آموزش کپی ترید ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن در تریدینگ هاوس

منبع: تکراتو

3

1401/10/21

22:48


کپی ترید یکی از ابزارهای نسبتاً جدید در بازارهای مالی است که بسیاری از افراد آن را به عنوان یک شیوه مدرن برای کسب سود مستمر می‌شناسند. شما پس از طی مراحل آموزش کپی ترید و انتخاب یک تریدر می‌توانید در محیطی امن و ساده، از دانش تریدرهای حرفه‌ای بازار ارز دیجیتال یا فارکس سود…

کپی ترید یکی از ابزارهای نسبتاً جدید در بازارهای مالی است که بسیاری از افراد آن را به عنوان یک شیوه مدرن برای کسب سود مستمر می‌شناسند. شما پس از طی مراحل آموزش کپی ترید و انتخاب یک تریدر می‌توانید در محیطی امن و ساده، از دانش تریدرهای حرفه‌ای بازار ارز دیجیتال یا فارکس سود دلاری به دست آورید. در این مقاله به تعریف کپی ترید، آموزش کپی ترید و معرفی یک پلتفرم جامع و مطمئن برای کپی ترید می‌پردازیم.

آموزش کپی ترید در کوتاه‌ترین زمان!

تریدرهای حرفه‌ای بازارهای مالی، برای کسب موفقیت و رسیدن به سود مستمر، دوره‌های آموزشی متعددی در خصوص مباحث تحلیل تکنیکال، مدیریت سرمایه و کنترل روان و احساسات گذرانده‌اند. به طور کلی با اینکه مهارت تریدینگ برای افراد تازه‌کار، ساده و پولساز به نظر میرسد؛ ولی در واقع شغلی حساس و دشوار است که نیاز به تمرکز زیادی دارد.

از این رو، برخی از  بهترین پلتفرم‌های معاملاتی جهان ابزاری به نام کپی ترید را ارائه کرده‌اند. با این کار، شما با انتخاب یک تریدر حرفه‌ای و به کمک ربات کپی ترید می‌توانید تمام اقدامات آن تریدر ماهر را در حساب کاربری خود کپی کنید و به همراه او از بازار سود بگیرید.

به طور کلی برای انجام درست کپی ترید، نیاز به آموزش پیچیده و زیادی نیست. در واقع تنها بخش حساس و مهم آموزش کپی ترید، انتخاب یک تریدر کاربلد و سودآور است که در عین مدیریت درست سرمایه، هیجانات و عواطف خود را هم به درستی کنترل می‌کند و سودی مستمر و قابل اتکا را به دنبال‌کنندگان خود می‌رساند.

آموزش کپی ترید ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن در تریدینگ هاوس

چرا از پلتفرم تخصصی کپی ترید استفاده کنیم؟

با اینکه پروسه کلی کپی ترید در پلتفرم‌های مختلف یکسان است، ولی اغلب پلتفرم‌هایی که این ابزار را به کاربران ارائه می‌کنند، خود صرافی یا بروکر هستند و کاربران تنها با واریز دارایی خود به پلتفرم آن‌ها می‌توانند از این ابزار استفاده کنند. همچنین اینگونه پلتفرم‌ها، به نسبت سایر پلتفرم‌های معاملاتی معمول کارمزد یا اسپرد بیشتری دارند. این یعنی هرچه تعداد معاملات تریدرها بیشتر باشد، این پلتفرم‌ها هم پول بیشتری به دست می‌آورند و این شما هستید که باید مبلغ آن را بپردازید!

با این حال، روش امن‌تر و بهینه‌تری هم برای بهره‌مندی از مزایای کپی ترید وجود دارد. در این روش، دارایی شما در یک پلتفرم امن باقی می‌ماند و تنها اقداماتی که تریدر حرفه‌ای (مستر تریدر) انجام می‌دهد، با استفاده از ربات کپی ترید در حساب شما و روی دارایی شما کپی می‌شود. با این روش، تلاقی منافع هم حذف می‌شود و تریدرها فقط معاملاتی که بیشترین احتمال سودآوری را دارند، به دنبال‌کنندگان خود ارائه می‌کنند.

آشنایی با پلتفرم تخصصی کپی تریدینگ بلوترید

یکی از اولین پلتفرم‌هایی که این ابزار سودآور و جذاب را به کاربران ایرانی ارائه کرده، پلتفرم تریدینگ هاوس (Trading House) است که بخش کپی ترید آن «بلوترید» نام دارد. البته تریدینگ هاوس یک شبکه اجتماعی تخصصی برای تریدرهای ایرانی است که بلوترید تنها بخشی از آن است. از جمله بخش‌های کاربردی و مهم این پلتفرم می‌توان به بلاگ، تایم‌لاین، پادکست، تحلیل و گروه‌ها اشاره کرد.

مهمترین نکته در آموزش کپی ترید در پلتفرم تریدینگ هاوس، این است که نیازی به واریز دارایی خود در این پلتفرم ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید، اتصال حساب کاربری نزد صرافی‌های بایننس (Binance) یا کوکوین (Kucoin)، با استفاده از کلیدهای API است. با این روش، دارایی شما هم در یک پلتفرم امن باقی می‌ماند و تنها تریدهای مستر تریدرها در آن کپی می‌شوند.

آموزش کپی ترید ارز دیجیتال و کسب درآمد از آن در تریدینگ هاوس

آموزش کپی ترید در پلتفرم تریدینگ هاوس

همانطور که گفته شد، برای شروع کپی ترید در بلوترید باید کلیدهای API یکی از صرافی‌های بایننس و کوکوین را که دارایی‌تان در آن است، به دست آورید. بدیهی است که به دست آوردن API به معنای ایجاد دسترسی به حساب کاربری، البته بدون امکان واریز و برداشت دارایی از آن است.

پس از به دست آوردن کلیدهای API می‌توانید به بخش کپی ترید وبسایت تریدینگ هاوس مراجعه کرده و حساب صرافی را به بلوترید متصل کنید. لازم به ذکر است که تیم مدیریتی تریدینگ هاوس، استفاده 1 ماه از پلتفرم بلوترید را برای هموطنان عزیز رایگان کرده است.

البته بلوترید بخش مجزایی برای آموزش کپی ترید هم دارد که نحوه اتصال حساب هر دو صرافی کوکوین و بایننس به بلوترید را به صورت گام به گام به کاربران آموزش می‌دهد که میتوانید در بخش آموزش های کپی ترید در سایت تریدینگ هاوس مشاهده نمائید.

پس از اتصال صرافی به بلوترید، حالا می‌توانید از بین مستر تریدرهای بلوترید، فرد مناسب خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب مستر تریدر مورد نظر، تنها کافی است با کلیک روی دکمه «عضویت» پروسه کپی را شروع کنید. لازم به ذکر است که برخی از مستر تریدرها برای خدمات خود مبلغی را از کاربران دریافت می‌کنند و برخی دیگر تریدهای خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

جمع بندی

همانطور که در بخش های قبل مشاهده کردید، کپی تریدینگ روشی برای کسب درآمد از رمزارز هاست که به صورت تخصصی توسط تیم تریدینگ هاوس ارائه میشود و هدف از راه اندازی این سیستم همراهی با طیف وسیعی از کاربران است که قصد کسب درآمد در این بازار را داشته اما زمان کافی برای تحلیل و بررسی و آموزش ندارد.

برای مشاهده آموزش های بیشتر و شروع کپی ترید می‌توانید با ثبت نام در پلتفرم بلوترید فعالیت خود را آغاز نمائید. برای این منظور کافیست وارد سایت تریدینگ هاوس شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو