اکران دوباره فیلم Titanic در سینماهای جهان

منبع: گیمفا

4

1401/10/21

16:31


به مناسبت 25 سالگی ساخت فیلم Titanic، شاهد اکران دوباره نسخه بروز شده آن می‌باشیم.

اکران دوباره فیلم Titanic در سینماهای جهان

به مناسبت 25 سالگی ساخت فیلم Titanic، شاهد اکران دوباره نسخه بروز شده آن می‌باشیم.

جیمز کامرون، کارگردان افسانه‌ای سینما پیش از خلق دنیای فانتزی و جذاب پاندورا، اقتباسی عاشقانه و درام را از واقعه غرق شدن کشتی تایتانیک در سال 1997 تحت عنوان Titanic رقم زد که از ستارگانی همچون لئوناردو دی‌کاپریو و کیت وینسلت بهره می‌برد. اثری که با بودجه‌ای 200 میلیون دلاری تهیه شده بود، تاکنون فروشی بالغ بر 2 میلیارد و 201 میلیون دلار را رقم زده است.

پس از آن که در سال گذشته کمپانی پارامونت حق پخش این فیلم را تصاحب کرد، طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده و به مناسبت 25 سالگی ساخت این پروژه، قرار است تا نسخه بروز شده آن با کیفیت 4K و سه بعدی باری دیگر در سینماهای جهان به معرض نمایش گذاشته شود. پیش از این به ترتیب در سال‌های 2012، 2017 و 2022 شاهد اکران‌های جهانی و محدود این فیلم زیبا در نقاط مختلفی از دنیا بوده‌ایم.

فیلم تایتانیک که توسط جیمز کامرون نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی شده است، روایت‌گر رابطه عاشقانه دو غریبه به نام‌های جک و رز می‌باشد که اتفاقی بر سر راه یکدیگر قرار گرفته و ماجراجویی جذابی را در این کشتی رقم می‌زنند. اثری که هنوز هم پس از گذشت 25 سال نه تنها از جلوه‌های ویژه نابی بهره برده است، بلکه داستان و شخصیت‌های آن می‌تواند مخاطبینش را بارها و بارها سرگرم نماید.

طرفداران Titanic می‌توانند در تاریخ 10 فوریه (21 بهمن) نسخه‌ 4K و سه بعدی این فیلم را در سینما مشاهده نمایند.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو