تشخیص مرد متاهل: 10 ویژگی مردان متاهلی که می‌خواهند خود را مجرد جا بزنند!

منبع: گفتنی

5

1401/10/21

11:01


تشخیص مرد متاهل:  بسیاری از اوقات پیش آمده که شما از مردی خوشتون میاد ولی بهش مشکوک می شوید که آیا یک مرد متاهل است؟ با سبک زندگی گفتنی همراه شوید تا نشانه های یک مرد متاهل را بیشتر بشناسید. 

تشخیص مرد متاهل: 10 ویژگی مردان متاهلی که می‌خواهند خود را مجرد جا بزنند!

تشخیص مرد متاهل: چگونه مچ مردی که وانمود می کند متاهل نیست را بگیریم؟
 بسیاری از اوقات پیش آمده که شما از مردی خوشتون میاد ولی بهش مشکوک می شوید که آیا یک مرد متاهل است؟ با سبک زندگی گفتنی همراه شوید تا نشانه های یک مرد متاهل را بیشتر بشناسید.

تقریباً هفته‌ای یک‌بار، خانم ها به روانشناس مراجعه کرده و از مردان متاهلی شکایت می‌کند که خود را مرد مجرد جا زده‌اند. مرد متأهل رفتار خوبی نشان داده و توانسته به سادگی دل و دین خانم را ببرد. بعضی خانم‌ها پس از دو سه هفته متوجه می‌شوند گول خورده‌اند، بعضی‌ها بعد از دو سه ماه و متاسفانه بعضی‌ها بعد از هشت نه ماه!

مردان متاهلی که می‌خواهند خود را مجرد جا بزنند، ده تا ویژگی دارند. شما می‌توانید آن‌ها را بسادگی شناسایی کنید. قبل از این که عاشق مردی شوید، بایستی از مجرد بودن او مطمئن شوید.

حتما ببینید: با مزاحم خیابانی چگونه برخورد کنیم؟ روش درست چیست؟

10 ویژگی مردان متاهلی که می‌خواهند خود را مجرد جا بزنند:

تشخیص مرد متاهل: 10 ویژگی مردان متاهلی که می‌خواهند خود را مجرد جا بزنند

تشخیص مرد متاهل:

  1. چند موبایل دارند و شماره ای که در اختیار شما می‌گذارند، اعتباری است.
  2. آخر شب‌ها و روزهای تعطیل نمی‌توانند با شما صحبت کنند. چون این ساعت‌ها باید در کنار خانواده باشند.
  3. آخر شب‌ها و روزهای تعطیل با پیامک و واتساپ و اینستاگرام و تلگرام با شما در تماس هستند، ولی تلفن شما را جواب نمی‌دهند.
  4. اگر در اینترنت با او آشنا شده‌اید، پروفایل ایشان عکس ندارد.
  5. آدرس محل کار و خانه‌اش را به شما نمی‌گوید.
  6. شما را به دوستانش معرفی نمی‌کند.
  7. با شما جای عمومی نمی‌آید.
  8. می‌گوید از همسرش جدا شده است. وقتی متوجه می‌شوید در شناسنامه‌اش طلاقی ثبت نشده، می‌گوید در حال جدا شدن است. وقتی متوجه می‌شوید با همسرش در یک خانه زندگی می‌کند، می‌گوید همسرش فقط یک همخانه است و به خاطر بچه‌ها مجبور شده وجود همسرش را در خانه تحمل کند وگرنه حتی با همسرش حرف نمی‌زند.
  9. اگر در شهر دیگر زندگی می‌کند، فقط وقتی در شهر شماست با شما تماس می‌گیرد.
  10. هدیه گران قیمت نمی‌خرد (چون همسرشان از میزان خرج آنها باخبر است) ولی بخوبی می‌داند چطور زبان بازی کند و به اصطلاح رگ خواب خانم‌ها را می‌شناسد.

هنگام تشخیص مرد متاهل، حتماً به او بگویید که متوجه فریب او شده‌اید. لازم نیست در ملاقات حضوری به او اطلاع بدهید. می‌توانید تلفنی یا با پیامک به او خبر بدهید.

گول زبان بازی او را نخورید. بدون داد و بیداد و فیلم هندی بازی کردن، از رابطه خارج شوید.

به او هشدار بدهید اگر به شما پیامک بفرستد یا تلفن کند، موضوع را به همسرش اطلاع می‌دهید. (حتی اگر همسر او را نمی‌شناسید، بلوف بزنید!) به این ترتیب او برای همیشه از زندگی‌تان خارج می‌شود.

در ادامه مطلب به دلایلی که نشان می دهد مرد مقابل شما مجرد نیست و متاهل است خواهیم پرداخت.

جالب است از دست ندهید: چرا آنفالو شدم؟ 6 دلیل رایج که نشان می دهد او هنوز شما را فراموش نکرده!

از کجا بدانیم مرد متاهل است؟

تشخیص مرد متاهل: خیلی از اوقات پیش اومده که شما از مردی خوشتون میاد ولی بهش مشکوک می شوید که آیا یک مرد متاهل است؟ زن و بچه دارد و یا اینکه مجرد است؟

بسیاری از مردان متاهل به دلایل مختلف از سردی روابط با همسرشان گرفته تا تنوع طلبی شخصی، به دنبال تجربه های خارج از ازدواج هستند که بسیاری از دختران را دچار سردرگمی در روابط و آسیب عاطفی می کنند.

مردان متاهل برای اینکه شانس ارتباط با شما را از دست ندهند یا مجبورند دروغ بگویند و یا کاملا بصورت حرفه ای راز خود را از شما مخفی نگه می دارند و بعضی هم مقصودشان این است که شما را به خودشان علاقه مند کنند که اگر موضوع تاهل شان فاش شود احتمال اینکه شما ترکشان کنید به حد اقل برسد.

 خوصیات مشترک مردان متاهل که خود را مجرد جا می زنند!
  • اولین و تابلو ترین قسمت همان جای حلقه است. اگر قسمت حلقه کمی رنگ متفاوت داشت و یا جایش مانده باشد، احتمال اینکه حلقه اش را از شما پنهان کرده باشد می رود. البته ممکن است بگوید که تازه طلاق گرفته و یا از اینگونه بهانه ها. ولی به هر حال می تواند شاخص ترین علامت تشخیص مرد متاهل باشد.
  • استفاده از چندین خط تلفن و موبایل (بخصوص موبایلهای اعتباری) بسیاری از مردان متاهل از ترس اینکه ردی از خود بجا نگذارند مجبورند از شماره های موقت خود برای ارتباط با شما استفاده کنند و چندین موبایل با خود حمل می کنند. البته این درست است که قبل از اینکه شناخت کامل نشده تلفن دائمی را به شما نگویند، ولی اینگونه ترسها بیشتر برای دخترهاست که نمی خواهند طرف مقابل بعدها برای آنها مزاحمت ایجاد کند.
  •  یکی دیگر از راههای تشخیص مرد متاهل دعوت شما به مکانی که تنها زندگی می کند. بسیاری از مردان متاهل به این دلیل که نمی توانند شما را به منزل واقعی خود ببرند، یا یک شب اتاق اجاره می کنند و یا از دوستان خود یک شب بصورت قرضی اتاق می گیرند و شما را به آنجا دعوت می کنند و می گویند که “من تنها زندگی می کنم!!” اینگونه افراد بیشتر در فکر رابطه جنسی هستند و نه چیز دیگری.
  • مردان متاهل در رابطه با شما حرفهای ضد و نقیض زیاد می زنند که شما را گمراه کنند و به اصطلاح دوست دارند شما را بپیچانند. شاید هم قبلا حرفی زده باشند که الان یادشان نیست. چون معمولا انسان دروغگو کم حافظه است.
  • فقط زمانهای مشخصی می توانند با شما تلفنی صحبت کنند. (مخصوصا ساعات اداری) معمولا در شبها با شما صحبت نمی کنند و یا فقط در بعضی از شبها با شما تماس می گیرند.
  • بعضی وقتها که به او زنگ می زنید، نه جوابی هست و نه خبری و بعد از ساعتها یک پیامک دریافت می کنید. کلا در جواب دادن تلفن منظم نیستند.
  • بیشتر از طریق پیامک و SMS با شما در ارتباط است و سعی می کند تماس تلفنی چندانی با شما نداشته باشد.
  • در تشخیص مرد متاهل یک مرد متاهل همیشه در روزهای تعطیل و آخر هفته برنامه اش پر است و حاضر نیست با شما برنامه خاصی داشته باشد. این مورد در ایام تعطیلات رسمی و عید به اوج خودش می رسد.
  • مردان متاهل سعی می کنند شما را از خانواده و دوستان نزدیک خود مخفی نگه دارند و هیچ وقت شما را به آنها معرفی نمی کند.
  • هیچ وقت آدرس دقیق خانه اش را به شما نمی گوید و کلا اطلاعات جزئی و دقیقی از خودش فاش نمی کند و همیشه زندگی و سبک او برای شما یک معمای بزرگ است.
  • تشخیص مرد متاهل: شاید به شما بگوید که متارکه کرده و یا طلاق گرفته و یا در آستانه طلاق گرفتن است( در اینصورت از او بخواهید هر وقت طلاقش قطعی شد سراغ شما بیاید، در غیر اینصورت همۀ کاسه و کوزۀ طلاق گرفتنش روی سر شما می شکند)
  • یک آقای متاهل هیچ وقت شما را به مکانهای عمومی و شلوغ نمی برد! مرد متاهل همیشه از ترس اینکه مبادا شناخته شود سعی می کند در محلهای خلوتی با شما قرار بگذارد.( از او بخواهید در محل های شلوغ و مکانهای خانوادگی با شما قرار ملاقات تنطیم کند.)
  • مرد متاهل در مکانهای عمومی و قرار ملاقات، قدری عصبی است و اضطراب محسوسی در رفتار او مشاهده می شود و ممکن است رفتارهای خاصی از خودش بروز دهد.
  • معمولا برخی مردان متاهل که بسیار محافظه کار هستند پول رستوران یا هر جایی را نقدی حساب می کنند. چون ممکن است حساب کارتی آنها توسط همسرشان کنترل شود! نقدی حساب کردن هزینه ها هیچ ردی بجای نخواهد گذاشت.
  • تشخیص مرد متاهل: اکثر مردان متاهل باید تا یک وقت خاصی در منزل باشند. اگر می بینید که بعد از ساعاتی آشفته بنطر می رسد و احساس می کند باید سریعتر به منزل برود، به احتمال قوی او یک مرد متاهل است.
  • مرد متاهل هیچ وقت نمی خواهد شما را به خانه اش دعوت کند و سعی می کند تا شما را متقاعد سازد که در منزل و محل شما قرار ملاقات تنطیم کند.
  • آقایون متاهل اگر با ماشین دنبال شما و یا در محل شما بیایند، ترجیح می دهند وسیله نقیله را تغییر دهند و با ماشین شما به گشت زنی در سطح شهر بپردازند. این کار شانس شناخته شدن آنها در مکانهای عمومی را به حد اقل می رساند.
  • تشخیص مرد متاهل: در حضور شما معمولا سعی می کند تلفنی صحبت نکند و یا برای جواب دادن به بیرون از محل می رود و از شما فاصله می گیرد. شاید هم به شما بگوید ساکت و آرام باشید تا جواب تلفن را بدهند. مردان متاهل دوست ندارند کسی بداند که با شما اوقات خود را می گذرانند. اگر پشت تلفن همسر ایشان باشد که اوضاع به شدت بدتر از این خواهد شد.
  • معمولا آقایون متاهل در شبکه های اجتماعی با هویت های جعلی هستند. برای اینکار یک پروفایل قلابی و غیر اصلی دارند و عکسهای غیر واضح! اینگونه افراد مثلا در فیس بوک اطلاعات دقیقی از روابط و جزئیات زندگی خود را به نمایش نمی گذارند.
  • مردان متاهل هیچ وقت شما را در لیست دوستان خود در شبکه های اجتماعی قرار نمی دهند. آنها می ترسند مبادا همسرشان سر نخی از شما پیدا کند و یا دوستانشان شما را در لیست آنها ببیند و کنجکاو شوند.
  •  آخرین مورد در تشخیص مرد متاهل هیچ وقت حاضر نیست با شما عکس بگیرد و از ترس اینکه یک روزی عکسهایش در موبایل یا اینترنت پخش شود ترجیح می دهد از این کار تفره رود.

مطالبی که شاید بپسندید:

جذب غیر مستقیم مردان: فوت و فن های جذب پسران را یاد بگیرید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو