قلم هوشمند MSI علاوه بر نمایشگر روی کاغذ هم می‌نویسد!

منبع: تکراتو

3

1401/10/22

00:01


در نمایشگاه CES 2023 از قلم هوشمند MSI در کنار سایر محصولات این شرکت رونمایی شد. قلم استایلوس MSI Pen 2 به طرز عجیبی توانایی نوشتن روی کاغذ هم دارد.

قلم هوشمند MSI علاوه بر نمایشگر روی کاغذ هم می‌نویسد!

در نمایشگاه CES 2023 از قلم هوشمند MSI در کنار سایر محصولات این شرکت رونمایی شد. قلم استایلوس MSI Pen 2 به طرز عجیبی توانایی نوشتن روی کاغذ هم دارد.

در نمایشگاه CES 2023 که به‌تازگی پایان یافته است؛ کمپانی MSI درکنار محصولات گوناگون خود از قلم استایلوس خارق‌العاده‌ای به نام Pen 2 رونمایی کرد. این قلم هوشمند MSI با نوک گرافیتی خود در کنار جدیدترین لپ‌تاپ‌های سری Creator Z17 HX Studio و CreatorPro Z17 HX Studio همین شرکت عرضه خواهد شد.

نکته جالب و کمی عجیب این قلم هوشمند با وزن 14.5 گرم و نوک گرافیتی، امکان نوشتن بر روی دفترچه‌های کاغذی معمولی علاوه بر کارکرد اصلی خود یعنی نوشتن روی سطح نمایشگر لپ‌تاپ‌های MSI است. این مسئله شاید تا حدودی غیرقابل باور باشد اما این قلم کاملا روان بر روی کاغذ هم می‌نویسد.

بیشتر بخوانید:‌‌‌‌‌ بهترین تبلت های قلم دار در بازار ایران [مشخصات فنی و قیمت]

مشخصات قلم هوشمند MSI

قلم MSI Pen 2 از سیستم بازخورد MPP 2.6 مایکروسافت بهره برده تا تجربه‌ی بهتری از نوشتن روی نمایشگرهای لمسی به ارمغان آورد. این محصول با قابلیت پشتیبانی از 4096 سطح فشار عرضه شده و سازنده آن ادعای کارکرد این قلم تا 32 ساعت با هربار شارژ را دارد. البته این‌ها ویژگی‌های منحصر به‌ فرد قلم هوشمند MSI نیست. این قلم استایلوس جدید ویژگی جذابی داشته که هیچگاه در نمونه‌های قبلی مشاهده نشده است.

قلم هوشمند MSI

تاکنون طبق اعلام‌های صورت گرفته قلم MSI Pen 2 به‌عنوان لوازم‌جانبی همراه با لپ‌تاپ‌های Creator Z17 HX Studio و CreatorPro Z17 HX Studio عرضه خواهد شد و در مورد عرضه آن طه‌طور جداگانه اطلاعاتی در دست نیست. با توجه به اینکه دو لپ‌تاپ مذکور از ماه فوریه (بهمن ماه) به بازار عرضه خواهند شد، لذا باید منتظر این قلم در همان زمان باشیم.

قلم هوشمند MSI

این‌که MSI چگونه قلمی با قابلیت نوشتن روی نمایشگر لمسی و کاغذ به عرصه تولید محصولات جانبی لپ‌تاپ‌های خود رسانده، هنوز مشخص نیست. اما براساس گفته‌های یکی از نمایندگان این شرکت در گفت‌وگو با ZDNet، طراحی نوک Pen 2 به شکلی بوده که علاوه بر تناسب تیزی نوک آن برای نوشتن روی کاغذ معمولی، جهت استفاده روی نمایشگرهای لمسی هم به قدر کافی نرم خواهد بود تا صفحه را خراش ندهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قلم هوشمند MSI با قابلیت نوشتن روی کاغذ چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو