عکس لو رفته از امیر جعفری و همسر جدیدش در خیابان | اختلاف سنی عجیب امیر جعفری با همسر 30 ساله اش

5

1401/10/22

14:08


عکس لو رفته از امیر جعفری و همسر جدیدش در خیابان | اختلاف سنی عجیب امیر جعفری با همسر 30 ساله اش

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

امیر جعفری (متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. امیر جعفری  اخیرا در کارهای جدی تری حضور پیدا کرده است و حتی می توان گفت او در حال حاضر یکی از سوپر استارهای سینمای ایران است.امیر جعفری گفت:در سال آخر دبیرستان رفتم کلاس‌ های کانون تجربی که استاد سمندریان آنجا تدریس می کردند و شروع به تمرین بازیگری کردم . امیر جعفری همسر ریما رامین فر است. امیر جعفری و ریما رامین فر صاحب یک پسر به نام آیین هستند.

امیر جعفری

امیر جعفری یکی از بازیگران ایرانی است که بیشتر در آثار طنز ایفای نقش می کند. او در ادامه بیوگرافی امیر جعفری و همسر ریما رامین فر و اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری این هنرمند را آماده کرده ایم.

امیر جعفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد 10 شهریور سال 1353 در تهران است. او مدرک کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه را دارد.

او کلاس های بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان آموخته است. امیر جعفری تا به حال 5 بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده است.

امیر جعفری بازی در سینما را در سال 1380 با بازی در فیلم نان، عشق و موتور 1000 شروع کرد.

نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابوالحسن داوودی و نویسندگی پیمان قاسم‌خانی و ابوالحسن داوودی ساخته سال ۱۳۸۰ است. امیر جعفری در این فیلم در کنار اکبر عبدی، گوهر خیراندیش، سروش صحت و بهاره رهنما ایفای نقش کرد.

در سال آخر دبیرستان رفتم کلاس‌ های کانون تجربی که استاد سمندریان آنجا تدریس می کردند و شروع به تمرین بازیگری کردم 

 آنقدر مشغول کلاس‌ تئاترم شدم که از آن طرف مشروط شدم این موضوع خیلی برایم گران تمام شد طوری که تصمیم جدی گرفتم بازیگری را با انگیزه قوی تری دنبال کنم

یادم می آید خیلی ها به من می گفتند تو بی استعدادی اما من به حرف هیچ‌ کدام از آن‌ ها گوش ندادم و با تعصب وحشتناکی به راهم ادامه دادم شاید

آن‌ موقع ما 200 نفر بودیم که تمرین تئاتر می کردیم ولی فقط 4 الی 5 نفرمان تا آخر ادامه دادیم و الان هم در این وادی کار می کنیم

همزمان با تمرین‌ های تئاترم درسم را خواندم و در رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه شدم، شاید یکی از بزرگ‌ ترین اشتباهات زندگی من تحصیل در این رشته بود

آن‌ موقع هیچ‌ کس من را راهنمایی نکرد که در رشته بازیگری درس بخوانم.

بابک زنجانی همکلاسی امیر جعفری بوده است. او و امیر جعفری در دوران دبستان با هم همکلاس بودند و در راهنمایی هم همکلاس بودند و کنار هم می نشستند. این دو به صورت خانوادگی رفت و آمد دارند. بابک زنجانی گفته است که البته هیچ نوع حساب کاری با امیر نداشته ام و او هیچ نفع مالی از من نبرده است.

به تازگی انتشار ویدئویی از صحبت‌های عجیب آقای بازیگر به عنوان یک الگوی اجتماعی در این باره برای هوادارانش سوال‌برانگیز شده و موجی از اعتراضات را در پی داشته است.

جعفری در این ویدئو استفاده از بیت‌المال، تمامی امکانات و موقعیت‌های عالی اجتماعی را که ناعادلانه در اختیار برخی افراد قرار گرفته است، حقی طبیعی می‌داند. وی همچنین مدعی است که در صورت داشتن اختیار، خود نیز دقیقاً چنین رفتاری می‌کرد. در ادامه می گوید که اگر پسر فلان وزیر خودروی گران قیمت دارد، حق دارد زیرا پدرش زحمت کشیده است.

امیر جعفری یک استقلالی دو آتشه است و تمام باززی های این تیم را تماشا می کنید. او به پسرش گفته است که حتما باید استقلالی شود.

امیر جعفری با بازیگر زن ایرانی ریما رامین فر ازدواج کرده است و این دو یک پسر به نام آیین دارند. جلب است بدانید که امیر جعفری و همسرش، 8 سال نامزد بودند و به دلیل اینکه وضع مالی او خوب نبود، ازدواج آنها به تعویق افتاد.

او به خانواده و همسرش بسیار علاقه دارد و می گوید که سیمرغ اصلی من همسرم است که در خانه دارم. در طی یک مراسم امیر جعفری صورت همسرش را در حضور حضار به نشانه احترام بوسید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو