معرفی فیلم جدید مردی به نام اتو 2022 ؛ اقتباسی از کتاب محبوب فردریک بکمن

معرفی فیلم جدید مردی به نام اتو 2022 ؛ اقتباسی از کتاب محبوب فردریک بکمن


منبع: پلازا

4

1401/10/21

12:34


معرفی فیلم جدید مردی به نام اتو 2022 ؛ اقتباسی از کتاب محبوب فردریک بکمن

فیلم جدید مردی به نام اتو 2022 اقتباسی از کتاب محبوب مردی به نام اُوِه از فردریک بکمن است. در این فیلم تام هنکس را در نقش پیرمردی بدعنق خواهیم دید. اگر دوست دارید بیشتر درباره فیلم A Man Called Otto 2022 بدانید، با ما همراه باشید.

فیلم جدید مردی به نام اتو 2022 اثری به کارگردانی مارک فورستر (Marc Forster) است. این فیلم در واقع دومین اقتباس سینمایی از  کتاب مردی به نام اوه است. پیش از این در سال 2015 فیلمی سوئدی بر اساس داستان این کتاب ساخته شده بود. در این فیلم شاهد نقش‌آفرینی تام هنکس در نقش پیرمرد بدعنقی به نام اتو هستیم که با چالش‌های جدیدی در زندگی‌اش مواجه می‌شود. فیلم A Man Called Otto 2022  ابتدا در تاریخ 30 دسامبر 2022 (9 دی 1401) به اکران محدود سینمایی در آمد و قرار است در 13 ژانویه 2023 (23 دی 1401) توسط کمپانی سونی پیکچرز در سراسر آمریکا منتشر شود. در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی فیلم جدید مردی به نام اتو ۲۰۲۲ می‌پردازیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید به راحتی درباره تماشا و دانلود فیلم جدید مردی به نام اتو ۲۰۲۲ تصمیم بگیرید.

فهرست مطالب:

خلاصه ی فیلم جدید مردی به نام اتو ۲۰۲۲

فیلم A Man Called Otto 2022

داستان فیلم جدید مردی به نام اتو ۲۰۲۲ درباره پیرمردی به نام اتو اندرسون است که در روستایی در پیتزبورگ، پنسیلوانیا، زندگی می‌کند. قوانین و مقررات برای اتو بسیار مهم هستند و او به نظم و پاکیزگی اهمیت زیادی می‌دهد. او به تازگی همسرش را که بسیار عاشقش بوده از دست داده و سعی می‌کند با این غم بزرگ دست و پنجه نرم کند. اما وقتی یک خانواده جدید، همسایه‌ی اتو می‌شوند،‌ زندگی او از این رو به آن رو می‌شود.

ژانر فیلم A Man Called Otto 2022 کمدی-درام است و مدت زمان فیلم جدید مردی به نام اتو ۲۰۲۲ نیز 126 دقیقه است.

بازیگران فیلم A Man Called Otto 2022

سپتامبر 2017 بود که خبر رسید قرار است تام هنکس در یک فیلم سینمایی انگلیسی‌زبان که از روی فیلم مردی به نام اوه محصول 2015 ساخته می‌شود، بازی کند. در ژانویه 2022 مارک فورستر به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شد. یک ماه پس از آن نیز خبر رسید که کمپانی سونی پیکچرز تمام امتیازات فیلم را پیش‌خرید کرده است. فیلمبرداری فیلم A Man Called Otto 2022 نیز از فوریه تا می 2022 انجام گرفت. در ادامه این بخش به معرفی برخی از هنرپیشه های فیلم A Man Called Otto 2022 می‌پردازیم.

تام هنکس در نقش اتو اندرسون

بررسی فیلم جدید مردی به نام اتو ۲۰۲۲

تام هنکس بازیگر و فیلمساز آمریکایی متولد 9 ژوئیه 1956 برابر با 18 تیر 1335 است. او برای ایفای نقش در فیلم‌های کمدی و درام شناخته می‌شود. هنکس تا کنون در آثار ماندگار متعددی به ایفای نقش پرداخته و به عنوان یکی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری معروف آمریکا شناخته می‌شود. فیلم‌های او تا کنون در آمریکای شمالی بیش از 4.9 میلیارد دلار فروش داشته‌اند و بدین ترتیب او به چهارمین بازیگر پر درآمد آمریکای شمالی تبدیل شده است.

برخی از آثار تام هنکس عبارتند از فیلم درام حقوقی Philadelphia محصول 1993، فیلم عاشقانه و کمدی درام فارست گامپ محصول 1994، فیلم درام جنگی Saving Private Ryan محصول 1998، فیلم درام بیوگرافی Saving Mr. Banks محصول 2013، فیلم تریلر سیاسی و تاریخی The Post محصول 2017 و فیلم Elvis محصول 2022. او همچنین در سال 2022 در فیلم لایو اکشن پینوکیو نقش پدر ژپتو را بازی کرد.

ماریانا تروینیو در نقش مریسول

معرفی فیلم A Man Called Otto 2022

ماریانا تروینیو (Mariana Treviño) بازیگر مکزیکی تئاتر و سینما متولد 21 نوامبر 1977 برابر با 30 آبان 1356 است. او در فیلم‌های کمدی مکزیکی چون Amor de Mis Amores محصول 2014 به ایفای نقش پرداخته و از سال 2015 تا 2019 نیز در اولین سریال مکزیکی نتفلیکس یعنی Club de Cuervos حضور داشته است. او تا کنون دو بار نامزد دریافت جایزه اریل شده است. جایزه اریل از جوایز سینمایی معتبر کشور مکزیک است.

کمرون بریتون در نقش جیمی

نقد فیلم A Man Called Otto 2022

کمرون بریتون (Cameron Britton) بازیگر آمریکایی فیلم جدید مردی به نام اتو 2022 است. او بیشتر برای ایفای نقش در سریال درام جنایی Mindhunter محصول شبکه نتفلیکس شناخته می‌شود. بریتون برای ایفای نقش در این سریال نامزد دریافت جایزه پرایم تایم امی بهترین بازیگر مرد مهمان در سریال درام شد. او همچنین در سریال تلویزیونی ابرقهرمانی آکادمی آمبرلا نیز حضور داشته است.

سایر بازیگران فیلم جدید مردی به نام اتو 2022 عبارتند از:

  • ترومن هنکس (Truman Hanks) در نقش اتو هندرسون جوان
  • ریچل کلر (Rachel Keller) در نقش سونیا
  • مانوئل گارسیا-رولفو (Manuel Garcia-Rulfo) در نقش تامی
  • جوانیتا جنینگز (Juanita Jennings) در نقش آنیتا
  • امونی الیسون (Emonie Ellison) در نقش آنیتای جوان
  • پیتر لاوسون جونز (Peter Lawson Jones) در نقش روبن
  • لاوال اسکلی (Laval Schley) در نقش روبن جوان

نقد و نمرات فیلم جدید مردی به نام اتو ۲۰۲۲

نمرات فیلم جدید مردی به نام اتو ۲۰۲۲

فیلم A Man Called Otto 2022  پس از اکران با نظرات مثبت و منفی منتقدان مواجه شد. این فیلم در سایت IMDb نمره 7.3 از 10 را از بینندگان دریافت کرده و 91 درصد کاربران گوگل نیز آن را پسندیده‌اند. 68 درصد آراء 111 منتقد در سایت راتن تومیتوز نسبت به این سریال، مثبت ارزیابی شده است. فیلم جدید مردی به نام اتو 2022 از منتقدان متاکریتیک نیز امتیاز 52 از 100 را دریافت کرده است؛ 10 مورد از نظرات منتقدان نسبت به این فیلم مثبت، 15 مورد متوسط و 3 مورد نیز منفی بوده است. در ادامه می‌توانید نقد فیلم A Man Called Otto 2022 توسط برخی از این منتقدان را مطالعه کنید.

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 75

جواهری کوچک و صمیمی با هنرنمایی یکی از بهترین بازیگران کهنه‌کارمان در بازآفرینی خوش‌ساخت و احساسی از فیلمی درباره مرد بیوه‌ی بدعنقی که پس از روبه‌رو شدن با موانع بزرگی در زندگی‌اش، کم‌کم رشد و تغییر می‌کند.

Los Angeles Times / مارک اولسون: 70

این فیلم با سطحی از مهارت و قابلیت ساخته شده که این روزها به طرز تعجب‌برانگیزی کمیاب است. یک ستاره اصیل سینما این فرصت را دارد که گیرایی و جذابیتش را نشان بدهد و تمام نقش‌آفرینی‌های فیلم دارای ظرافت شخصیت و عمق احساسی هستند.

The Washington Post / توماس فلوید: 63

مارک فورستر کارگردان و دیوید مگی نویسنده که پس از فیلم «Finding Neverland» محصول 2004، برای اولین بار با یکدیگر همکاری می‌کنند، نسخه هولم را با کاهش منفی‌بافی‌ها، ملایم‌تر کردن گذشته‌ی تراژیک شخصیت اصلی و کم‌رنگ کردن طنز تلخ آن، بازسازی کرده‌اند. با این حال، این نقش‌آفرینی هنکس است که این باز‌آفرینی هالیوودی را از نسخه‌ی اصلی‌اش متمایز می‌کند.

ژانر فیلم A Man Called Otto 2022

Screen Rant / می عبدالمالکی: 60

هدف فیلم جدید مردی به نام اتو 2022 این است که یک فیلم عامه‌پسند و صمیمی باشد و علی‌رغم تمام نقص‌ها و موانعی که سر راهش قرار می‌گیرند، در این زمینه موفق عمل می‌کند.

IndieWire / جودی درای: 58

شاید اتو بتواند مخاطبان جدیدی که با زیرنویس مخالفند را به خود جذب کند، اما بعید است این بازآفرینی کند کسی را به تماشای نسخه اصلی ترغیب کند.

The Boston Globe / اودی هندرسون: 50

همانند بسیاری از فیلم‌های خارجی که آمریکایی‌سازی می‌شوند، تمام اصالت فیلم مردی به نام اتو از آن گرفته شده و طنز تلخی که باعث موفقیت فیلم اصلی و ساخت نسخه‌ای جدید از آن شده نیز از بین رفته است.

The A. V. Club / مارک کایزر: 50

برخلاف جک نیکلسون یا بیل موری که لبخندشان می‌تواند هم معصومانه و هم شیطانی باشد، تام هنکس همیشه به ما می‌فهماند که شخصیتش در مسیر رستگاری گام برمی‌دارد. اگر او این کار را نمی‌کرد، مردی به نام اتو به سفر احساسی واقعی‌تری تبدیل می‌شد.

کلام آخر

مدت زمان فیلم جدید مردی به نام اتو ۲۰۲۲

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه پلازا بودید. در این مقاله به معرفی فیلم A Man Called Otto 2022 پرداختیم. این فیلم کمدی-درام از جدیدترین آثار تام هنکس است که بر اساس کتاب و فیلم مردی به نام اوه ساخته شده است. نظر شما درباره این فیلم سینمایی چیست؟ آیا قصد تماشای فیلم جدید مردی به نام اتو 2022 را دارید؟ به نقش‌آفرینی تام هنکس در این فیلم چه امتیازی می‌دهید؟ فراموش نکنید نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو