فیلم خداحافظی شهاب حسینی از بازیگری را ببینید من به این دلیل دیگر کار نمیکنم

منبع: شبونه

4

1401/10/22

12:18


خداحافظی شهاب حسینی از بازیگری در ویدیویی که از خود به اشتراک گذاشته است حاشی را به وجود اورده است او میگویید تصمیمی برای ادامه فعالیت در بازیگری ندارم و میخواهم خداحافظی کنم. خداحافظی شهاب حسینی از بازیگری http://video.shaboneh.com/bazigaran/shahab-hoseyni.mp4 شهاب حسینی در این ویدیو میگوید خوشحال باشید که من خداحافظی میکنم و مشخص نیست روی …

خداحافظی شهاب حسینی از بازیگری در ویدیویی که از خود به اشتراک گذاشته است حاشی را به وجود اورده است او میگویید تصمیمی برای ادامه فعالیت در بازیگری ندارم و میخواهم خداحافظی کنم.

خداحافظی شهاب حسینی از بازیگری

شهاب حسینی در این ویدیو میگوید خوشحال باشید که من خداحافظی میکنم و مشخص نیست روی سخن این بازیگر چه کسانی است اما گویا مخاطبش برخی کارگردان ها و تهیه کننده ها هستند.

شهاب حسینی به عنوان سوپر استار سینمای ایران شناخته میشود که در هر نقشی درخشیده است او به عنوان بازیگر حرفه ای در نقش های مختلفی حضور داشته است.

فیلم خداحافظی شهاب حسینی از بازیگری را ببینید من به این دلیل دیگر کار نمیکنم

برخی ها او را با محمدرضا گلزار مقایسه میکنند که به هیچ عنوان قابل قیاس نیست و محمدرضا گلزار را نمیتوان به عنوان یک بازیگر در کنار شهاب حسینی قرار داد چرا که گلزار فقط در نقش کاراکترهای پولدار و صاحب شرکت و کارخانه بازی کرده و سایر نقش ها نمیتواند بازی کند اما شهاب حسینی در هر نقش بهترین بوده است.

همچنین ببینید:

⚡️توهین زشت همسر اول شهاب حسینی به همسر دوم شهاب حسینی

⚡️دعوای شهاب حسینی و همسر جدیدش ساناز ارجمند

⚡️فیلم / ماجرای ازدواج شهاب حسینی و ساناز ارجمند

شهاب حسینی به تازگی از همسرش پریچهر قنبری جدا شده است در سال 1379 با سریال پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت، وی در سال 1380 در سریال پلیس جوان و در سال 1382 در سریال تب سرد به ایفای نقش پرداخت. وی در سال 1385 در سریال مدار صفر درجه در نقش حبیب پارسا به ایفای نقش پرداخت و این سریال دوره اوج وی در تلویزیون بود. حسینی در سال 1388 در نقش عباس بابایی در سریال شوق پرواز ظاهر شد و این سریال نیز به موفقیت در نزد مخاطبین دست یافت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو