دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۲ (دوازدهم) سریال پوست شیر قسمت 12

منبع: شبونه

4

1401/10/21

17:03


دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۲ (دوازدهم) سریال پوست شیر قسمت 12 همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در ادامه ببینید. دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۲ برای دانلود اینجا را ضربه بزنید سریال پوست شیر یکی از سریالهای جدید آقای محمودی بوده که موفق شده داستان جذابی را روایت کند داستان جنایی …

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۲ (دوازدهم) سریال پوست شیر قسمت 12 همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در ادامه ببینید.

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۲ (دوازدهم) سریال پوست شیر قسمت 12

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۱۲

برای دانلود اینجا را ضربه بزنید

سریال پوست شیر یکی از سریالهای جدید آقای محمودی بوده که موفق شده داستان جذابی را روایت کند داستان جنایی و معمایی که درباره قتل و تجاوز به یک دختر جوان است .

حضور شهاب حسینی و هادی حجازی فر در این سریال باعث شده که جذابیت آن دو چندان شود.

شهاب حسینی در نقش افسر پلیس و هادی حجازی در نقش نعیم که دخترش را از دست داده است به جذابیت داستان افزوده است آقای جمشید محمودی کارگردان سریال سعی کرده از بازیگران شناخته شده استفاده کند.

کامران تفتی در نقش قاتل متجاوز و شهاب حسینی در نقش افسر پلیس آگاهی و هادی حجازی فر در نقش قربانی ترکیب بسیار جذابی شده است فصل اول سریال پوست شیر در قسمت پخش شد و فصل دوم آن قسمت چهارم رسیده است..

پیش از دانلود قسمت جدید پوست شیر بهتر است بدانید که بازیگران سریال پوست شیر بسیار معروف هستند و نوید محمودی برادر جمشیدی محمودی نیز به عنوان نویسنده سریال پوست شیر در کنار برادرش در این سریال همکاری دارد. این دو برادر افغان در زمینه کارگردانی، فیلم سازی و نویسندگی فعالیت دارند و توانستند آثار ارزشمندی را در پرده سینما به نمایش درآوردند. یکی از این آثار فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق بود که این فیلم سینمایی بی نظیر توانست در جشنواره های داخل و خارج از کشور جوایز قابل توجهی را کسب کند.

سریال پوست شیر در سه فصل هشت قسمتی ساخته شده که امروز صبح انتشار اولین قسمت از فصل دوم را در زمان ۴۸ دقیقه شاهد بودیم.

قسمت هشتم سریال پوست شیر ۲۵ آبان منتشر شد. آخرین سکانس این قسمت مربوط به تصمیم نعیم (هادی حجازی‌فر) مبنی بر شلیک به سمت یکی از متهمان پرونده قتل بود. فصل دوم از جایی آغاز می‌شود که این شخصیت به سمت ماشین پلیس می‌رود و …

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو