجتماعی و سایر عناصری را که می‌تواند رفتارهای شما را توصیف کند، اندازه‌گیری می‌کند. همانطور که خطوط بالا را نشان دادیم، از طریق تصاویر می‌توانید به خودتان اجازه دهید که توسط شهودتان غرق شوید تا شما را همانطور که هستید راهنمایی کند.

اما به هر حال توصیه ما این است که همیشه می توانید به یک روانشناس مراجعه کنید و تمام ابهامات خود را حل کنید. بیش از این متخصصان وجود ندارند که بتوانند بیمار را در عمل مشاهده کنند و تست های روانشناختی را برای تشخیص اختلالات انتخاب، اجرا و تفسیر کنند و از تکنیک های مختلف برای بهبود سازگاری فرد استفاده کنند.

از آزمون شناسایی چهره ها چه نتیجه ای می گیریم؟

با در نظر گرفتن اطلاعاتی که یک تست شخصیت می تواند در اختیار ما قرار دهد، تعریف می کنیم که اهمیت این مطالب واضح است، زیرا با آنها می توان ویژگی های فرد را به اندازه کافی با بیشترین عینیت ممکن اندازه گیری کرد.

همه اینها چه اجازه ای می دهد؟ این که کاربر بتواند فعالیت هایی را انجام دهد که واقعاً متناسب با شخصیت او باشد، بهره وری را در سازمان افزایش دهد و حاشیه خطاهای ناشی از اخراج یا رها شدن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

در اینجا مطالب جالبی برای شما وجود دارد:

لاغری دوباره مد شد: چرا مدل های چینی با وجود خوردن برنج لاغر و کم وزن اند؟!

کی‌پاپ دوستان منتظر بازگشت این گروه‌ها در سال جدید هستند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو