توهین پوریا زراعتی به بابک میرزا شاهزاده قجری کار دست ایران اینترنشنال داد +تصاویر

توهین پوریا زراعتی به بابک میرزا شاهزاده قجری کار دست ایران اینترنشنال داد +تصاویر


منبع: ساعد نیوز

3

1401/10/21

18:29


ساعدنیوز: مدتی است که نوادگان سلاطین هزار کفن پوسیده سربرآورده و داعیه سلطنت بر سرزمین ایران را از نو ساز کرده اند. یکی از کمیک ترین این شخصیت ها فردی به نام بابک میرزا است که خود را صاحب تخت و تاج قاجار می داند؛ این فرد یک سرمایه گذار متمول در برلین است که سوژه براندازان شده است.

توهین پوریا زراعتی به بابک میرزا شاهزاده قجری کار دست ایران اینترنشنال داد +تصاویر

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، اغتشاشات 1401 بعد از فوت مهسا امینی در مرکز گشت ارشاد باعث شد که بسیاری از داعیه داران حکومت بر ایران که سالها مشغول شمردن سکه های طلای به سرقت رفته از اموال مردم ایران توسط پدرانشان بودند، به فکر بازگشت به سلطنت بیفتند.
علاوه بر تحرکات طنزآمیز رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع که تا مرز ائتلاف با مریم رجوی سرکرده گروه تروریستی جاهله مجاهدین خلق پیش رفته است، این روزها یک نام بیش از دیگران خبرساز شده است. بابک میرزا قاجار که خود را احیاگر خاندان مخلوع قجری می داند.
«بابک قاجار خود را نماد آزادیخواهی و دموکراسی می داند و در پست هایش درصدد است تا در استان هایی از کشور که هموطنان ترک حضور دارند اقدام به تحریم مردم کند. البته هدف نهایی خود را بر تحریک ترک های آذری زبان در استان های غربی گذاشته است و با رویاپردازی درباره کشوری مجزا در آن ناحیه یا تاسیس سلسله قاجار اقدام های خود را دنبال می کند.»

این شازده تازه به دوران رسیده به خاطر عقاید افراطی بر اساس ادعای خودش از حمایت دولت آذربایجان هم برخوردار است و برای او محافظینی قرار داده اند. وی در توضیح بیوگرافی خود می نویسد سلطان بابک میرزاخان قاجار یک شهروند ایرانی تبار است که در برلین آلمان متولد شده. او از پنجمین نسل از نوادگان مستقیم فتحعلی شاه قاجار است. پدر او رمضان علی میرزا خان قاجار شاهزاده ایرانی، در باکو جمهوری آذربایجان در تاریخ یکم مه ۱۹۲۲ متولد شد و در برلین آلمان در سال ۲۰۰۷ درگذشت. ظاهرا مادر وی مهیندخت قاجار، با نام اصلی مهیندخت قطبی که در سال ۱۹۴۷ در اردبیل متولد شده با فریده قطبی (مادر فرح دیبا) نسبت فامیلی دارد.

وی در سال ۱۹۸۹ با لیلا قاجار از بستگانش در برلین ازدواج کرد. لیلا قاجار در ۱۹۷۲ در برلین آلمان متولد شده و اصالتا شهروند ترکیه است. وی علی رغم آن که مدعی مخالفت با نظام است، سال قبل آزادانه به تخت جمشید سفر کرد و همچنین سفرهایی به ایران داشته و در آثار تاریخی ایران ویدئوهایی از وی منتشر شده که ظاهرا با برنامه ریزی قبلی انجام شده است. به شکل فکاهی میان سلطنت طلبان طرفدار او و رضا پهلوی فحاشی های بسیار رکیکی در فضای مجازی اتفاق می افتد.

جدیدترین حاشیه بابک میرزا قاجار درگیری با یکی از بدنامترین خبرنگاران خارج نشین است. پوریا زراعتی خبرنگار مزدور ایران اینترنشنال؛

تصویر

تصویر

به نظر می رسد که براندازی به سطحی جدید از طنز و کمدی نیل کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو