نقش‌آفرینی بازیگر سریال Normal People در فیلم جدید ریچارد لینکلیتر

منبع: زومجی

6

1401/10/21

21:04


نقش‌آفرینی بازیگر سریال Normal People در فیلم جدید ریچارد لینکلیتر

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر اصلی جدید فیلم Merrily We Roll Along مشخص و معرفی شده است. پاول مسکل، بازیگر سریال Normal People و فیلم Aftersun قرار است نقش فرانکلین شپارد را در این فیلم بازی کند که این فیلم قرار است طی ۲۰ سال جلوی دوربین برود. مسکل اخیرا برای بازی در نقش لوسیوس در فیلم Gladiator 2 انتخاب شده است و فیلم جدید لینکلیتر دومین فیلم مهمی است که طی روزهای اخیر برای آن قرارداد همکاری امضا کرده است.

پاول مسکل در سریال مردم عادی

مسکل درواقع جانشین بلیک جنر در فیلم Merrily We Roll Along می‌شود که در سال ۲۰۱۹ و پس از اینکه به خشونت خانگی بر علیه ملیسا بنویست، همسر سابق خود متهم شد، از این پروژه جدا شد. فیلم با شادمانی چرخ می‌زنیم داستان فرانکلین شپارد، آهنگساز مستعد برادوی را دنبال می‌کند که دوستان و حرفه خود را رها می‌کند تا یک تهیه‌کننده هالیوودی شود. این فیلم موزیکال و دوران بلوغ براساس اجرای موزیکالی به همین نام اثر استفان ساندهایم در دست ساخت است و به مدت ۲۰ سال فیلم‌برداری خواهد شد.

لینکلیتر پیش از این فیلم Boyhood را در یک دوره ۱۲ ساله ساخته بود که برای این فیلم نامزد دریافت ۳ جایزه اسکار شد. علاوه‌بر مسکل، بن پلت و بنی فلداستین دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Merrily We Roll Along حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. علاوه‌بر سریال Normal People و فیلم Aftersun، پاول مسکل سابقه بازی در آثار دیگری چون فیلم The Lost Daughter، فیلم God's Creatures و فیلم Carmen را نیز داشته است. مسکل همچنین اخیرا در فیلم Foe و فیلم Strangers جلوی دوربین رفته است.

ریچارد لینکلیتر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Merrily We Roll Along را بر عهده دارد. گفته می‌شود که در سال ۲۰۱۹ جلوی دوربین رفته بود و حالا صحنه‌هایی که با بلیک جنر گرفته شده، قرار است دوباره فیلم‌برداری شود.


نظرات


تصویری


ویدئو