ادعای بزرگ نعمتی: پرسپولیس برترین تیم لیگ است

منبع: ساعد نیوز

3

1401/10/21

16:47


ساعدنیوز: علی نعمتی مدافع پرسپولیس گفت: می‌خواهیم در جام حذفی هم مثل لیگ با قدرت به کارمان ادامه دهیم و به فینال این رقابت‌ها برسیم.

ادعای بزرگ نعمتی: پرسپولیس برترین تیم لیگ است

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، علی نعمتی مدافع نیشابوری پرسپولیس در چند بازی گذشته به ترکیب اصلی تیمش برگشته و عملکرد نسبتا خوبی از خودش نشان داده است. نعمتی که بیشتر در کارهای تدافعی شرکت می کند، در بازی مقابل ون پارس اصفهان یک پنالتی داد و گل اول حریف به دست آمد. پنالتی که خود نعمتی معتقد است ابتدا مهاجم ون پارس روی او خطا کرده است. البته چند کارشناس داوری هم همین نظر را داشتند و معتقد بودند داور باید خطای بازیکن ون پارس را اعلام می کرد. با نعمتی در خصوص این صحنه مشکوک و البته پیروزی دشوار مقابل تیم دسته اولی و همچنین شرایط پرسپولیس در ادامه لیگ و رقابت های جام حذفی گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

فکرش را می کردی بازی مقابل ون پارس برای شما گره بخورد و کار به ضربات پنالتی بکشد؟

خب جام حذفی همیشه ثابت کرده که نمی شود تیمی را از قبل برنده دانست. تیم های دسته پایین تر با تمام قوا و انگیزه وارد بازی می شوند و بعضا کار گره می خورد. ون پارس تیم خوب و قابل احترامی بود و به این تیم تبریک می گویم. با این حال ما کاملا سوار بر بازی بودیم و تسلط کامل داشتیم. پنالتی خراب کردیم، ۴ بار توپ را به تیر زدیم و کلی موقعیت دیگر هم داشتیم که فکر می کنم روز خوب گلر حریف بود و چند فرصت خوب را از ما گرفت. با این حال باز خدا را شکر می کنم که توانستیم برنده بازی شویم و شرمنده هواداران نشدیم.

بیرانوند هم مثل بازی با گل گهر هنرش را در گرفتن ضربات پنالتی نشان داد

علیرضا گلر فوق العاده ای است. او بهترین گلر ایران و حتی آسیا است. واقعا در گرفتن پنالتی تبحر دارد و در این بازی هم نشان داد چه گلر پنالتی گیری است. هرچند باید ما بازی را در همان وقت های قانونی تمام می کردیم ولی به هرحال شرایط طوری پیش رفت که بازی به پنالتی بکشد. با این حال در ضربات پنالتی هم عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

دوست داری در مرحله بعد به چه تیمی بخورید؟

واقعا به این موضوع فکر نکردم و اصلا فرقی ندارد به کدام تیم برخورد کنیم. ما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم و خیلی فرقی ندارد که با کدام تیم بازی کنیم. می خواهیم در جام حذفی هم مثل لیگ با قدرت به کارمان ادامه دهیم و به فینال این رقابت ها برسیم.

بعد از بازی معتقد بودی پنالتی که داور به ضرر شما اعلام کرد، درست نبود. هنوز هم روی حرفت هستی؟

بله قطعا پنالتی نبود. خیلی واضح مهاجم حریف با دست من را هل داد و من اصلا تعادل نداشتم که توپ با دستم برخورد کرد. شک نکنید خطا اتفاق افتاد ولی متاسفانه همه این موضوع را دیدند ، به جز داور. حتی بعد از بازی کارشناسان داوری هم اعلام کردند داور باید ابتدا خطای مهاجم را اعلام می کرد و پنالتی درست نبود. نمی خواهم بیشتر از این در مورد داوری حرف بزنم ولی باز هم خداراشکر این اشتباه باعث حذف ما نشد. هرچند من وظیفه داشتم بعد از بازی از هواداران ، همبازیان و کادرفنی عذرخواهی کنم.

با اینکه پست تخصصی تو مدافع میانی است، اما بیشتر در سمت چپ بازی می کنی. در این خصوص چه صحبتی داری؟

خب من قبلا هم در هر دو پست بازی کردم و برای من فرقی نمی کند در کدام پست به میدان بروم. در هر دو پست راحتم ولی تصمیم نهایی را کادر فنی و آقا یحیی می گیرند که من در کدام پست بازی کنم. در مجموع تیم ما آنقدر یکدل و متحد است که فرقی ندارد چه کسی بازی کند و چه کسی روی نیمکت بنشیند. مهم موفقیت تیم است و همه برای سربلندی پرسپولیس تلاش می کنیم.

نیم فصل اول را با صدرنشینی به پایان رساندید. نیم فصل دوم را چطور می بینی؟

ما با شایستگی قهرمان نیم فصل شدیم و تیم ما باکیفیت ترین تیم لیگ است. بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم و می خواهیم به همین روند خوبمان ادامه دهیم. نیم فصل دوم کار قطعا سخت خواهد شد و تیم ها به راحتی امتیاز نمی دهند. بازی ها حساس تر و نزدیک تر می شود و به همین خاطر باید بیشتر تلاش کنیم تا هم فرم خوبمان را حفظ کنیم و هم بتوانیم با کسب نتایج خوب، جام قهرمانی را در پایان فصل بدست بیاوریم و دل هوادارانمان را شاد کنیم. تیم ما در هر دو جام مدعی است و می خواهیم هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شویم. امیدوارم هواداران هم حمایت کنند و برای تیم انرژی مثبت بفرستند تا بتوانیم در پایان فصل خوشحالشان کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو