مرگ مشکوک دختر 14 ساله یک سینماگر سرشناس تهرانی

منبع: ساعد نیوز

3

1401/10/22

14:42


ساعدنیوز: 21 مهر ماه امسال رسیدگی به مرگ مشکوک دختر 14 ساله تهرانی به نام سارا دختر تصویر بردار و تدوینگر معروف سینمایی در دستور کار بازپرس شعبه 10 دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

مرگ مشکوک دختر 14 ساله یک سینماگر سرشناس تهرانی

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرفوری، پیکر نیمه جان سارا را همسایه های آنها در پارکینگ خانه شان واقع در خیابان پیروزی تهران دیده بودند و این در حالی بود که لباس های سارا به شدت خاکی و کثیف شده بود و صدای ناله های او به گوش همسایه ها رسیده بود.

همسایه ها فورا موضوع را به پدر و مادر سارا اطلاع دادند و هم زمان ماموران پلیس و امدادگران اورژانس از راه رسیدند.زمانی که سارا به بیمارستان رسید جان خود را از دست داد و با دستور بازپرس پرونده جسد برای انجام معاینات به پزشکی قانونی منتقل شد.

اولین فردی که سارا جلوی در پارکینگ خانه دیده بود در اظهارات خود گفت: «صدای ناله ای داخل پارکینگ شنیدم و متوجه شدم دختر همسایه مقابل در پارکینگ افتاده است. حال بدی داشت و می گفت تمام بدنم درد می کند. از او پرسیدم چرا به این حال و روز افتادی اما جواب نمی داد و فقط می گفت که درد شدید دارد.»

مادر سارا بعد از مرگ دخترش ضمن اعلام شکایت و تقاضای رسیدگی به علت مرگ مشکوک سارا گفت: «دخترم بسیار هنرمند بود و امید به زندگی بالایی داشت. او برای زمستان لباس سفارش داده بود و ذوق داشت که لباسش را بپوشد. همه این ها نشان می دهد که او انگیزه ای برای خودکشی نداشته است. روز حادثه در آپارتمان باز بود و پیکر نیمه جان سارا با لباس بیرون از خانه پیدا شد. دخترم قصد خروج از خانه را داشته و اگر قصد خودکشی داشت لباس بیرون نمی پوشید.»

در حالی که پزشکی قانونی علت تامه فوت را اصابت متعدد جسم سخت عنوان کرده است تحقیقات قضایی برای یافتن علت دقیق مرگ در دستور کار بازپرس رستمی قرار دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو