با بهترین هدفون های بی سیم سامسونگ آشنا شوید

با بهترین هدفون های بی سیم سامسونگ آشنا شوید


منبع: پلازا

3

1401/10/21

10:45


با بهترین هدفون های بی سیم سامسونگ آشنا شوید

هدفون های بی سیم سامسونگ چندین سال است که توانستند در میان پرفروش‌ترین هندزفری های بلوتوثی بازار قرار گیرند. در این مطلب با پلازا همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به بهترین هدست های وایرلس این غول دنیای فناوری.

سامسونگ طی سال‌های اخیر فعالیت زیادی در بخش محصولات صوتی خود داشته است. این کمپانی در سال 2017 توانست با جذب برند با سابقه و معتبری مثل AKG، کار تنظیم صدای محصولات صوتی خود را به این شرکت بسپارد. سامسونگ و AKG طی این چند سال هدفون های بی سیم مختلفی را روانه بازار کردند و توانستند رقیب جدی برای ایرپادزهای اپل و دیگر شرکت‌ها باشند. اما در میان انواع هدفون های بی سیم سامسونگ، کدام مدل‌ها انتخاب بهتری هستند؟

فهرست مطالب

بهترین مدل های هدفون بی سیم سامسونگ

جدیدترین هدفون های بی سیم سامسونگ با قابلیت‌های متنوع و قیمت نسبتا مناسبی وارد بازار می‌شوند. بیشتر این هندزفری‌ها دارای قابلیت‌هایی مثل حذف نویز، تشخیص صدا و مقاومت در برابر آب هستند. این تازه گذشته از کیفیت صدای بسیار خوب و اتصال بسیار راحت با گوشی‌های اندرویدی به‌خصوص گلکسی‌ها است.

1. سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو؛ بهترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ

هدفون های بی سیم سامسونگ

  • قیمت: از 5 میلیون تومان

نقاط قوت: کیفیت صدای عالی، حذف نویز بهتر از نسل قبل، مقاومت در برابر آب، راحتی زیاد، صدای 360

نقاط ضعف: شارژدهی معمولی، کنترل‌های لمسی دقت زیادی ندارند، فاقد EQ قابل شخصی‌سازی است

گلکسی بادز 2 پرو با اختلاف فراوان در میان بهترین هدفون های بی سیم سامسونگ، برترین مدل است. اندازه کوچک، وزن کم در کنار گواهی IPX7 همگی این ایرباد را به یکی از شاخص‌ترین گزینه‌ها تبدیل کردند. سامسونگ در این مدل به طراحی توجه زیادی داشته و به همین خاطر بدون مشکل می‌توانید تا مدت طولانی از آن‌ها استفاده کنید. همچنین قابلیت حذف نویز نیز به اندازه زیادی بهبود پیدا کرده و حالا قابل مقایسه و شاید بهتر از ایرپاد پرو اپل است.

کیفیت صدا نیز مانند مدل قبلی همچنان بسیار عالی است و شما از طریق اپلیکیشن Galaxy Wearable می‌توانید چند الگوی مختلف برای صدا انتخاب کنید. البته که امکان شخصی‌سازی وجود ندارد. همچنین کار کردن با کنترل‌های لمسی نیز لذت زیادی ندارد چرا که برخی اوقات به دلیل حساسیت بیش از اندازه یا دقت کم، شما را به دردسر می‌اندازند.

سامسونگ در این مدل از فناوری Dolby Head Tracking استفاده کرده تا صدای فراگیر را در اختیار شما قرار دهد. گلکسی بادز 2 پرو همچنین اولین ایربادز سامسونگ است که از صدای 24 بیت پشتیبانی می‌کند.

2. سامسونگ گلکسی بادز 2؛ از جدیدترین هدست های وایرلس سامسونگ

هدست های وایرلس سامسونگ

  • قیمت: از 3 میلیون تومان

نقاط قوت: کیفیت خوب صدا، عملکرد خوب حذف نویز، راحتی، شارژدهی خوب

نقاط ضعف: گواهی IPX2 مقاومت زیادی ندارد، کیفیت معمولی میکروفون

اگر قیمت بهترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ برایتان خیلی زیاد است، می‌توانید نیم‌نگاهی هم به گلکسی بادز 2 داشته باشید. سامسونگ در این محصول بیشتر از همه تلاش کرده بین راحتی، عملکرد و قیمت تعادل ایجاد کند و تا حد خیلی زیادی هم موفق شده است.

این مدل از هدست های وایرلس سامسونگ راحتی زیادی داشته و بیشتر برای استفاده معمولی کاربرد دارند چرا که با توجه به گواهی IPX2 بهتر است برای ورزش کردن از آن‌ها استفاده نکنید. سامسونگ در گلکسی بادز 2 از درایورهای متفاوتی نسبت به گلکسی بادز 2 پرو استفاده کرده اما از نظر کیفیت صدا اختلاف خیلی زیادی بین آن‌ها وجود ندارد. در این مدل نیز صدا واضح است و کیفیت بالایی دارد و می‌تواند اکثر کاربران را راضی نگه دارد.

به این موارد قابلیت حذف نویز و Ambient Sound را هم باید اضافه کنیم. عملکرد این ویژگی در گلکسی بادز 2 تا حد خیلی زیادی نزدیک به مدل پرو است اما حالت Ambient Sound که برعکس عمل کرده و صدای اطراف را به گوش شما می‌رساند، در گلکسی بادز 2 عملکرد ضعیف‌تری دارد.

3. سامسونگ گلکسی بادز لایو؛ از بهترین هندزفری های بلوتوثی سامسونگ

بهترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ

  • قیمت: از 2 میلیون تومان

نقاط قوت: طراحی مناسب برای همه گوش‌ها، اندازه کوچک، کیفیت بسیار خوب صدا، شارژدهی طولانی، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم

نقاط ضعف: کنترل‌های لمسی، حذف نویز عملکرد جالبی ندارد، برخی ویژگی‌ها تنها در گوشی‌های سامسونگ قابل استفاده است

گلکسی بادز لایو با طراحی منحصر به فردی روانه بازار شد. این طراحی لوبیا مانند به این منظور مورد استفاده قرار گرفت تا ایرباد بتواند برای استفاده در تمامی گوش‌ها با اندازه و شکل‌های مختلف مناسب باشد. از آنجایی که در این طراحی هیچ قسمتی از ایرباد داخل کانال گوش نمی‌رود، کاربران می‌توانند مدت زمان طولانی بدون خستگی از آن‌ها استفاده کنند.

این ایربادزها همچنین اولین گلکسی بادز سامسونگ بودند که از قابلیت حذف نویز پشتیبانی می‌کردند اما طراحی متفاوت گوشی‌ها یک ایراد بزرگ هم دارد و آن هم عملکرد ضعیف هندزفری در مسدود کردن صداها با قابلیت ANC است؛ به همین خاطر اگر حذف نویز برایتان مهم است باید برای خرید انواع هدفون وایرلس سامسونگ، به سراغ گلکسی بادز 2 پرو بروید.

از طرف دیگر با توجه به بهره‌مندی از درایورهای 12 میلی‌متری، صدا از نظر بلندی و کیفیت بسیار عالی است. با استفاده از برنامه Galaxy Wearable نیز می‌توانید صدا را تا حدی شخصی‌سازی کنید.

4. سامسونگ Level U2

بهترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ

  • قیمت: از 1 میلیون تومان

نقاط قوت: وزن کم، راحتی، ارزش خرید بالا، کیفیت صدای خوب

نقاط ضعف: فاقد نشانگر باتری است، حذف نویز ندارد

جدیدترین و بهترین هندزفری گردنی سامسونگ در حال حاضر Level U2 است. از هدست های وایرلس سامسونگ که اوایل سال 2021 معرفی و عرضه شد. سامسونگ این مدل را با درایورهای 22 میلی‌متری همراه کرده و از یک باتری بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی بهره برده که با یک بار شارژ تا 18 ساعت برای شما موسیقی پخش می‌کند. این مدل همچنین از بلوتوث 5.0 و کدک‌های AAC و SBC نیز پشتیبانی می‌کند. این مدل در حقیقت مدل جدیدتر هندزفری گردنی Level U است که 5 سال قبل‌تر وارد بازار شده بود.

5. سامسونگ گلکسی بادز پلاس ؛ هدست های وایرلس ارزان سامسونگ

هدفون های بی سیم سامسونگ

  • قیمت: از 800 هزار تومان

نقاط قوت: کیفیت صدای بسیار خوب، راحتی، شارژدهی طولانی، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم

نقاط ضعف: فاقد ANC است

3 مدل بالا از انواع هندزفری بلوتوثی سامسونگ هستند که به‌صورت رسمی توسط این برند به‌فروش می‌رسند. اما اگر کمی خوش‌شانس باشید می‌توانید گلکسی بادز پلاس را نیز در بازار با قیمت کمتری پیدا کنید. این هندزفری در سال 2020 توسط سامسونگ معرفی شد و اکنون دیگر از خط تولید خارج شده است.

این مدل با توجه به این که قیمت هدفون های بی سیم سامسونگ کمی بالا است، بهترین گزینه برای کسانی است که بودجه محدودتری دارند. سامسونگ همان طراحی گلکسی بادز اولیه را در این مدل حفظ کرد و تنها از چند نظر آن را بهبود داد. این مدل از حذف نویز پشتیبانی نمی‌کند ولی در صورتی که به خوبی داخل کانال گوش جای بگیرد، می‌تواند تا حد زیادی صدای اطراف را کاهش دهد. کیفیت صدا نیز هنوز جزو بهترین‌ها است به خصوص کیفیت صدا هنگام تماس تلفنی که به اندازه قابل توجهی نسبت به گلکسی بادز بهبود پیدا کرده است.

اپلیکیشن Wearable سامسونگ نیز هنوز از این محصول پشتیبانی می‌کند و EQهای مختلف در کنار حالت Ambient را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سخن پایانی

هدفون های بی سیم سامسونگ بیشتر از همه برای کاربرانی که از گوشی‌های این برند استفاده می‌کنند ارزش خرید دارند. با این حال سایر کاربران نیز می‌توانند از کیفیت صدای این هدفون‌ها و قابلیت‌های آن‌ها بهره ببرند. از نظر شما بهترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ کدام است؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما به‌اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو