بهترین روکش صندلی ماساژور خانگی

منبع: آرگا

5

1401/10/21

14:13


اگر برای اولین بار است که اسم روکش صندلی ماساژور را میشنوید، باید به شما بگوییم بر خلاف اسمی که این وسیله دارد، استفاده از روکش صندلی ماساژور وابسته به هیچ ماساژوری نیست و میتوان از این وسیله به تنها برای ماساژ نواحی مختلف بدن استفاده کرد.

چکیده : اگر برای اولین بار است که اسم روکش صندلی ماساژور را میشنوید، باید به شما بگوییم بر خلاف اسمی که این وسیله دارد، استفاده از روکش صندلی ماساژور وابسته به هیچ ماساژوری نیست و میتوان از این وسیله به تنها برای ماساژ نواحی مختلف بدن استفاده کرد.

 

اگر برای اولین بار است که اسم روکش صندلی ماساژور را میشنوید، باید به شما بگوییم بر خلاف اسمی که این وسیله دارد، استفاده از روکش صندلی ماساژور وابسته به هیچ ماساژوری نیست و میتوان از این وسیله به تنها برای ماساژ نواحی مختلف بدن استفاده کرد.

بهترین روکش صندلی ماساژور خانگی

از آنجایی که روکش صندلی ماساژور یک دستگاه نسبتا جدید محسوب میشود، طبیعی است که با کارکرد و نحوه استفاده از این دستگاه به طور کامل آشنا نباشید و ندانید که بهترین مدل های روکش صندلی ماساژور را از کجا تهیه کنید. بنابراین ما به شما پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر و درک بهتر این موضوع با ما در ادامه همراه باشید.

روکش صندلی ماساژور

همانطور که اشاره شد روکش صندلی ماساژور دستگاه نسبتا جدیدی است که به کمک آن میتوان بدون وابستگی به زمان و مکان خاصی از یک دستگاه ماساژور حرفه ای استفاده کرد. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و با روش های متنوعی همچون بهره گیری از غلتک های ماساژور، ویبره و گرم کردن به کمک مادون قرمز، به اصلاح و بهره وری بیشتر ماساژور کمک میکند.

استفاده از متریال با کیفیت و مشابه متریال مورد استفاده در صندلی های ماساژور؛ با توجه به قیمت بسیار کمتر و اقتصادی تر، استفاده از این محصولات را بسیار توجیه پذیرتر کرده است.

مزایای استفاده از روکش صندلی ماساژور

 

روکش صندلی ماساژور

  • روکش یا پد صندلی ماساژور تمامی انتظاراتی که از یک صندلی ماساژور دارید به راحتی فراهم میکند بدون اینکه نیاز باشد در فضای مخصوصی را برای این محصول در نظر بگیرید و بدون اینکه نیاز باشد تنها در مکان و زمان مشخصی از این محصول استفاده کنید.
  • روکش ماساژور میتواند گزینه مناسبی برای استفاده در طول رانندگی و محل کار به شمار برود، استفاده از این کالا تنها با قرارگرفتن پد ماساژور بر روی صندلی خودرو یا محل کار ممکن میشود، البته از مدل های مختلف پد ماساژور میتوان در هنگام دراز کشیدن و خوابیدن نیز استفاده کرد.
  • یکی دیگر از مزیت های اصلی پد ماساژ، قیمت مناسب این دستگاه است که میتواند این محصول را به ماساژوری کاربردی با قیمتی بهینه تبدیل کند.
  • استفاده از مدل ماساژ شیاتسو در این مدل از دستگاه های ماساژور، این دستگاه را به محصولی بهینه تبدیل کرده که قابلیت استفاده از مدل ماساژ ژاپنی که یکی از سخت ترین مدل های ماساژتراپی است را فراهم کند. همچنین استفاده از غلتک های ماساژور، سیستم ویبره و گرمایش از دیگر مزیت های اصلی ماساژورهای پد به شمار میرود.
  • استفاده از این روکش صندلی ماساژور نیز میتواند گزینه مناسبی برای اصلاح وضعیت بدن و قرار دادن بدن در شرایط بهینه و درست؛ به شمار برود.
  • مانند سایر مدل های ماساژور، این مدل از ماساژور نیز میتواند گزینه ای مناسب برای رفع خستگی های روزمره، گرفتگی و اسپاسم عضلات و بهبود گردش خون به شمار برود.

محدودیت های استفاده از روکش صندلی ماساژور

 

بهترین روکش صندلی ماساژور خانگی

با در نظر گرفتن تمامی مزیت های استفاده از روکش صندلی ماساژور، توجه به این نکته ضروری است که استفاده از این مدل ماساژور برای همه افراد توصیه نمیشود و بهتر است در صورتی که فرد دارای بیماری های زمینه ای باشد، استفاده از این مدل ماساژور را متوقف کند.

  • بیمارانی که دارای مشکلاتی مانند بیماری های قلبی، بیماری های مفصلی و عضلانی مانند پوکی استخوان هستند و کسانی که از غلظت خون رنج میبرند، باید پیش از مصرف پد ماساژور با پزشک معالج مشورت کنند.
  • استفاده از روکش های صندلی ماساژور مانند سایر مدل های ماساژور برقی، گزینه مناسبی برای ماساژ خانمهای باردار به شمار نمیرود چرا که احتمال آسیب وارد شدن به جنین را بالا میبرد. توصیه میشود در چنین شرایطی راهکارهای دیگر مانند ماساژ دست را جایگزین استفاده از این روش ها کنید.
  • همانطور که از کارکرد روکش صندلی ماساژور مشخص است، استفاده از این وسیله میتواند گزینه مناسبی برای استفاده در نواحی پشت و کمر باشد. به همین دلیل برای روی دست ها یا ماساژ نواحی پهلو و روی پا نیست.
  • استفاده از پدهای ماساژور گزینه مناسبی برای استفاده توسط کودکان به شمار نمیرود چرا که بر اساس آناتومی بدن یک انسان بالغ و استانداردهای ارگونومی تهیه و ساخته شده است.
  • پیشنهاد میشود استفاده از روکش ها یا پدهای صندلی ماساژور تنها در زمان محدودی بین ۱۵ الی ۳۰ دقیقه در روز مورد استفاده قرار بگیرد.

بهترین روکش صندلی ماساژور را از کجا تهیه کنیم؟

همانطور که در طول متن بارها اشاره شد، خرید روکش صندلی ماساژور علاوه بر پیدا کردن برند و مدل مناسب، به خرید از مراکز فروش دستگاه های ماساژور معتبر نیز وابسته است. یکی از بهترین فروشگاه ها و نمایندگی رسمی فروش انواع دستگاه ماساژور فروشگاه مستر رست است که میتوان بهترین مدل ها و با کیفیت ترین محصولات را از این فروشگاه به صورت حضوری و یا آنلاین تهیه کنید. همچنین شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو