بیش از ۸۰ درصد از فروش Horizon Forbidden West در اروپا مربوط به خرید مستقل بازی است

منبع: زومجی

5

1401/10/22

16:16


بیش از ۸۰ درصد از فروش Horizon Forbidden West در اروپا مربوط به خرید مستقل بازی است

بازی هورایزن فوربیدن وست پس از انتشار در سال گذشته میلادی، توانست موفقیت‌های زیادی را برای سازندگان خود در استودیو بازی‌سازی گوریلا گیمز به ارمغان بیاورد. این اثر درکنار کسب جوایز متنوع موفق شد فروش خوبی را به‌دست بیاورد. بااین حال برخی از گیمرها علت فروش بالای اثر را فقط عرضه‌ی باندل کنسول پلی استیشن ۵ این بازی می‌دانستند. بدون شک عرضه باندل ذکر‌شده به فروش این بازی کمک کرده است، اما مطرح‌شدن این ادعا اغراق آمیز به نظر می‌رسد.

حالا در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، یک تحلیل‌گر صنعت گیم ادعاهای مربوط‌به فروش بازی Horizon Forbidden West با باندل پلی استیشن ۵ را یکبار برای همیشه برطرف کرد. به نظر می‌رسد بیش از ۸۰ درصد از فروش نسخه جدید سری بازی‌های هورایزن در اروپا از خرید‌های فردی سرچشمه می‌گیرد.

الوی از بازی Horizon Forbidden West

کریستوفر درینگ رئیس GamesIndustry در پاسخ به ادعای یکی از کاربران توییتر که اعتقاد داشت اکثریت فروش تقریبا ۱۰ میلیون نسخه‌ای بازی Horizon Forbidden West بخشی از یک باندل بوده، اینگونه بیان کرد: «اما بیش از ۸۰ درصد از فروش Horizon در سراسر اروپا بخشی از یک بسته (باندل) نبود».

استودیو سازنده در حال حاضر مشغول به توسعه بسته الحاقی Burning Shores برای این بازی است. اکسپنشن نام‌برده شده برای عرضه در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ میلادی (۳۰ فروردین ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده و در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن ۵ قرار خواهد گرفت. از طرفی دیگر نیز در روز‌های گذشته شایعاتی مربوط‌به ساخت نسخه ریمستر بازی Horizon Zero Dawn برای کنسول نسل نهمی شرکت سونی به گوش می‌رسید.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


نظرات


تصویری


ویدئو