با بهترین مراکز خرید در دبی آشنا شوید!

منبع: روزیاتو

3

1401/10/22

16:00


با بهترین مراکز خرید در دبی آشنا شوید!

با بهترین مراکز خرید در دبی آشنا شوید!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دبی به عنوان یکی از  مقصد های خرید مسافران زیادی است . بیشتر توریست هایی که به این شهر سفر می کنند یکی از کارهای هیجان انگیز برای آنها گشت و گذار در مراکز خرید دبی است. دبی لوکس ترین مراکز و بهترین مراکز خرید دنیا را در خود جای داده است. شما هم در سفر خود به دبی قصد خرید دارید ؟ آیا مراکز خرید در دبی را می شناسید در این مقاله به معرفی بهترین مراکز خرید در دبی،  اوت لت های دبی و مراکز خرید ارزان دبی را معرفی کرده ایم .

لطفا با ما همراه باشید تا با معرفی ۱۰ بازار بزرگ دبی شما را راهنمایی کنیم.

لیست بهترین مراکز خرید در دبی

  • دبی مال
  • دهکده جهانی دبی
  • امارات مال
  • بازارچه مدینه جمیرا
  • دبی مارینا مال
  • دراگون مارت
  • اوت لت مال دبی

دهکده جهانی دبی

با بهترین مراکز خرید در دبی آشنا شوید!

در این دهکده جهانی ۹۰ کشور دنیا جمع شده اند تا فرهنگ و هنر خود را به نمایش بگذارند. دهکده جهانی با نام گلوبال ویلیج نیز شناخته می شود. این مرکز خرید یک بازار متفاوت و جذاب است که می توان بدون خستگی ساعت ها وقت خود را در آن سپری کرد.

دهکده جهانی بزرگ‌ترین پروژه جهانگردی است که می توانید در کنار خرید و تفریح با فرهنگ ها و رسوم دیگر کشورهای دنیا آشنا شوید.

این مرکز خرید دارای چهار بخش کلی است که شامل کنسرت‌ها و برنامه‌ها، کارناوال‌ها، خرید و غذا می باشد. در این مرکز خرید هر کشور به صورت مجزا دارای غرفه است و سوغاتی ها ، فرهنگ و آداب و رسوم و پوشش خود را به نمایش می گذارد.

امارات مال دبی

دبی مال در مرکز شهر دبی قرار دارد و به عنوان یکی از لوکس ترین مراکز خرید دبی شناخته می شود. این مکان به عنوان بهترین مرکز خرید دبی در رتبه دوم قرار دارد و جزو مرکز خریدهای بسیار زیبا است .

امارات مال در ۴ طبقه  و با  مساحت ۲۳۳،۴۶۷ متر مربع ساخته شده است. در این مرکز خرید بزرگ ترین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه  ساخته شده است. در امارات می توانید در کنار از دیگر خدمات این مجموعه نظیر شهربازی ، مجتمع سینمایی ، سالن تئاتر بزرگ که ۵۰۰ نفر در آن جا می شوند استفاده کنید

بازار مدینه جمیرا

در این بازار می توانید تلفیقی از مدرنیته و سنت را مشاهده کنید. بازار مدینه جمیرا بهترین مکان برای آشنا شدن با آداب و رسوم کشور امارت است. .

در بازار سنتی مدینه جمیرا می‌توانید انواع کالا، از سوغات گرفته تا اقلام دکوری سنتی را خریداری کنید.  یکی از ویژگی های این بازار چشم انداز فوق العاده آن به برج العرب است. شاید برابتان جالب باشد بدانید که مدینه جمیزا دارای کانال‌های آبی است که آن‌ها را به کانال‌های آبی ونیز تشبیه می‌کنند.

دبی مال

با بهترین مراکز خرید در دبی آشنا شوید!

دبی مال با مساحتی معادل ۵۰ زمین فوتبال یکی از بزرگترین و محبوب ترین مراکز خرید دبی شناخته می شود. دبی مال در کنار برج خلیفه در داون تان واقع شده است.

این مرکز خرید شامل ۱,۳۰۰ فروشگاه، ۱۶۰ فروشگاه مواد غذایی و آشامیدنی و بوتیک‌های متعدد است. بازدیدکنندگان از این مرکز خرید می توانند یک تجربه متفاوتی داشته باشند. در دبی مال شما می توانید تمامی برندهای معروف دنیا را مشاهده کنید.

در این مرکز خرید می‌توان از آکواریوم و باغ‌وحش زیرآب دبی نیز بازدید کنید.

اگر بخواهیم به امکانات و خدمات دبی مال اشاره کنیم می‌توان به نقشه لمسی، راهنما و نقشه بازدید از مرکز خرید به زبان‌های روسی، چینی، انگلیسی و عربی، اپلیکشن دبی مال، سرویس حمل کیف و وسایل مسافران، سرویس حمل‌ونقل داخلی، بخش اشیای گمشده و نمازخانه اشاره کرد.

دبی مارینا مال

این مرکز خرید تفرجگاه ساحلی  مارینا قرار گرفته است . دبی مارینا مال دارای فروشگاه است که در آن انواع کالاها نظیرپارچه، طلا ، جواهرات و کیف و کفش چرم و حتی لوازم برقی به فروش می‌رسد.

دراگون مارت

دراگون مارت یک بازار چینی است که به معنی اژها است. تمامی اجنساس این مرکز خرید ساخت کشور چین است و در آن می توانید تمامی نمادهای این کشور را مشاهده کنید. از همان بدو ورود می توانید یک آبنما که از مجسمه اژدها ساخته شده است نظرتان را جلب می کند.

دراگون مارت با داشتن  ۴۰۰ مغازه به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید چینی در بیرون از کشور چین شناخته می شود. . این مجتمع دارای رستوران‌، بوفه غذا و کافه‌، سینما و امکانات بازی است.

دراگون مارت تنها بازار دبی است که قیمت‌های اجناس مقطوع نیستند و شما می‌توانید تخفیف بگیرید

اوت لت مال دبی

اوت لت مال به بازارهایی گفته می شود که لباس ها و اجناسی که از مد رفته و برندهای معمولی را با قیمت های بسیار پایین و وسوسه انگیز در آنجا به فروش می رسد.

در حال حاضر اوت لت ها به یکی پرطرفداترین مکان های خرید برای مردم تبدیل شده‌اند. بعضی از افراد نیز تنها برای تماشا و گشت و گذار به این اوت لت ها می روند.

اوت‌ لت مال دبی یکی از این مکان ها است که دارای  بنای گنبدی شکل است و اولین مرکز خرید اوت‌‌لت در خاورمیانه است. این مرکز خرید فروش اجناس ارزان و همیشه تخفیف دار معروف است . در سفر به دبی حتما سری به این مرکز خرید بزنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین و پرطرفدارین مراکز خرید در دبی آشنا کنیم . در این لیست مراکز خرید پرطرفدار دبی نام برده شده است که می توانید قبل از سفر به این شهر برای رفتن به این مراکز خرید برنامه ریزی داشته باشید. در کتار معرفی این مراکز خرید اگر می خواهید برای سرو غذا رستوران های ایرانی، قیمت مناسب و یا لوکس دبی را نیز بشناسید و حتما مقاله معرفی رستوران های دبی را مطالعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو