توسعه یک بازی جدید از سری MechWarrior

منبع: زومجی

4

1401/10/22

01:15


توسعه یک بازی جدید از سری MechWarrior

به‌تازگی راس بولاک، رئیس استودیو پیرانا گیمز، اعلام کرد این استودیو در حال حاضر روی یک بازی جدید از مجموعه MechWarrior کار می‌کند. به‌گفته‌ی بولاک، این بازی قرار است به‌صورت مستقل عرضه شود و هنوز نام رسمی برای آن انتخاب نشده است. بولاک در مصاحبه‌ی جدید خود گفت:

«ما هنوز در حال کار روی سری MechWarrior هستیم. برای من تا حدودی تعجب‌آور بود که توانستیم در این مدت طولانی روی آن کار کنیم و این فوق‌العاده بود. همه می‌دانند که DLC چهارم قرار است برای MechWarrior 5 منتشر شود و یک بازی دیگر MechWarrior در استودیو پیرانا گیمز در حال توسعه است».

با اینکه بولاک این بازی جدید سری را با بخش‌های تک نفره و کوآپ MechWarrior 5 مقایسه کرد اما آن را یک محصول مستقل می‌داند. او در این‌باره افزود:

«به این فکر کنید که [بازی جدید] بیشتر مطابق با MechWarrior 5 باشد، اما در عین حال یک بازی و محصول مستقل است؛ بنابراین من حدس می‌زنم که این یک اعلامیه انحصاری برای شما باشد و این تنها چیزی است که فعلا می‌گویم». آخرین بازی بزرگ منتشر شده توسط پیرانا گیمز MechWarrior 5 است که بازیکنان را در نقش رئیس یک شرکت مزدور قرار داده و آن‌ها باید در جهان MechWarrior سفر کنند، قرارداد ببندند و ماشین‌های جنگی گوناگون را تجهیز و کنترل کنند.

تیراندازی ربات‌های جنگی در بازی MechWarrior 5

بولاک در ادامه اعلام کرد بازی جدید سری MechWarrior تا مدتی طولانی به‌طور رسمی معرفی نخواهد شد. او اضافه کرد: «مدتی طول می‌کشد؛ پس باید منتظر بمانید تا ببینید آن چیست. اما بله، تجربه‌ای مطابق با MechWarrior 5 خواهد بود که به این معنی است این بازی روی همه پلتفرم‌ها، رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود».

بازی MechWarrior 5: Mercenaries که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو