کشف دومین بسته اسناد محرمانه در یک مرکز وابسته به بایدن

منبع: ساعد نیوز

3

1401/10/22

12:37


ساعد نیوز: دومین بسته از اسناد محرمانه مربوط به رئیس‌جمهور آمریکا در خارج از کاخ سفید کشف شده است و او اعتراف کرد از پیدا شدن اسناد دولتی تعجب کرده است.

کشف دومین بسته اسناد محرمانه در یک مرکز وابسته به بایدن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که هنوز چند روزی از کشف اسناد محرمانه در یک مرکز وابسته به «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نمی گذرد، منابع خبری از پیدا شدن دومین بسته از اسناد محرمانه مربوط به دوران معاونت او در مکانی خارج از کاخ سفید خبر می دهند.

به گزارش ان بی سی نیوز، یک منبع مطلع گفته است که حداقل یک بسته دیگر از اسناد محرمانه مرتبط با بایدن در جایی غیر از دفتر قدیمی بایدن در واشنگتن که بعد از اتمام دولت «باراک اوباما» استفاده می کرد، پیدا شده است.

تعجب بایدن از کشف اسناد دولتی در دفتر سابقش

جو بایدن اعتراف کرد که از اینکه وکلای او اسناد دولتی را در دفتر سابقش در واشنگتن پیدا کرده اند، «تعجب» کرده است. این امر باعث شد که جمهوری خواه ارشد کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا خواستار «ارزیابی آسیب» اسناد محرمانه بالقوه شود.

به گزارش آرتی، بایدن به خبرنگاران در مکزیکوسیتی گفت که نمی داند در اسناد چه چیزی وجود دارد و وکلایش به او توصیه کرده اند که سؤال نکند.

«جیم جردن» نماینده مجلس نمایندگان آمریکا پرسیده است که چرا برخلاف یورش به اقامتگاه ترامپ این افشاگری ها تنها اکنون آشکار شده است و نه قبل از انتخابات میان دوره ای؟

این در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است اف بی آی قرار است چه زمانی به خانه های جو بایدن، شاید حتی به کاخ سفید حمله کند؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو