خبر مهم سخنگوی دولت در خصوص تعطیلی سراسری برای برف و باران

منبع: ساعد نیوز

4

1401/10/21

23:23


ساعدنیوز: بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت که تعطیلی سراسری برای بارش برف و باران و کاهش دمای هوا نخواهیم داشت.

خبر مهم سخنگوی دولت در خصوص تعطیلی سراسری برای برف و باران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به دلیل بارش برف و باران در بسیاری از استان های کشور و کاهش شدید دمای هوا تعطیلی سراسری به وجود آید؟ اظهار داشت: به منظور مدیریت مصرف انرژی در ساعات کاری ممکن است تغییراتی به وجود بیاید از جمله اینکه ساعات کاری کاهش یابد.

وی ادامه داد: تصمیم در این زمینه در هر استان برعهده کارگروهی است که مدیریت آن با استاندار است، اما تعطیلی سراسری در دستور کار نیست.

سخنگوی دولت هم چنین در حاشیه جلسه دولت و در جمع خبرنگاران، خاطر نشان کرد: هیئت وزیران امروز با اضافه شدن وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و علوم، تحقیقات و فناوری به کارگروه اقتصاد دیجیتال موافقت کرد. هیئت دولت پیش از این کارگروهی را به منظور حمایت موثر از اقتصاد دیجیتال به تصویب رسانده و اختیارات وزیران به این کارگروه در جهت تقویت و توسعه سپرده شده بود. این دو وزیر به اعضای کارگروه هم اضافه شدند و دبیرخانه این کارگروه هم در اختیار وزارت ارتباطات است.

بهادری جهرمی هم چنین عنوان کرد: به پیشنهاد وزارت امورخارجه، لایحه معاهده سازمان ملل درخصوص استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین المللی، موافقت شد تا تقدیم مجلس شود و تجار و فعالان اقتصادی بتوانند از ارتباطات الکترونیکی در تعامل با طرف های خارجی استفاده کنند و ایران هم به عضویت این معاهده در بیاید.

وی در پایان گفت: درخصوص نحوه تشکیل جلسات و چگونگی اتخاذ تصمیمات هیئت داوری هم بنا به پیشنهاد وزارت دادگستری و تأیید معاونت حقوقی اصلاحاتی در آیین نامه انجام گرفت؛ امروز نیز اساسنامه سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو به منظور رفع ایراد شورای نگهبان در هیئت دولت بررسی و اصلاح شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو