جدیدترین ممنوعیت در ایران/ با این نوع تبلیغ برخورد می شود

منبع: ساعد نیوز

4

1401/10/22

13:18


ساعد نیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ترویج کم‌فرزندآوری و تبلیغ آن بر اساس قانون ممنوع است و با آن دسته از افراد و رسانه‌هایی که در این حیطه مشغول ضدتبلیغ هستند، برخورد می‌شود.

جدیدترین ممنوعیت در ایران/ با این نوع تبلیغ برخورد می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فارس، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان چهارشنبه شب در جلسه کارگروه حمایت از جمعیت و خانواده در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: یکی از سیاست های اصلی پیشرفت استان سمنان، توجه به جمعیت بوده و لازم است این سیاست روح غالب فضای اداری استان قرار گیرد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسات، بررسی و جمع بندی مسائل در کمیته های حاضر در شهرستان هاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: مصوبات ستاد ملی جمعیت و خانواده لازم الاجراست و دستگاه ها باید به عنوان تکلیف قانونی آن را ابلاغ کنند.

ریواده بیان کرد: ترویج کم فرزندآوری و تبلیغ آن بر اساس قانون ممنوع است و با آن دسته از افراد و رسانه هایی که در این حیطه مشغول ضدتبلیغ هستند، برخورد می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت نرخ باروری در استان سمنان، همه شهرستان های هشت گانه استان در موضوع استفاده از ظرفیت نرخ باروری باید مشمول مشوق های قانون جوانی جمعیت قرار بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: برای رسیدن به اهداف موردنظر در حوزه جمعیت، مستلزم همدلی و همکاری همه دستگاه ها هستیم و باید از ظرفیت شوراهای اسلامی شهر و روستایی برای تبلیغ فرزندآوری استفاده شود.

ریواده بیان کرد: باید در فضای اداری پایش جدی انجام پذیرد تا از ضدتبلیغ فرزندآوری جلوگیری و ابزار و وسایلی که متعلق به گذشته است، جمع آوری شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز پیش تر گفته بود: تبعات منفی کمی جمعیت بسیار زیاد است که باید پیش از آنکه دچار این تبعات شویم، تدبیری بیندیشیم. مشوق ها و کمک هایی که از سوی نهادهای مختلف صورت می گیرد، مفید است؛ اما کافی نیست و لازم است همه، دغدغه رفع موانع را پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی عنوان کرده بود: متأسفانه استان سمنان در ازدواج، طلاق و فرزندآوری آمار خوبی ندارد و جای دارد در استانی که در موضوعات فرهنگی حرف برای گفتن دارد، شاهد بهبود این شاخص ها باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو