اثبات رد پای آمریکایی‌ها در «دیسکالیفه شدن» کشتی‌گیر ایران

منبع: ساعد نیوز

3

1401/10/22

16:27


ساعدنیوز: رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با رئیس اتحادیه جهانی موضوع دیسکالیفه شدن نماینده ایران در مسابقات آزاد زیر ۲۳ سال جهان را مورد بررسی قرار داد.

اثبات رد پای آمریکایی‌ها در «دیسکالیفه شدن» کشتی‌گیر ایران

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از تسنیم، علیرضا دبیر روز گذشته (21 دی) در صربستان با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی دیدار کرد و دو جلسه دو ساعته در یک روز داشت. سفر او یک روز طول کشید و شب گذشته هم به سوی ایران پرواز کرد. در جریان دیدار با رئیس اتحادیه جهانی کشتی، رئیس فدراسیون ایران از او رسماً برای حضور در ایران دعوت به عمل آورد.

دبیر در جریان دیدار با لالوویچ درباره اتفاق رخ داده در مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال جهان در خصوص سجاد غلامی که منجر به دیسکالیفه شدن (اخراج) او شد، صحبت کرد و متوجه شد گزارش تزریق سرم تقویتی به این کشتی گیر را آمریکایی ها به اتحادیه جهانی داده اند. به این شکل این کشتی گیر از سوی برگزار کنندگان مسابقات، دیسکالیفه و با وجودی که به گروه شانس مجدد راه پیدا کرده بود، از دور رقابت ها حذف شد.

خبر دیگر اینکه این احتمال وجود دارد که با توجه به برگزاری مسابقات جهانی 2023 در بلگراد، کمپ های تمرینی مشترکی بین دو تیم ایران و صربستان در یکی از دو کشور برگزار شود.

تیم کشتی فرنگی صربستان هم یک ایرانی به نام علی ارسلان دارد که سال گذشته میلادی برای این تیم به مدال طلای جهانی رسید. ارسلان این مجوز را از سوی رئیس فدراسیون کشتی صربستان و مقامات ورزش این کشور دارد که هرجا و هرطور که می خواهد تمریناتش را دنبال کند که او ترجیح داده بیشتر اوقات را در آمل باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو