به‌زودی گرالت و سایر شخصیت‌های ویچر به Lost Ark خواهند آمد

منبع: گیمفا

4

1401/10/21

23:38


امروز گزارش کاملی از رویداد کراس‌اور Lost Ark و The Witcher در دسترس قرار گرفت و تاریخ شروع آن نیز مشخص شد.

به‌زودی گرالت و سایر شخصیت‌های ویچر به Lost Ark خواهند آمد

امروز گزارش کاملی از رویداد کراس‌اور Lost Ark و The Witcher در دسترس قرار گرفت و تاریخ شروع آن نیز مشخص شد.

اخیراً استودیوی اسمایل‌گیت (Smilegate) و شرکت آمازون گیمز (Amazon Games) اعلام کرده‌اند که این رویداد از 28 دی (18 ژانویه) تا 3 اسفند (22 فوریه) ادامه خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید تریلر کراس‌اور Lost Ark و The Witcher را دانلود یا تماشا کنید:

همان‌طور که در ویدیوی منتشرشده نشان داده شده است، این کراس‌اور تنها گرالت (Geralt) و سیری (Ciri) را شامل نمی‌شود و دندلاین (Dandelion)، تریس (Triss) و ینیفر (Yennefer) را نیز در جهان Lost Ark خواهیم دید.

توسعه‌دهندگان قول رمزورازها، رویدادهای کاملاً تازه و پاداش‌هایی با تم The Witcher را به بازیکنان داده‌اند.

گردابی (ورتکس) اسرارآمیز جشنوارۀ یک جزیرۀ زیبا را خراب کرده است. با رمزگشایی رازهای این جهان، در جزیره‌ای جدید و مأموریت رویدادی تازه با شخصیت‌های به‌یادماندنی‌ای از سری The Witcher روبرو خواهید شد.

برای آزاد کردن این جزیرۀ رویداد کاملاً جدید، با Guild Investigator شهرهای بزرگ صحبت کنید. برای شرکت در این رویداد، باید مأموریت اصلی داستانی Set Sail! را کامل کرده باشید که به شما اجازۀ دریانوردی در Arkesia را می‌دهد. با تکمیل مأموریت‌های اصلی و روزانۀ این رویداد، بازیکنان می‌توانند از Ocean Liner برای سفر سریع به جزیرۀ White Wolf Haven استفاده کنند.

پیش‌روی در داستان و مجموعه‌ای مأموریت‌های روزانه، طیفی از پاداش‌های با تم The Witcher را در دسترس شما قرار می‌دهد. پاداش مراحل شامل معجون‌های Witcher، سه آهنک جوک‌باکس (Jukebox)، ست کارت پنج شخصیت Witcher، یک سازۀ قلعه‌ای، شکلک‌ها و استیکرهای سلفی خواهد بود.

همان‌طور که انتظار داریم، کراس‌اور Lost Ark x The Witcher مجموعه‌ای از آیتم‌های شخصی‌سازی، از تصویر زمینۀ ورود کاربر گرفته تا پوسته‌های سلاح و لباس‌های کامل که مدل موی شخصیت‌های محبوبمان را شامل می‌شود، را به بازی خواهد آورد. همچنین، می‌توانید یک Twitch Drop از اسکین‌های Mokoko الهام‌گرفته از Witcher را دریافت کنید.

در بحث گیم‌پلی، این آپدیت بهبودهایی برای بخش Quests & Una’s Tasks، مبادلۀ متریال، پیشرفت‌هایی در سیستم Guild و موارد دیگر را شامل خواهد شد.

نظر شما دربارۀ این کراس‌اور چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو