طرح فروش تیگو 8 پرو مکس 22 دی 1401 [+شرایط و قیمت]

منبع: تکراتو

4

1401/10/22

16:02


جزئیات طرح فروش تیگو 8 پرو مکس 22 دی 1401 اعلام شد. این طرح فروش توسط شرکت مدیران خودرو با قیمت‌های نجومی ارائه شده است.

طرح فروش تیگو 8 پرو مکس 22 دی 1401 [+شرایط و قیمت]

جزئیات طرح فروش تیگو 8 پرو مکس 22 دی 1401 اعلام شد. این طرح فروش توسط شرکت مدیران خودرو با قیمت‌های نجومی ارائه شده است.

طرح فروش تیگو 8 پرو مکس 22 دی 1401 توسط شرکت معروف مدیران خودرو از امروز آغاز می‌شود. بسیاری از افرادی که قصد خرید این شاسی‌بلند زیبا را دارند شاید به دیدن قیمت نجومی آن از تصمیمشان صرف‌نظر کنند. طبق جدول قیمتی مدیران خودرو که در ذیل خواهید دید، قیمت تیگو 8 پرو مکس، 2 میلیارد و 130 میلیون تومان تعیین شده است.

تیگو 8 پرو مکس با شرایط فروش نقدی به فروش می‌رسد و موعد تحویل آن نیز، 45 روزه عنوان شده است. لازم به ذکر است که برای این طرح، سود انصراف و تأخیر 12 درصدی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: پیش فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک دی 1401 ؛ شرایط و قیمت

طرح فروش تیگو 8 پرو مکس 22 دی 1401 آغاز می‌شود

شرکت مدیران خودرو قصد دارد برای اولین بار فونیکس تیگو ۸ پرو مکس را از روز پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ به بازار عرضه کند. این شاسی بلند دو دیفرانسیل جدید بازار ایران با قیمت نجومی در قالب طرح فروش نقدی به مشتریان عرضه می‌شود. در ادامه جزئیات شرایط طرح فروش فونیکس تیگو ۸ پرو مکس در دی ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:

طرح فروش تیگو 8 پرو مکس 22 دی 1401 آغاز می‌شود

مدیران خودرو در این طرح شاسی بلند دو دیفرانسیل فونیکس تیگو ۸ پرو مکس را با قیمت مصوب ۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌کند. این خودرو در قالب طرح فروش نقدی و با موعد تحویل ۴۵ روز کاری به مشتریان عرضه خواهد شد. سود انصراف و تاخیر نیز در این طرح ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است.

گفتنی است فونیکس تیگو 8 پرو مکس به‌عنوان اولین شاسی بلند دو دیفرانسیل مدیران خودرو از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ TGDi بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 252 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه‌ی تر به چرخ‌های جلو و عقب انتقال پیدا می‌کند.

فونیکس تیگو ۸ پرو مکس از امکانات متعددی چون سامانه کنترل حرکت در سربالایی، تنظیم حالت رانندگی، رادار خطی، رادار نقطه کور، سنسور نور و باران، سامانه پاکسازی هوا، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم صوتی سونی، سردکن و گرم‌کن صندلی‌های جلو، نوربالای خودکار، سامانه پیشگیری از تصادف، رانندگی خودران سطح ۲.۵، رانندگی خودکار در ترافیک، کروز کنترل هوشمند، سیستم کنترل پایداری و ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش تیگو 8 پرو مکس 22 دی 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو