همکاری یوبیسافت با شرکت جیمز کامرون در توسعه بازی Avatar: Frontiers of Pandora

منبع: گیمفا

5

1401/10/22

15:30


استودیوی یوبیسافت مسیو (Ubisoft Massive) اعلام کرد که در توسعه‌ی بازی Avatar: Frontiers of Pandora با شرکت جیمز کامرون به نام Lightstorm Entertainment همکاری کرده است.

همکاری یوبیسافت با شرکت جیمز کامرون در توسعه بازی  Avatar: Frontiers of Pandora

استودیوی یوبیسافت مسیو (Ubisoft Massive) اعلام کرد که در توسعه‌ی بازی Avatar: Frontiers of Pandora با شرکت جیمز کامرون به نام Lightstorm Entertainment همکاری کرده است.

تقریباً 5 سال از ساخت عنوان Avatar: Frontiers of Pandora می‌گذرد و تاکنون اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است. انتظار می‌رود این بازی تا پیش از پایان مارس 2024 عرضه شود. در همین حال، یوبیسافت از همکاری خود با جیمز کامرون در ساخت این اثر خبر داده است.

مگنس یانسن (Magnus Jansen)، کارگردان خلاق Avatar: Frontiers of Pandora، در مصاحبه با وب‌سایت Gamesradar اطلاعاتی در مورد دید تیم سازنده برای این عنوان را به اشتراک گذاشت و همچنین در خصوص تلاش‌هایی را که تاکنون برای ساختن دنیای بازی انجام شده است، توضیحاتی را ارائه داد.

وی در این باره اظهار داشت:

زمان زیادی صرف ساختن یک بخش کاملاً جدید از Pandora و ایجاد ابزارهای مورد نیاز برای زنده کردن آن در جدیدترین نسل از سخت‌افزارهای کنسول و رایانه‌های شخصی شده است.

اطمینان از اینکه بازی آینده از نظر قابلیت‌های فعلی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی امروزی به طور کامل در دستور کار Ubisoft Massive قرار دارد. موتور Snowdrop نتیجه تلاش‌های ما را نشان می‌دهد. هنگامی که ما برای اولین بار با اعضای Lightstorm Entertainment ملاقات کردیم، موتور Snowdrop همان چیزی بود که به شریک ما نشان داد که مایل هستیم تا در ارائه‌ی تکنولوژی‌های جدید همکاری کنیم. این امر پایه و اساسی مهم در همکاری مداوم ما بود و همچنان نیز پابرجاست.

به نظر می‌رسد صحبت‌های کارگردان Avatar: Frontiers of Pandora نشان می‌دهد که بازیکنان می‌توانند محیط‌هایی را که در فیلم‌های آواتار برایشان آشناست، در بازی کاوش کنند. شاید احتمال بیشتری وجود داشته باشد که این بازی بخشی جدید و ناشناخته از Pandora را با داستان اصلی خود در کنار آن به نمایش بگذارد. با توجه به موفقیت فیلم Avatar: The Way of Water، داشتن نقاط ماهیت مشترک بازی مذکور با این فیلم دور از ذهن نخواهد بود.

ظاهراً پروژه Avatar: Frontiers of Pandora بر اساس فرمول موفق سری فیلم‌های آواتار ساخته شده است و باید منتظر ماند و دید تا این بازی اکشن ماجراجویی جهان باز چه عملکردی را از خود برجای خواهد گذاشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو