کاهش مصرف انرژی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس با به‌روزرسانی جدید

منبع: زومجی

3

1401/10/22

15:58


کاهش مصرف انرژی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس با به‌روزرسانی جدید

به‌تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرده است به‌روزرسانی تازه‌ای برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد کرد تا به کاهش آلودگی کربنی کمک کند. این ویژگی جدید که در حال حاضر برای اعضای Xbox Insiders در دسترس است، گزینه Shutdown را روی کنسول‌های ایکس باکس تغییر می‌دهد تا در زمانی‌که کنسول در حال استفاده نیست، مصرف انرژی را کم کند.

به‌گفته‌ی مایکروسافت، گزینه‌ی Shutdown جدید حالت پایدارتری است و بیست برابر انرژی کمتری نسبت به کنسول‌ها در زمان استفاده از گزینه Sleep مصرف می‌کند. مایکروسافت معتقد است وقتی هر دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس که از حالت جدید Shutdown استفاده می‌کنند، صرفه‌جویی انرژی آن‌ها معادل کاشت و رشد یک درخت برای یک دهه خواهد بود.

این شرکت اخیرا رویدادی را با حضور بتسدا برای برگزاری در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) امسال معرفی کرده است که در آن بازی‌هایی به مانند Forza Motorsport، ردفال، Minecraft Legends و The Elder Scrolls Online نمایش‌هایی خواهند داشت. در این رویداد استودیو آرکین قرار است چند دقیقه از گیم‌پلی بازی Redfall را به نمایش بگذارد و جزئیات بیشتری از بخش تک‌نفره، کوآپ، مبارزات بازی، گزینه‌های سفارشی‌سازی، باس‌فایت‌ها و جهان آن را نشان دهد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو