خدمات آلومینیوم پیمان

منبع: پارس ناز

3

1401/10/22

12:35


خدمات آلومینیوم پیمان

شرکت آلومینیوم پیمان که از سال 1360 تاسیس شده، همواره به تولید محصولاتی با کیفیت و مرغوب وفادار بوده است.  این شرکت با به کارگیری از خط تولیدی مدرن و مکانیزه و کادری متخصص یکی از معتبرترین شرکت های تولیدی محصولات آلومینیومی در تهران شناخته میشود.

 

آلومینیوم پیمان با ارائه خدمات مختلف توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. محصولات این شرکت دارای استانداردهای بالای جهانی میباشند که نشان از ماندگاری و کیفیت درجه یک آن ها دارد.

 

در ادامه قصد داریم تا به 3 نوع از خدمات آلومینیوم پیمان اشاره کنیم که نیاز طیف گسترده ای از علاقه مندان را برطرف کرده است. چنانچه شما نیز خواهان استفاده از محصولات این شرکت یا دریافت مشاوره هستید، میتوانید با متخصصان و مشاورین این مجموعه تماس بگیرید.

 

آنودایزینگ آلومینیوم

آنودایزینگ آلومینیوم یکی از مهم ترین فرآیندهایی است که بر روی این فلز انجام میگیرد. همان طور که میدانید فلزات به طور طبیعی تمایل به اکسید شدن دارند. در این هنگام لایه اکسیدی بر روی سطح فلز شکل میگیرد که موجب محافظت از سطح آلومینیوم میشود.

 

بدین ترتیب از ایجاد خوردگی بر فلز جلوگیری میشود. اما ضخامت این لایه اکسیدی زیاد نیست و در شرایط کاری جوابگو نمیباشد. در فرآیند آنودایزینگ ، اکسید شدن فلز در شرایطی کنترل شده انجام میگیرد. این ویژگی سبب میشود تا تراکم لایه اکسیدی بیشتر شود و به طور کامل غیرقابل نفوذ گردد.

 

انجام آنادایز فلز آلومینیوم در شرکت آلومینیوم پیمان، این محصولات را در مقابل انواع خوردگی ها مقاوم میکند و با ایجاد لایه پوششی مناسب استحکام آن ها را افزایش میدهد. زیرا ضخامت لایه آنودایز شده در این شرکت چندین هزار برابر ضخامت لایه اکسید طبیعی میباشد.

 

آنادایزینگ فلز آلومینیوم توسط جریان مستقیم برق از مایع الکترولیت اجرا میگردد. در این روش آلومینیوم آند در نظر گرفته میشود و فلز مناسب دیگری به عنوان کاتد. سپس بنا به مقدار مورد نظر بر روی سطح فلز آلومینیوم، لایه اکسیدی ایجاد میگردد.

 

خدمات رنگ پودری

از متنوع ترین خدمات آلومینیوم پیمان خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک میباشد. امروزه از پروفیل و ورقه های آلومینیومی به وفور در ساختمان سازی و لوازم خانگی استفاده میشود. رنگ پودری الکترواستاتیک علاوه بر جذاب ساختن نمای ظاهری فلز آلومینیوم، بر مقاومت و ماندگاری آن نیز تاثیر مثبت میگذارد.

 

امروزه شاهد تنوع رنگی نامحدودی در رنگ های الکترواستاتیکی هستیم تا افراد بتوانند مطابق سلیقه خودشان این محصولات را تهیه کنند. به طور کلی رنگ های پودری الکترواستاتیکی در چند دسته زیر تقسیم میشوند:

 

* رنگ پودری بافت دار.

* رنگ پودری مات.

* رنگ پودری براق.

* رنگ پودری با طرح های چوب یا بتن و سنگ.

 

در بسیاری از مواقع افراد ترجیح میدهند با ترکیب چند رنگ الکترواستاتیکی، رنگ های خاص گوناگونی بیافرینند که به سطح ورق آلومینیوم جلوه بیشتری بدهد.شما میتوانید بهترین خدمات رنگ پودری را اینجا در آلومینیوم پیمان بیابید.

خدمات آلومینیوم پیمان

پولیش آلومینیوم

 

پولیش آلومینیوم از کاربردی ترین فرآیندهایی است که برای افزایش جلوه نمای ظاهری آنادایزینگ انجام میگیرد. ما در آلومینیوم پیمان با صیقل و خراش دادن سطح آلومینیوم، آن را برای انجام انواع رنگ آمیزی آماده میسازیم. خدمات پولیش آلومینیوم تنها برای ایجاد افکت و طرح های ظاهری بر روی ورق آلومینیوم میباشد.

 

آن چه که موجب تفاوت سطح کاری در آلومینیوم پیمان و سایر شرکت ها میشود، استفاده از دستگاه های مکانیزه و تمام اتوماتیک میباشد. بالا بودن سطح کیفی این دستگاه ها موجب میشود تا درخشش و براقیت ایجاد شده در سطح فلز آلومینیوم ماندگار باشد و با گذر زمان مخدوش نشود.

 

بدین ترتیب میتوان از فلزات پولیش شده در چیدمان های گوناگونی استفاده کرد و همواره از رنگ و نمای ظاهری آن ها لذت برد.خدمات آلومینیوم پیمان همواره در بالاترین سطح کیفی ممکن است تا مشتریان بتوانند از بهترین ها بهره مند شوند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو