25 مدل سویشرت زنانه جدید مخصوص لاکچری پوش‌ها

25 مدل سویشرت زنانه جدید مخصوص لاکچری پوش‌ها


منبع: مدیسه

5

1401/10/21

09:44


تنوع در طرح و مدل سویشرت زنانه بسیار زیاد است. این لباس گرم زنانه به دلیل راحتی و وزن کم

25 مدل سویشرت زنانه جدید مخصوص لاکچری پوش‌ها

تنوع در طرح و مدل سویشرت زنانه بسیار زیاد است. این لباس گرم زنانه به دلیل راحتی و وزن کم در استایل های خیابانی و اسپرت به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار محبوب است. سویشرت‌های زنانه را می‌توان به همراه شلوار گرمکن ورزشی و شلوار جین پوشید.

انواع مدل سویشرت زنانه برای گروه‌های سنی مختلف طراحی و تولید شده‌اند. قبل از انتخاب مدل و خرید سویشرت زنانه باید به کاربرد، شکل ظاهری و نوع سبک آن توجه کنید. نوع برش و دوخت سویشرت‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. بدین ترتیب سویشرت‌های دخترانه و زنانه در انواع سویشرت زنانه زیپ‌دار، سویشرت بدون کلاه، سویشرت دخترانه جلوباز و سویشرت کوتاه دوخته می‌شوند. هودی هم نوعی سویشرت زنانه پاییزه جلو بسته کلاه‌دار است. همچنین از نظر سبک طراحی به انواع سویشرت اسپرت و سویشرت دخترانه فانتزی دسته‌بندی می‌شوند.

انواع سویشرت زنانه دارای تنوع در رنگ‌بندی و سایزبندی هستند. برخی از آن‌ها دارای چاپ گرافیکی، گلدوزی و برخی دیگر ساده هستند. جنس آن‌ها نیز با توجه به نوع کاربرد و فصل مورد استفاده متفاوت است و از پارچه‌های تو کرکی، مخمل، کشی و غیره برای دوخت این سویشرت‌ها استفاده می‌شود. در این مطلب با 25 مدل سویشرت زنانه جدید مخصوص لاکچری پوش‌ها آشنا خواهید شد.

سویشرت‌های اندامی Fitted

سویشرت های اندامی Fitted

سویشرت های اندامی Fitted

این سویشرت زنانه زیپ‌دار از نظر طراحی و سایز، کاملاً اندامی و فیت است. از این سویشرت‌ها معمولاً برای ورزش، پیاده‌روی و دوندگی به عنوان لباس ورزشی زنانه استفاده می‌شود.

سویشرت‌های کراپ Cropped

سویشرت های کراپ Cropped

سویشرت های کراپ Cropped

این مدل، نوعی سویشرت زنانه کوتاه است که دست‌ها را به طور کامل پوشش داده اما قسمت شکم و کمر تا زیر سینه در آن نمایان است. این مدل سویشرت‌های زنانه معمولاً به همراه شلوارهای جین فاق بلند و مام استایل استفاده می‌شوند. سویشرت‌های کراپ فانتزی هستند و معمولاً در استایل‌های ورزشی استفاده می‌شوند.

سویشرت‌های اورسایز Oversized

سویشرت های اورسایز Oversized

سویشرت های اورسایز Oversized

مهم‌ترین ویژگی این سویشرت اسپرت گشاد و راحت بودن آن است. این سویشرت‌ها بسیار جادار، بلند و گشاد هستند و به همراه شلوار‌های جین چسبان یا شلوارهای جاگر و اسلش استفاده می‌شوند. راحتی، ریزش شانه‌ها و قد بلند از مهم‌ترین مشخصات ظاهری مدل سویشرت‌های دخترانه اورسایز است.

سویشرت زنانه یقه گرد

سویشرت زنانه یقه گرد

سویشرت زنانه یقه گرد

این سویشرت زنانه همیشه ترند بوده و در استایل‌های شیک دخترانه به عنوان یک بلوز راحتی گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سویشرت را می‌توانید به همراه شلوار جین و در زیر پافرها و کاپشن‌ها استفاده کنید. مدل سویشرت دخترانه یقه گرد از جنس‌های مختلف مخمل، تریکو پنبه‌ای و غیره دوخته می‌شود. همچنین سویشرت‌های یقه گرد به عنوان لباس زنانه شیک دارای قدهای متفاوتی هستند.

سویشرت زنانه کلاه دار

سویشرت زنانه کلاه دار

سویشرت زنانه کلاه دار

سویشرت‌های کلاه دار به صورت جلو باز و جلو بسته طراحی و تولید می‌شوند. اکثر آن‌ها به جیب کانگورویی در قسمت جلو مجهز هستند و برای گرم کردن دست‌ها در روز‌های سرد پاییز و زمستان استفاده می‌شوند. سویشرت‌های کلاه دار معمولاً به همراه پافرها و کاپشن‌های کوتاه و شلوارهای جاگر و گرمکن‌های اسلش ست می‌شوند. برای دوخت این مدل‌ها معمولاً از پارچه‌های گرم دورس تو کرکی استفاده می‌شود.

لیست قیمت انواع سویشرت مارک

 

سویشرت زنانه زیپ‌دار

سویشرت زنانه زیپ دار

سویشرت زنانه زیپ دار

جلوی این مدل سویشرت دخترانه به وسیله زیپ باز و بسته می‌شود. پوشیدن و در آوردن سویشرت‌های زیپ دار راحت‌تر از سویشرت‌های جلو بسته است. این سویشرت‌ها از پارچه‌های مختلف ضد آب بارانی و دورس پنبه و غیره دوخته می‌شوند و بسیار پرکاربرد و محبوب هستند.

سویشرت زنانه بدون کلاه

سویشرت زنانه بدون کلاه

سویشرت زنانه بدون کلاه

این سویشرت زنانه که با نام پلیور زنانه نیز شناخته می‌شود فاقد کلاه است. سویشرت‌های بدون کلاه در سبک‌های مختلف ورزشی و کژوال دوخته می‌شوند و برای استفاده روزمره و باشگاه مناسب هستند. همچنین از پارچه‌های مختلف از جمله تدی، دورس تو کرک، مخمل، تریکو کشی و غیره برای دوخت این مدل استفاده می‌شود.

سویشرت پاییزه گلدوزی شده

سویشرت زنانه پاییزه گلدوزی شده

سویشرت زنانه پاییزه گلدوزی شده

این سویشرت زنانه از جمله سویشرت‌های فانتزی دخترانه است که می‌توان از آن در مهمانی‌ها استفاده کرد. روی قسمت جلو یا روی آستین‌های این سویشرت‌ها معمولاً تکه‌های گلدوزی دیده می‌شود.

سویشرت زنانه اسپرت

سویشرت زنانه پاییزه گلدوزی شده

این سویشرت زنانه که به عنوان سویشرت ورزشی نیز شناخته می شود معمولاً در باشگاه بعد از ورزش به هنگام سرد کردن استفاده می شود. البته استفاده از این سویشرت‌ها به عنوان یک مدل اسپرت در استایل‌های روزمره اسپرت و کژوال نیز استفاده می‌شود.

سویشرت دخترانه جلو باز

سویشرت دخترانه جلو باز

سویشرت‌های زنانه در انواع جلو بسته و جلو باز تولید می‌شوند. سویشرت‌های جلو بسته به هودی و پلیور معروف هستند. اما سویشرت‌های جلو باز به صورت زیپ دار و ساده تولید می‌شوند.

حتما بخوانید :  25 استایل کاپشن چرم جذاب برای خانم‌های شیک‌پوش

سویشرت دخترانه چاپی

سویشرت دخترانه چاپی

روی این سویشرت زنانه طرح‌های مختلفی چاپ می‌شود. قسمت چاپ شده می‌تواند جلوی سینه، قسمت بالاتنه یا کل لباس باشد. سویشرت‌های چاپی را در هر فروشگاه آنلاین می‌توان پیدا کرد.

سویشرت دخترانه یقه ایستاده

سویشرت دخترانه جدید یقه ایستاده

سویشرت دخترانه جدید یقه ایستاده

این مدل سویشرت دخترانه دارای یقه ایستاده است. نمونه‌های نازک و کشی آن به عنوان لباس ورزشی و نمونه‌های ضخیم‌تر در استایل‌های اسپرت به همراه شلوار جین استفاده می‌شوند.

سویشرت زنانه بلند

سویشرت زنانه بلند

سویشرت زنانه بلند

سویشرت زنانه بلند

این سویشرت زنانه قد بلندی دارد و به صورت جلو بسته و جلو باز طراحی می‌شود. در قسمت جلوی این سویشرت‌ها معمولاً یک جیب کانگورویی قرار داده شده است. برخی از آن‌ها دارای کلاه هستند.

سویشرت زنانه تدی

سویشرت زنانه تدی

این سویشرت دخترانه را می‌توان در مهمانی‌ها به همراه یک شلوار لی استفاده کرد. سویشرت‌های تدی هم به صورت کراپ و هم به صورت اور سایز تولید می‌شوند.

مطالب مرتبط :  25 مدل لباس بافتنی زنانه ترند زمستان 1401

سخن پایانی

علاوه بر مدل سویشرت زنانه باید به جنس آن نیز توجه شود. سویشرت‌ها معمولاً از پارچه‌های پنبه‌ای که قدرت جذب عرق بالایی دارند و قابل تنفس هستند دوخته می‌شوند. همچنین از پارچه‌های پشمی نیز برای دوخت سویشرت‌های گرم‌تر استفاده می‌شود که وزن بیشتری دارند. اگر به دنبال سویشرت‌های شیک و در عین حال گرم هستید، مدل‌هایی را انتخاب کنید که از پارچه Sherpa دوخته شده‌اند.

 

منبع : dress-magazine

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو