حقوق 33 میلیونی کارمند دهه هشتادی شورای شهر تهران!

حقوق 33 میلیونی کارمند دهه هشتادی شورای شهر تهران!


منبع: ساعد نیوز

4

1401/10/22

13:02


ساعد نیوز: بررسی ها نشان میدهد که  فاطمه منصورلی دختر دهه هشتادی نرگس معدنی پور ریاست کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با حقوق ۳۳ میلیون در دبیرخانه شورای شهر تهران مشغول به فعالیت است و این مسئله ذاتاً دارای ابهاماتی است که معدنی پور باید درباره آن توضیح دهد

حقوق 33 میلیونی کارمند دهه هشتادی شورای شهر تهران!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رصد روز، مبارزه با فساد و خویشاوندسالاری گرچه در شعارهای دولت سیزدهم پر رنگ بود اما نگاهی به عملکرد برخی دستگاهها و سازمانها این سؤال را مطرح می کند که دولت ابراهیم رئیسی چقدر در عملیاتی کردن این شعارها موفق بوده؟

با روی کار آمدن دولت سیزدهم علیرضا زاکانی به ساختمان بهشت رفت تا همه چیز همانطوری پیش برود که بعضی ها پیش بینی می کردند رفتن زاکانی که خود او هم مدعی مبارزه با فساد بود این امیدواری را ایجاد کرد تا شورای شهر و شهرداری با کم ترین حاشیه به انجام وظیفه بپردازند اما نگاهی به برخی از اتفاقات نشان میدهد که که ذره بین مبارزه با خویشاوندسالاری روی برخی افراد فوکوس لازم را نداشته و از آنها و مسببین بکارگیری برخی چهره ها حساب کشی نکرده است.

معمای نرگس معدنی پور و بکارگیری دخترش در دبیرخانه شورای شهر تهران

بررسی ها نشان میدهد که که فاطمه منصورلی دختر دهه هشتادی نرگس معدنی پور ریاست کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای شهر تهران در دبیرخانه شورای شهر تهران با حقوق ۳۳ میلیون تومانی مشغول به فعالیت است و این سؤال ایجاد می شود که ارتباط حضور دختر معدنی پور با فعالیت او در این بخش چیست؟

تصویر

تصویر

حرکت در مسیر مبارزه با فساد از یکان یکان افراد جامعه شروع می شود و نمی توان این موضوع را هضم کرد که برخی ها با شعارهای دهن پر کن چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند.

آرمان نپوتیسم شده

ریشه کن شدن فساد جرو مهمترین مقتضیات جامعه در شرایط فعلی است و ضرورت دارد این موضوع از مدیرانی که امروز به هر نحوی در کشور مسئولیتی دارند شروع شود زیرا رفتار آنان ویترین نظام اداری کشورست. در عین حال باید قبول کرد که نمی توان شعار مبارزه با فساد داد عملکردمان با شعرهایمان متفاوت باشد. بهترست که نرگس معدنی پور درباره نپوتیسم (خویشاوندسالاری) کمی مطالعه کند تا متوجه شود این مسئله چقدر برای برخی از کشورها خط قرمز بوده که برای مبارزه با آن قانون ضدنپوتیسم وضع کرده اند؟

امیدواریم که برای ریاست کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران این گزاره قابل قبول باشد که متأسفانه برخی از این رفتارها به پای تمام مدیران کشور نوشته می شود در حالیکه در نظام اداری کشور آنقدر مدیر لایق داریم که قابل شمارش نیست. به نظر می رسد که نرگس معدنی پور یک توضیح شفاف در این خصوص به افکار عمومی بدهکارست. پایگاه خبری تحلیلی رصد روز این آمادگی را دارد تا پاسخ ایشان را بدون کم و کاست منتشر کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو