معرفی بهترین های نرم افزار ویرایش فایل صوتی برای کامپیوتر و گوشی

معرفی بهترین های نرم افزار ویرایش فایل صوتی برای کامپیوتر و گوشی


منبع: پلازا

3

1401/10/21

19:42


معرفی بهترین های نرم افزار ویرایش فایل صوتی برای کامپیوتر و گوشی

بهترین برنامه های ویرایش فایل صوتی به ادیتور های حرفه ای اجازه می‌دهند تا بهترین خروجی ممکن را از یک فایل صوتی دریافت کنند. در این مقاله برترین برنامه های ادیت موزیک را به شما معرفی خواهیم کرد. با بهترین برنامه های ویرایشگر موسیقی همراه ما باشید.

اگر بخواهید یک پادکست درست کنید، افکت‌هایی به موسیقی متن فیلم مورد علاقه خود اضافه کنید، اقدام به برش و چسباندن موزیک‌ها به یکدیگر کنید، نویزهای موجود را رفع کنید و خیلی کارهای دیگر در نهایت نیاز به ابزاری برای ویرایش فایل صوتی دارید. اینکه چه ابزاری را برای ویرایش فایل صوتی انتخاب کنید به دو عامل مهم بستگی دارد: اول انتظار شما از برنامه ویرایش فایل صوتی و دوم سطح مهارت شما در ادیت فایل صوتی.

تمام ابزارهای ادیتی که در اینجا به بررسی آنها خواهیم پرداخت اعمال پایه‌ای که انتظار می‌رود هر برنامه ویرایش فایل صوتی دارا باشد را دارند؛ به عنوان مثال اعمالی نظیر امکان ضبط صدا از طریق میکروفن، کپی و چسباندن فایل‌های صوتی و نمایش فایل صوتی به صورت موج. علاوه بر موارد ذکر شده سعی بر ‌آن داشتیم که برنامه ویرایش فایل صوتی را معرفی کنیم که ویژگی‌های جدیدی داشته باشد. واضح است که تمامی این قابلیت‌های جدید از نظر همه کاربران ضروری نیستند و انتخاب نهایی بستگی به انتظار و سطح مهارت شما دارد. با پلازا همراه باشید تا شما را در انتخاب مناسب‌ترین گزینه دانلود نرم افزار ویرایش فایل صوتی برای کامپیوتر یاری کنیم.

فهرست مطالب:

بهترین برنامه های ویرایش فایل صوتی

اگر از علاقه‌مندان به موسیقی یا عاشقان ساخت پادکست هستید، این مقاله به شما در یافتن مناسب‌ترین برنامه ویرایش فایل صوتی کمک خواهد کرد. در ادامه لیست بهترین برنامه های ادیت موسیقی را خواهید خواند.

1. نرم افزار حرفه ای ویرایش فایل صوتی در کامپیوتر Audacity

نرم افزار ویرایش فایل صوتی برای کامپیوتر

  • سیستم عامل‌ها: ویندوز، لینوکس و مک‌او‌اس

در اواسط سال 2020، Audacity بیستمین تولد خود را جشن می‌گیرد! این برنامه یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برنامه های ادیتور موزیک است و قابلیت‌هایی را دارد که اکثرا در نرم‌افزارهای پولی یافت می‌شود. Audacity یک نرم‌افزار متن‌باز است و در طول سال‌ها توسط توسعه‌دهندگان متفاوتی به‌روز رسانی و به ویژگی و پلاگین‌های زیادی مجهز شده که این نرم‌افزار را همچنان در بازار رقابت در صدر نگه داشته است.

فرمت‌های صوتی متنوعی مثل Ogg، فرمت FLAC و M4A را پشتیبانی می‌کند. GSnap یکی از بهترین پلاگین‌های این نرم‌افزار ویرایش فایل صوتی است. با استفاده از این برنامه ویرایشگر موسیقی می‌توان فایل‌های صوتی از پیش ضبط شده را ویرایش کرده، فایل صوتی جدید ضبط کنید یا افکت‌های مختلف به صدا اضافه کنید و البته برای تولید پادکست گزینه مناسبی است. ظاهر این نرم‌افزار برای افراد مبتدی ممکن است کمی پیچیده به نظر بیاید، اما در واقع رابط کاربری بسیار خوبی دارد؛ به عنوان مثال می‌توان به دکمه‌های بزرگ و واضح این نرم افزار برش فایل صوتی برای کامپیوتر برای اعمال مهمی مانند شروع و توقف ضبط صدا اشاره کرد.

2. برنامه ویرایشگر موسیقی Ocenaudio ؛ بهترین نرم افزار ادیت صدا

برنامه ویرایش فایل صوتی برای کامپیوتر

  • سیستم عامل‌ها: ویندوز، لینوکس و مک

Ocenaudio یکی از برنامه های ادیتور موزیک قدرتمند است اما ساده‌تر از Audacity است. اگر با ظاهر Audacity زیاد راحت نیستید، اما نمی‌توانید قابلیت و توانمندی‌های متعدد این نرم‌افزار را هم نادیده بگیرید، Ocenaudio بهترین گزینه جایگزین است. این برنامه نیز متن باز محسوب می‌شود.

در مقایسه با سایر برنامه های ادیتور موزیک یک برتری قابل توجه دارد؛ به شما این امکان را می‌دهد که تغییرات مد نظر خود را در لحظه ببینید، در حالی که در سایر برنامه‌های از این دست باید فایل صوتی مورد نظر را مستقیما تغییر دهید. در نتیجه وقتی افکتی مثل ریورب را تغییر می‌دهید، فورا این تفاوت را می‌شنوید. با استفاده از Ocenaudio می‌توانید فایل‌های صوتی ذخیره شده بر روی سرورهای کلود را نیز ویرایش کنید. برای استفاده کاراتر از این برنامه ادیت فایل صوتی بهتر است که کلیدهای میان‌بر صفحه کلید را به خاطر بسپارید که باعث افزایش سرعت قابل ملاحظه‌ای خواهند شد.

3. برنامه ویرایشگر موسیقی Ashampoo؛ برنامه ادیت اهنگ برای ویندوز

نرم افزار ادیت فایل صوتی

  • سیستم عامل‌ها: ویندوز

Ashampoo هم پلیر و هم برنامه ویرایش فایل صوتی است. این نرم‌افزار فقط مختص ویندوز است و بهترین گزینه برای کسانی است که در زمینه ویرایش فایل‌های صوتی تازه‌کار هستند. از مزایای Ashampoo می‌توان به رابط کاربری ساده آن اشاره کرد. در قسمت پایین صفحه ویرایش فایل صوتی دکمه‌های برش و چسباندن قرار دارند. متاسفانه از این برنامه برای ویرایش فایل‌های مولتی‌ترک نمی‌توان استفاده کرد. همان‌طور که از اسم نرم‌افزار مشخص است، تنها یک برنامه ویرایشگر موسیقی ساده فایل صوتی نیست. با استفاده از Ashampoo می‌توانید کاور سی دی طراحی کنید، فرمت‌های صوتی مختلف را به هم تبدیل کنید، استخراج صدا از ویدیوها و ذخیره‌سازی آنها با فرمت دیگر را انجام دهید و عمل رایت و ریپ کردن (کپی کردن ترک‌های لوح‌های فشرده Audio و تبدیل مستقیم به فرمت دلخواه) را انجام بدهید.

4. نرم افزار ادیت فایل صوتی Audiotool ؛ بهترین نرم افزار ادیت صدا

ادیت فایل صوتی آنلاین

  • سیستم عامل‌ها: ویندوز، لینوکس و مک‌او‌اس

Audiotool یکی از برنامه های ادیتور موزیک آنلاین و تحت وب است؛ پس نیازی نیست که ‌آن را مستقیما بر روی کامپیوتر یا لپ تاب خود نصب کنید. قابل استفاده در ویندوز، لینوکس و مک‌او‌اس است، البته باید توجه داشت که تنها در مرورگر کروم و به صورت پلاگین در دسترس است. نسبت به سایر برنامه‌های موجود از نظر ساختاری نقاط اشتراک زیادی با برنامه با Garage Band شرکت اپل دارد. با استفاده از این ابزار می‌توانید بخش‌های 30 ثانیه‌ای از یک صدا را ضبط کنید. ضمنا شما می‌توانید این صداهای ضبط شده را به عنوان نمونه‌های از پیش تهیه شده با آلات موسیقی دیجیتال موجود در Audiotool میکس کنید. برای تغییر ترک‌های آهنگ خود می‌توانید از 14 افکت موجود در این ابزار استفاده کنید.

5. برنامه ادیت فایل صوتی Acoustica؛ از برنامه های ادیتور موزیک

بهترین نرم افزار ویرایش صدا برای کامپیوتر

  • سیستم عامل: ویندوز

Acoustica یک ابزار پیشرفته برای کارهای پیچیده است. اگر بخواهیم یک برنامه قابل رقابت دیگر با نرم‌افزار ویرایش فایل صوتی Audacity را معرفی کنیم، آن ابزار قطعا Acoustic خواهد بود. برای استفاده از نسخه جدید این نرم‌افزار، یعنی 7 Acoustica باید حق اشتراک پرداخت کنید، اما نسخه‌های قبلی را می‌توان به صورت رایگان استفاده کرد. باید توجه کرد که این ابزار یک برنامه ویرایش فایل صوتی برای کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز است. از مزیت‌های این برنامه ویرایش فایل صوتی می‌توان به رابط گرافیکی ساده آن اشاره کرد؛ به طوری که تنها چند دقیقه طول خواهد کشید تا طرز کار با 6 Acoustica را یاد بگیرید. با نصب پلاگین‌های VST یا DirectX به تعداد زیادی از افکت‌های جدید و کارا دسترسی پیدا خواهید کرد که در تنظیم دقیق ترک‌ها تا رسیدن به نتیجه دلخواه به شما کمک می‌کنند.

6. نرم افزار ویرایش فایل صوتی Adobe Audition CC

دانلود برنامه ادیت فایل صوتی

  • سیستم عامل‌ها: ویندوز و مک‌اواس

نرم افزار ادوبی آدیشن، یکی از برنامه های ادیتور موزیک قدرتمند برای ویرایش فایل های صوتی است که شرکت ادوبی آن را ارائه کرده است. یک نرم‌افزار کارا که هم ‌می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران خانگی باشد و هم در استودیوهای حرفه‌ای ضبط صدا استفاده شود. می‌توان به عنوان یک برنامه ادیت فایل صوتی تک ترک از آن استفاده کرد و یا دیدی حرفه‌ای‌تر به آن داشته و برای میکس و ضبط کردن فایل‌های مولتی ترک از آن استفاده کنید. همچنین این امکان را دارد که یک نویز را در فایل صوتی که ضبط کردید به آن معرفی کنید و سپس آن بازه از نویز ناخواسته را از کل فایل صوتی حذف کنید. علاوه بر این می‌توانید از قابلیت کاهش نویز تطبیقی که هوشمندانه صدای نامطلوب را برای شما تشخیص می‌دهد، برای این منظور استفاده کنید.

7. برنامه ویرایش فایل صوتی Amadeus Pro ؛ بهترین نرم افزار ادیت صدا

نرم افزار ساده ویرایش فایل صوتی

  • سیستم عامل: مک‌او‌اس

Amadeus Pro یک برنامه ویرایشگر موسیقی است. برای ویرایش فایل‌ صوتی با این برنامه مشکل چندانی نخواهید داشت؛ چون رابط گرافیکی بسیار کاربر پسندی دارد. بر روی صفحه اصلی فقط چند دکمه که مربوط به اعمال اصلی ویرایش هستند را مشاهده می‌کنید، مثل دکمه‌های پخش، ضبط و اضافه کردن ترک جدید. باقی دستورات از طریق نوار منو و یا کلیدهای میان‌بر صفحه کلید اعمال می‌شوند. Amadeus Pro ابزاری کاربردی به نام مرکز تعمیر یا Repair Center دارد که فایل صوتی مورد نظر شما را اسکن می‌کند و اگر نقصی وجود داشت، آن را برطرف می‌کند. همچنین این برنامه ادیت فایل صوتی مجهز به یک ابزار رایت داخلی است که با استفاده از آن می‌توانید فایل‌های ضبط شده خود را بر روی سی دی رایت کنید. البته این کار در صورتی امکان پذیر است که مک ‌بوک شما مجهز به درایو نوری باشد.

8. برنامه ادیت فایل صوتی Hindenburg Journalist؛ از برنامه های ادیت فایل صوتی

آموزش ادیت فایل صوتی

  • سیستم عامل‌ها: ویندوز و مک‌او‌اس

این نرم افزار مناسب‌ترین گزینه برای خبرنگارها و تولیدکنندگان پادکست محسوب می‌شود و یک برنامه ادیت فایل صوتی برای فایل‌های مالتی ترک است. با استفاده از این برنامه می‌توانید مستقیما صدا ضبط کنید یا صداهایی را که قبلا ضبط کرده‌اید را ویرایش و سازمان‌دهی کنید.

از ویژگی‌های جالب توجه این برنامه تنظیم خودکار حجم صدا است. به محض اینکه یک فایل صوتی را ضبط کردید یا یک ترک را در نرم‌افزار باز کردید، Hindenburg Journalist اقدام به افزایش یا کاهش حجم صدای فایل صوتی تا رسیدن به بازه استاندارد می‌کند و سپس با کمک اکولایزر داخلی این نرم‌افزار می‌توانید کیفیت صدای فایل صوتی را بهبود بخشید. همچنین داری ابزار کلیپ‌‌برد است که در سازمان‌دهی فایل‌های صوتی بسیار موثر است. با قرار دادن فایل صوتی مورد نظر خود در کلیپ‌برد نمای کلی بهتری از آنچه باید در ترکیب نهایی باشد را بدست خواهید آورد. ‌می‌توانید فایل‌های صوتی را گروه‌بندی و هر گروه را نامگذاری کنید؛ با این روش دیگر نگران گم کردن فایل‌های خود نخواهید بود.

9. نرم افزار ویرایش فایل صوتی TwistedWave Mac

دانلود نرم افزار ادیت فایل صوتی

  • سیستم عامل: مک‌او‌اس

همان‌طور که از اسم این نرم افزار ویرایش فایل صوتی مخصوص کامپیوتر مشخص است، منحصر به سیستم عامل مک‌او‌اس است. مناسب ویرایش‌های سریع و پردازش‌های دسته‌ای است. رابط کاربری ساده و مینیمالی دارد و همان‌طور که مشخص است یک نرم افزار ساده ویرایش فایل صوتی است. اضافه کردن افکت و پردازش فایل در پس‌زمینه انجام می‌شود و در این حین می‌توانید به راحتی به کار خود ادامه بدهید. از ویژگی‌های قابل توجه این بهترین برنامه ادیت صدا لپ تاپ، می‌توان به توانایی تشخیص سکوت اشاره کرد که این امکان را به کاربر می‌دهد تا قسمت‌های سکوت فایل صوتی را شناسایی  و از آن جدا کند. به منظور اضافه کردن افکت‌های مختلف به فایل صوتی، TwistedWave Mac پلاگین‌های مختلفی از جمله VST و AU دارد. البته خود شما نیز می‌توانید افکت‌های مورد نیاز خود را ایجاد کرده و به پروژه اضافه کنید.

10. Ableton Live ؛ بهترین نرم افزار ادیت صدا

  • سیستم عامل: ویندوز و مک

وقتی صحبت از عملکرد و تولید می‌شود، Ableton Live مکانی برای دریافت نتایج فوری است. با PitchLoop89، می‌توانید گزینه‌های دیجیتال را تنظیم کنید و به سرعت به نتیجه فوری برسید. همچنین دارای گزینه‌های ضبط و کامپایل سریع با برداشت‌های فردی است. برای طبیعی تر کردن صدا، می‌توانید گزینه اضافی six playful instruments را نیز در برنامه نصب کنید. زمانی که نیاز به برش فایل صوتی یا حذف نویز خاصی دارید، این مکان مناسب شماست. بهترین نرم افزار ویرایش صدا برای کامپیوتر با فرکانس عمل می‌کند تا نتایج فوری را به شما ارائه دهد. این نرم افزار یک گزینه عالی برای نوازندگان برای پردازش سازها است و بهترین نرم افزار ویرایش فایل های صوتی برای ویندوز به حساب می‌آید.

بهترین برنامه های ادیتور موزیک اندروید و iOS

1. برنامه ویرایشگر موسیقی WavePad Audio Editor

نرم افزار ادیت فایل صوتی برای اندروید

  • سیستم عامل: اندروید

به سادگی و با فشار دادن تنها یک دکمه می‌توانید صدای محیط را با استفاده از گوشی همراه و یا تبلت خود ضبط کنید. حال اگر قصد ویرایش این فایل صوتی را داشته باشید، چه می‌کنید؟ هیچ برنامه از قبل نصب شده‌ای بر روی گوشی‌های اندروید به منظور ویرایش فایل صوتی وجود ندارد. برای انجام این کار اصلا نیازی به استفاده از کامپیوتر نخواهید داشت.

اگر به دنبال برنامه های ادیتور موزیک برای اندروید هستید، WavePad Audio Editor یکی از بهترین گزینه‌ها است. با کمک این برنامه قادر خواهید بود تمامی ویرایش‌های اولیه و پیشرفته را در گوشی همراه خود به سادگی انجام دهید. این اپ ادیت فایل صوتی به راحتی اعمال اولیه ویرایش نظیر برش، تریم کردن، ادغام و دیگر موارد را انجام می‌دهید. حتی می‌توانید مستقیما از طریق برنامه صدا ضبط کنید و بعد اقدام به ادیت یا افکت‌گذاری کنید. WavePad Audio Editor فرمت‌های متنوعی را پشتیبانی می‌کند. امکان افزایش و نرمالایز کردن صدا هم از دیگر قابلیت‌های این اپ ادیت فایل صوتی است.

دانلود اپلیکیشنWavePad Audio Editor برای: اندروید

2. برنامه ویرایشگر موسیقی Music Maker JAM ؛ بهترین نرم افزار ادیت صدا

برنامه های ادیت فایل صوتی

  • سیستم عامل: اندروید و iOS

Music Maker JAM یکی از برنامه‌های مورد علاقه در بین بهترین نرم افزار های ادیت صدا برای اندروید و iOS است. به‌طور دقیق، Music Maker JAM آماتورها و نوازندگان مشتاق را از ساعت‌های طولانی ضبط استودیویی بی نیاز می‌کند و در نهایت نتایج متوسطی به دست می‌آورد. به همین دلیل است که آن‌ها به سمت این ابزار قابل حمل ویرایشگر صوتی رفتند که انواع بسته‌های میکس شگفت انگیز را در تمام ژانرهای موسیقی مانند پاپ، هیپ هاپ و راک ارائه می‎‌دهد.

دانلود Music Maker JAM برای: اندروید | iOS

3. MP3 Cutter

برنامه های ادیتور موزیک

  • سیستم عامل: اندروید و iOS

جدا از برنامه های ادیت فایل صوتی بالا، MP3 Cutter به عنوان یک برنامه ویرایشگر موسیقی معتبر برای اندروید و آیفون برای ایجاد آهنگ‌های زنگ شناخته شده است. این آهنگ‎‌های زنگ از برش بخشی از موسیقی به دست می‌آیند. همچنین، MP3 Cutter دارای ابزارهای ویرایشگر صوتی شگفت انگیزی است که برای ویرایش موسیقی شما در گوشی هوشمند شما طراحی شده اند. موسیقی پس از ویرایش به طور خودکار ذخیره می‎‌شود. شایان ذکر است که این برنامه ویرایش صوتی رایگان محدودیتی برای تعداد آهنگ‌های زنگی که ایجاد می‌کنید، ندارد.

دانلود MP3 Cutter برای: اندروید | iOS

4. edjing Mix

برنامه ویرایشگر موسیقی

  • سیستم عامل: اندروید و iOS

edjing Mix به‌عنوان یک برنامه دی جی عالی طراحی شده است و به شما اطمینان می‌دهد که آهنگ‌های خود را ریمیکس کنید و موسیقی را در اندروید یا iOS خود به روشی ساده بسازید. پس از آن می‌توانید آن‌ها را ذخیره کرده و آزادانه از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. این یکی از بهترین برنامه های ویرایش فایل های صوتی است که می‌توانید از آن برای آموزش خود و تبدیل شدن به یک آهنگساز خوب و یک هنرمند خوب استفاده کنید. بهترین نرم افزار ادیت صدا به شما اجازه می‌دهد تا BPM آهنگ‌های خود را با ویژگی library analysis ذخیره کنید.

دانلود edjing Mix برای: اندروید | iOS

5. Lexis Audio Editor؛ برنامه های ادیت فایل صوتی

برترین برنامه های ادیت موزیک

  • سیستم عامل: اندروید و iOS

Lexis Audio Editor یک نرم افزار حرفه ای ضبط و ویرایش صدا اندروید و آیفون است. با آن یک رکورد صوتی جدید ایجاد کنید و به سرعت ضبط‌ها و سایر فایل‌های صوتی خود را با ابزارهای قابل اعتماد خود ویرایش کنید. پس از ویرایش، این برنامه به شما امکان می‌دهد فایل ویرایش شده را در  فرمت‌هایی مانند WAV، M4A و موارد دیگر، ذخیره کنید. علاوه بر این، می‌توانید از کپی، Paste، برش و غیره در میان ابزارهای دیگر در ضبط خود استفاده کنید تا آن را به درستی ادیت کنید.

دانلود Lexis Audio Editor برای: اندروید | iOS

6. Walk Band ؛ بهترین نرم افزار ادیت صدا

برنامه های ادیت فایل صوتی

  • سیستم عامل: اندروید

Walk Band از بهترین برنامه های ادیت فایل صوتی است که شبیه برنامه GarageBand برای کاربران iOS است که در زیر به آن پرداخته شده است. این شامل تعداد زیادی ابزار فوق العاده است که شامل گیتار، باس، پیانو، کیت درام و غیره می‌شود. Walk Band به شما امکان می‌دهد از هر یک از آن‌ها برای ایجاد صدای ساز واقعی استفاده کنید.

دانلود Walk Band برای: اندروید

7. Voice PRO؛ بهترین برنامه ادیت صدا اندروید

برنامه ویرایش فایل صوتی

  • سیستم عامل: اندروید

Voce PRO بدون شک یکی از برنامه های ادیت فایل صوتی رایج مورد استفاده در بین کاربران است. این به شما امکان می‌دهد صدا یا موسیقی خود را در قالب‌های 50+ با حداکثر سرعت 320 کیلوبایت در ثانیه انجام دهید. همچنین، می‌توانید فایل صوتی را تا 16 بایت تبدیل کنید و آن‌ها را در قالب‌های مونو یا استریو ثبت کنید. ابزارهای دیگر در این ابزار عبارتند از توانایی استخراج آواز، تبدیل فایل، امکان افزودن موسیقی پس‌زمینه به ضبط شما و چند مورد دیگر.

دانلود Voice PRO برای: اندروید

8. Audio Evolution Mobile Studio؛ برنامه ویرایش فایل صوتی اندروید

برنامه ویرایشگر موسیقی

  • سیستم عامل: اندروید

Audio Evolution Mobile Studio دارای یک رابط بصری است که برای ویرایش صدا طراحی شده است که شباهت زیادی به یک نرم افزار ویرایش صدا خوب دارد. برخلاف سایر برنامه های ویرایشگر موسیقی برای اندروید و بقیه برنامه‌های موجود در این لیست، Audio Evolution Mobile Studio دارای بهترین ویژگی‌هایی است که انجام ویرایش پیشرفته صدا را واقعی تر می‌کند. با ابزارهای گفته شده می توانید اقدامات اولیه مانند برش، ضبط صدای multitrack، توالی MIDI، حذف تأخیر و موارد دیگر را انجام دهید.

دانلود Audio Evolution Mobile Studio برای: اندروید

9. ویرایشگر موسیقی آیفون Hokusai ؛ برنامه های ادیت فایل صوتی

برنامه ویرایش فایل صوتی

  • سیستم عامل: iOS

اگر به دنبال نرم افزار ساده ویرایش صدا در آیفون هستید، Hokusai Audio Editor بهترین انتخاب برای شما است. هنگامی که با استفاده از آیفون خود صدا را ضبط می‌کنید، صداهای پس زمینه ناخواسته و مکث ناخواسته زیادی بین فایل صوتی ضبط شده وجود دارد. هنگامی که این فایل را در برنامه ویرایشگر موسیقی Hokusai آپلود می‌کنید، نوار شکل موجی را تشکیل می‌دهد که در آن می‌توانید بخش‌هایی از صدا را حذف کنید. با ابزارهای آن، می‌توانید به راحتی صدای پس زمینه ناخواسته را حذف کنید.

دانلود Hokusai برای: iOS

10. GarageBand؛ ویرایش حرفه ای موزیک iOS

برنامه های ادیتور موزیک

  • سیستم عامل: iOS

برخلاف Hokusai Audio Editor یکی از برنامه های ادیت فایل صوتی GarageBand است که برای کسانی است که چیزی فراتر از ویرایش صدا در آیفون می‌خواهند. اتفاقاً این چیزی بیش از یک ابزار موسیقی دیجیتال برای هنرمندان نوظهور و نوازندگان است. این نقش یک مربی دیجیتال را ایفا می‎‌کند که به شما امکان می‌دهد یک ساز جدید را از ابتدا یاد بگیرید. علاوه بر این، به شما امکان می‎‌دهد یک فایل موسیقی را با جمع آوری چندین ساز و صدا ایجاد کنید. GarageBand دارای Dubstep، RnB، هیپ هاپ، و بیشتر است. سازهایی مانند درام، کیبورد، گیتار و غیره نیز در این برنامه وجود دارند.

دانلود GarageBand برای: iOS

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد که نرم‌افزارهای ویرایش فایل صوتی را برای پلت‌فرم‌های مختلف معرفی کنیم و نیز افراد با سطح مهارت‌های مختلف در ادیت فایل صوتی را مد نظر بگیریم. اگر نرم‌افزار دیگری را می‌شناسید، زیر همین مقاله ما را از آن مطلع کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو